sobota, 5 stycznia 2019

Dziękuję

Witajcie, kochani!

Dotarła do mnie karteczka z grudniowej wymianki „Moja kartka” u Lidzi. Takie cudo z balonem zrobiła dla mnie Ewa (oj, marzy mi się lot balonem):




Ewci dziękuję także za kartkę świąteczną.


Opieszała poczta dostarczyła jeszcze jedną kartkę bożonarodzeniową – od Tiny.


W końcu dotarła też do mnie zima – śnieg pada i pada. Wszystko pokryte jest białym puchem. Jak dobrze, że to weekend i nie muszę wygrzebywać auta spod tej białej obfitości.

Pozdrawiam Was najserdeczniej,

Gosia

22 komentarze:

  1. Piękne karteczki dostałaś um nie śnieg od paru dni leży

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki dostałaś, Małgosiu!
    Zazdroszczę śniegu, bo u mnie 5 stopni na plusie i deszcz...
    Pięknego, twórczego roku Ci życzę i dużo zdrówka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu piękne kartki otrzymałaś :)) I życzę Tobie Kochana by kiedyś Twoje marzenie spełniło się! Jesteś odważna bo ja chyba bałabym się lecieć balonem. Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki do Ciebie dotarły.
    Nas już całkiem zasypało i trochę się martwię co będzie w poniedziałek.
    Miłego weekendu Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. O poniedziałku jeszcze nie myślę:)

      Usuń
  5. Przepiękne kartki otrzymałaś! :) Pierwsza - z balonem - genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki dostałaś Małgosiu.:) Pozdrawiam cieplutko z deszczowej Wielkopolski.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa jest ta kartka z balonem :) Pozostałe są równie piękne :) U mnie też dużo śniegu nasypało, ale na szczęście mój samochód stoi w garażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. O garażu mogę tylko pomarzyć:)

      Usuń
  8. Gosieńko! Śliczne karteczki dostałaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Otrzymałaś super karteczki. A ja ostatnio chwaliłam pocztę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosieńko. Poczta jest nieprzewidywalna:)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...