piątek, 25 stycznia 2019

Papierowe efekty walki z wirusem


Witam Was, kochani!

Wirus powoli odpuszcza, a ja korzystając z przymusowej odsiadki w domu tworzę to i owo. Takie na przykład dwa składaczki powstały według najnowszych wytycznych w zabawie u Ewinki. Bardzo efektowna forma przestrzenna, która po złożeniu na płasko idealnie zmieści się do koperty.


Pierwszy składaczek zrobiłam na prośbę zaprzyjaźnionej pani Zuzanny – kartkę dostanie jej córka z okazji urodzin.





 A dzisiaj powstał drugi składaczek, tym razem wielkanocny.




I jeszcze takie dwa maleńkie notesiki, które zmieszczą się w każdej torebce.


Za oknem wielki powrót śnieżnej zimy, a w domu ciepło i przytulnie. No to zabieram się za papierki, może kolejny składaczek powstanie.

Mnóstwo buziaczków (bez wirusów),

Małgosia

69 komentarzy:

  1. Gosiu, cudne prace, ten wirus Ci służy - choć wcale nie życzę Ci choróbska - wracaj do zdrowia! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne Małgosiu! W pierwszym zachwyciłam się wkomponowanym pięknie aniołem i doborem papierków - bardzo eleganckie a zarazem romantyczne i nostalgiczne:).
    Drugi jest cudny! Taka forma kartki wielkanocnej ze Zmartwychwstałym Chrystusem jest świetna i bardzo oryginalna.
    Zdrowia! Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne obie kartki ! Zachwycałam się już pierwszym składaczkiem z aniołkiem, a ten wielkanocny jest dostojny i pięknie przybrany różami :-) Śliczne notesiki :-)
    Wracaj szybko do zdrowia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewuniu. Zakochałam się w tej formie składaczka:)

      Usuń
  4. Świetne są te składzckowe kartki :) U nas też biało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu prześliczne te karteczki zrobiłaś :) Zdrówka kochana Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że mamy swoje pasje - dzięki nim łatwiej przejść nawet chorobę :)))
    Prześliczne są te składaczki, szczególnie pierwszy mnie zauroczył. No i fajny pomysł na notesiki. Dużo zdrówka Ci życzę i spokojnego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, ale cudne!!! Te składaczki są niesamowite, aż w głowie mi się nie mieści, że można je ot tak włożyć do koperty. Normalnie papierowa magia :)) A notesy piękne, zwłaszcza ten pastelowy :) Małgosiu choć wirusy to nic przyjemnego, sprzyjają Twoim robótkom. Buziaczki Kochana i kuruj się dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne składaczki Małgosiu i bardzo ładne notesiki.:) Zdrowiej kochana. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, podziwiam, podziwiam!!! Prześliczne prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu zdrówka :) Śliczne składaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne skałdaczki Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu, oba składaczki są przecudowne, nic tylko je oglądać ♥ Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ekstra Ci wyszły te składaczki1 baaaardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu zdrowiej szybka , bo Ci papierków braknie na te składaczki :-)
    A tak poważnie to cudne sa oba , choć przyznam ten pierwszy bardziej mi się podoba. Ja jakoś nie mam weny do tych składaczków bliźniaczków .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Ja też się zabierałam jak pies do jeża, ale po zrobieniu pierwszej kartki pokochałam tę formę.

      Usuń
  15. Precz wirusy! Mam nadzieję , że mnie posłuchają ;-)
    Odpuściłam sobie zabawę u Ewinki. Karteczki zrobiłaś śliczne, ale co ja mogę, że najbardziej podobają mi się złożone.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basieńko. Wirusy się przestraszyły i już uciekają:)

      Usuń
  16. Wirusy odgonić jak najszybciej! :) Małgosiu karteczki sa prześliczne. Ta dla Jubilatki taka delikatna, a świąteczna bardzo mi się podoba. Bardzo fajna jest ta forma i daje tyle możliwości. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosienko swietna robota!!! Rewelacyjnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie kartki zachwycają❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne kartki! Piękne kompozycje i wspaniale wszystko jest dopracowane :) A notesiki są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Małgosiu dużo zdróweczka ❤️ Piękne prace wykonałaś :) Całuski !

    OdpowiedzUsuń
  21. Efekty Twojej walki z wirusem wspaniałe !!! Ale lepiej niech te wirusy uciekają gdzie pieprz rośnie.
    Śliczne prace Małgosiu a notesiki cudeńka !
    Zdróweczka jak najwięcej .

    OdpowiedzUsuń
  22. No wirus wyszedł Ci na dobre, bo wszystkie prace są piękne;D
    aż chciałoby się by trwał dłużej, tylko kto lubi chorować.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne te składaczki Gosiulko;)Ale ciekawa jestem, jak wyglądają po złożeniu? Może kiedyś pokażesz...Pozdrawiam Cię cieplutko i ściskam mocno;)
    P.S. Łzy ciekły mi po policzkach, jak czytałam Twój komentarz pod moim ,,szczęko-świecznikiem";););)poddajesz mi ciekawe pomysły Gosiaku;););) Ha ha ha ha ha ha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Goniu. Na trzecim zdjęciu pokazuję złożoną, taka kartka mieści się idealnie w podłużnej kopercie formatu DL.
      PS. Może zrealizujesz ten pomysł?:):):)

      Usuń
    2. Na czwartym oczywiście. To przez wizję realizacji pomysłu:):):)

      Usuń
  24. Piękne! Ale to już chyba wyższa szkoła jazdy.Zastanawiam się, czy adresatom nie należałoby załączać instrukcji obsługi, jak taką kartkę stawiać na półce.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justynko. Na kartce dla Beaty (tej pierwszej) przykleiłam z tyłu maleńkie zdjęcie przedstawiające kartkę po rozłożeniu, żeby było wiadomo jak ma wyglądać.

      Usuń
  25. Śliczne są te składaczki, po prostu rewelacyjne! :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mistrzostwo! Przepiękne składaczki! Zastanawiałam się jak one się składają i już widzę że to możliwe.
    Gosiu, życzę Ci zdróweczka:) Masz teraz ferie? Jeśli tak to jeszcze odpoczniesz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Ferie mam w ostatnim terminie, więc jeszcze dwa gorące tygodnie przede mną.

      Usuń
  27. Malgosiu chorować źle, ale Ty stosujesz ciekawą metode leczenia - tworzenie.
    Oba składaczki śliczne, ale ten z aniołem do zakochania.
    Pozdrawiam cieplutko Małgosiu i zdrówka 😊

    OdpowiedzUsuń
  28. Gosiu, Twoje prace są takie cieplutkie!Zdrowiej Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zjawiskowe te składaczki!! Obie cudnie się prezentują! Świetnie wykorzystałaś chorobowe:) Zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Coraz odważniej sobie poczyniasz piękne formy, piękne kartki

    OdpowiedzUsuń
  31. Choroba świetnie działa na Twoją kreatywność, ale i tak życzę Ci zdrowia :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudne te składaczki :) Zdrówka życzę i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...