środa, 2 stycznia 2019

Album „Mysterious Garden”

Kochani, witam Was w Nowym Roku!
Jesteście ciekawi jak spędziłam Sylwestra? Ktoś mógłby rzec, że całkiem prozaicznie – przy biurku. Ja tam powiem, że bardzo twórczo i przyjemnie. Papiery „Mysterious Garden” z Fabriki Decoru oraz odrobina nalewki z dzikiej róży przyczyniły się do powstania małego, ale bardzo romantycznego albumu:



















 I nawet przymierzyłam się do drugiego:


W tym roku na pewno jeszcze niejeden album powstanie. Już się cieszę na te chwile spędzone przy ich tworzeniu.

Kochani, serdecznie Was pozdrawiam i jeszcze raz życzę samych cudownych dni w tym Nowym Roczku, w który właśnie wkroczyliśmy.

Pa, pa,

Małgosia

60 komentarzy:

  1. Naleweczkę mam, ale album nie powstanie:-) A Twój Małgosiu cudny.Zaraz napiszę maila:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny albumik ,cudne papiery w moich kolorach .
    Wspaniałego ,twórczego roku życzę !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosieńko, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!Albumik cudowny!Przyznam szczerze, że masz wyjątkowy talent do tworzenia tego typu prac;)Pozdrawiam Cię gorąco i myślę, że już będę tu częściej zaglądała;) Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolory! Muszę i ja spróbować podziałać "po naleweczce". Barek pełny, a spożycia brak ;-) Pozdrawiam serdecznie i życzę stworzenia wielu pięknych albumów w tym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Trochę naleweczki sprzyja wenie:)

      Usuń
  5. Małgosiu pisałam w zeszłym roku i powtórzę się w Nowym Roku : z albumami wymiatasz wszystkich :))). Jest bajeczny, piękny, niesamowite "moje" kolorki :)) Cudnie wkomponowany róż z innymi barwami :)). Co do Sylwestra to ja spędziłam w domu z szydełkiem, kończąc szalik, ale niestety bez tak pysznej nalewki jaką Ty miałaś ;(. Ściskam mocno i juz czekam na kolejne albumy :)). Oj to będzie piękny, twórczy Rok :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu powstał cudowny album i w pięknych kolorach :) Ja też spędziłam sylwestra przy biurku :) Pięknego Nowego Roku Ci życzę :)Całuski !

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny jest Małgosiu :) ja też spędziłam Sylwestra w papierkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu, napiszę po prostu PIĘKNY!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu, Twoje albumy są rewelacyjne! Kocham, uwielbiam, ubóstwiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudny albumik! Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosieńko! Prześliczny albumik - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu naleweczka z dzikiej róży musi byc pyszna, a juz na pewno zdrowa bo moc w niej witaminy C. A do tego jeszcze potrafi wspomóc w twórczości, choć wiem że Tobie to pomocnik żaden nie potrzebny przy tworzeniu albumu, bo one zawsze wychodzą piękne z pod Twoich rąk Ten jest kolejnym przykładem Twojego talentu. Nie wiem jak Ty to robisz, że zawsze wszystkiego elementy są spójne i wspaniale podkreślają użyte papiery.
    A naleweczka to znakomity umilacz, to ja sie muszę kiedyś wprosic na Twojego sylwestra😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosieńko, za miłe słowa. I jeszcze raz dziękuję za te cudne papiery, z których album powstał.
      Na sylwestra zapraszam:)

      Usuń
  13. Gosiu Twój album zachwyca jak zwykle pomysłowością, mnogością elementów i skrytek i oczywiście starannością wykonania. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wyglada:) i ta dzika róża...musiało byc bardzo przyjemnie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosiu cudowny albumik jak zawsze, pozdrawiam serdecznie i zycze wielu pieknych tworczych chwil w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu jest super , piękny albumik i powiem Ci że też bym tak chętnie spędzała Sylwestry :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ha ha no ja przy biurku sylwestra nie spędzałam, ale jak dla mnie to jest bardzo fajny i przyjemny sposób na "zabawę sylwestrową" i jaki pożyteczny. Proszę bardzo jaka śliczność powstała :) Wszystkiego dobrego Gosiu na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny album Gosiu! wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  19. Znów album budzący zachwyt zrobiłaś Małgosiu. Nie wiem jak Ty to wszystko wymyślasz, ale zawsze wychodzi pięknie.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Małgosiu!
    Zazdroszczę takiego fajnego sylwestra:) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny :0) jak wszystkie Twoje albumiki :) a ja od Sylwestra pod kołderką z karatem

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne "wejście" w nowy rok Małgosiu, takie ze sztuką w tle :) Podoba mi się ten albumik, jest nieco inny niż wcześniejsze - bardziej "na luzie". Te targane brzegi papieru tworzą fajny klimacik i dodają lekkości. Wnętrze wygląda fantazyjnie.
    Ciekawa jestem już tego następnego. Przesyłam noworoczne uściski :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjny album!
    Gdybym była pewna, że to sprawa tej nalewki, zaraz wzięłabym się za klejenie albumu. Jednak jestem pewna, że to u Ciebie Twoje zdolności sprawiły urok tego albumu, więc odpuszczę sobie swoją nalewkę.
    Pozdrawiam noworocznie i życzę owocnego 2019 roku:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Alinko. Odrobina nalewki wzmaga wenę (byle oczywiście nie przesadzić:)

      Usuń
  23. Małgosiu cudny album zrobiłaś. Super dobrałaś wszystkie elementy :).

    Też miałam twórczego Sylwestra ale na kanapie z haftem w ręce :).

    OdpowiedzUsuń
  24. You know I always LOVE your beautiful albums, Malgosia. HAPPY NEW YEAR, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczny jak zawsze album Małgosiu. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  26. Niezwykły jest ten album. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Akurat tu nikt się nie zdziwi Twojej formie spedzenia sylwestra :). Ja celowo nie wzięłam robótek bo tak pewnie bym filcowała a tak troszkę pograłam w gry z rodzinką - też przyjemnie. Piękny album :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolejny przepiękny album :-)

    I ja spędzałam sylwestra przy biurku, tyle że z igłą w ręku.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...