czwartek, 23 marca 2017

Zrób to sama


Witam Was serdecznie!
W zabawie „Zrób to sama” zorganizowanej przez Ewcię – Hubkę moją parą została … sama organizatorka. Zasady zabawy są TUTAJ.

http://hubka38.blogspot.com/2017/02/nie-mam-prac-ale-mam-pomysa-d.html

Przede wszystkim spójrzcie na tą piękną kartkę, którą dostałam od Ewy:


Poza tym Ewcia obdarował mnie tyloma przydasiami, że wystarczyłoby ich na dziesięć kartek, nie tylko na jedną. A oto otrzymane od niej:
Papiery…


Listki…


Kwiaty…


Elementy wielkanocne…


Elementy ozdobne…


Elementy na pozór nie pasujące do kartki wielkanocnej.


A tu już moja kartka wielkanocna, wykonana z otrzymanych elementów.


Spośród elementów nie związanych z Wielkanocą wybrałam kanapę:)


Karteczka odbiega od kartek wielkanocnych robionych przez mnie, ale przyznam, że nawet mi się podoba. Ewciu, przy okazji dziękuję za zabawę i za takie wspaniałe przydasie w hurtowej ilości.
Słoneczne buziaczki (choć za oknem deszcz),
Gosia

93 komentarze:

  1. Pani Gosiu bardzo ładne rzeczy Pani otrzymała. Karteczka jest prześliczna, a kanapa z kwiatkami wokół cudowna.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile cudnych rzeczy :-) i kartka wygląda naprawdę ślicznie i wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna kartka Małgosiu! Podoba mi się jak wkomponowałaś kanapę między kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najdroższa Sis. ja tam będę okupować kanapę w Wielkanoc, więc jak najbardziej mi ona pasi, nawet jeśli nie jest elementem świątecznym :p Kartki obie są super! Serdeczności i całuję <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kto by pomyślał, że kanapa tak idealnie wpasuje się w kartkę wielkanocną :)
    Cudna karteczka Małgosiu!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale ta kanapa wygląda na kartce. Kto by pomyślał.
    I gratuluję takich wspaniałości, które otrzymałaś.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka oryginalna, wesoła i kolorowa :) Pakiecik dostałas jak się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna zadowolona osoba z wymianki :) ślicznie poradziłaś sobie z elementem zagadką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu karteczkę wyszła bardzo fajnie. Interesująca wkomponowalas te kanapę. Według mnie jest super. Ciekawe jaką wizję miała Ewa wysyłając Co te paczuszke? Wróć. Paczuche bo tych elementów to faktycznie na 10 karteczek wystarczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniała kartka! fajnie wygląda ta kanapa w otoczeniu kwiatów!!! a sama zawartość paczuszko fantastyczna! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aleś mnóstwo przydasi , a karteczka fantastyczna :) Ewcia miała pomysł na świetna zabawę :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna kartka! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosiu, karteczka śliczna, dostałaś piękne przydasie ! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super karteczka, a ta kanapa bardzo pasuje, bo jak święta, to lenistwo, czyli wylegiwanie się na kanapie - haha :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowa karteczka. niektórzy dużo świątecznego czasu spędzają na kanapie:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. najbardziej podoba mi się ta sofka: cudownie wkomponowałaś ją w wielkanocną karteczkę! prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ha ha ha- rewelacja!!!!!! W życiu bym nie wpadła na taki pomysł, choć moje sa ...hmmm...tez często oryginalne!Ta karteczka zarówno kompozycyjnie, jak i kolorystycznie tak bardzo mi się podoba, że kupuję wszystrko w całości:-) A świeta wielkanocne tez kojarza mi się z kanapą i obżarstwem ;-D(a nie powinno chyba....;-D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Dobrze, że podesłałaś tą kanapę, bo nie wiem jak bym sobie poradziła z jeżem, konikiem morskim albo koniem na biegunach:):):)

      Usuń
    2. ha ha ha!!! Wierzę w Ciebie! Dałabyś radę!!! Zaraz publikuję moje prace:-)

      Usuń
  18. W święta niejeden z nas będzie odpoczywał na kanapie, więc motyw jak najbardziej trafiony. No i w ogóle bardzo wesoła ta kartka. Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszych kreatywnych pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  19. haha świetna jest, kanapa mnie wmurowała, extra!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosieńko Kochana! ładne przydasie dostałaś, I przepiękną karteczkę z nich zrobiłaś, Karteczka jest Cudowna i pasuje nawet na imieniny - Pozdrawiam Cię Gorąco i ściskam

    OdpowiedzUsuń
  21. Gosiu karteczka jest THE BEST:-)
    Pomysł z wielkanocną kanapą jest super...
    Kwiatki śliczne i radosne:-)
    Ewunia pięknie Cię obdarowała:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale superowska kanapa?! Tzn. karteczka z kanapą;)Bombowy pomysł Gosieńko;)Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę miłej zabawy;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna zabawa, a karteczkę stworzyłaś niebanalną! Przez takie wyzwania same siebie zaskakujemy;)
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale fajnie Gosieńko zrobiłaś super karteczkę i masz zadanie zaliczone na 6+. Ja swoje kartki też już zrobiłam, ale elementu "niespodzianki" nie użyłam bo kompletnie nie miałam pomysłu jak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Lideczko. Ciekawa jestem, jaki element dostałaś.

      Usuń
  25. Świąteczne leniuchowanie nic dodać nic ująć. Małgosiu bardzo udana kartka.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyczarowałaś wspaniałą karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne kartki :)
    Ciekawy pomysł z kanapą :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ile cudownych przydasi :) Cudeńko z tego powstało :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Małgosiu poradziłaś sobie wyśmienicie z tematem, kanapa pasuje do tej kartki świetnia w końcu można sobie odpocząć po świątecznych przygotowaniach :-) Fajna zabaw była z tymi kartkami. A otrzymane przydaśki świetne starczy na sporo kartek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie poradziłaś sobie z wyzwaniem. Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  31. I przydasie świetne i obie kartki - kanapę wkomponowałaś idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super taka zabawa,fajne przydasie dostałaś i stworzyłaś genialną kartkę,ta kanapa jest super !!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  33. Super przydasie dostałaś a kartka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nic dodac, nic ując świetna karta:)))A przydasie...no to ja czekam na kolejne, piękne prace:))Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mi się podoba!! kolorki ma cudne:)) Przydasi wystarczy na wiele pieknych prac! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. no no Gosiu! piękna karteczka, nieźle sobie poradziłaś! pozdrawiam ciepluteńko!

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny komplet przydasi! Karteczka jest bardzo pomysłowa i oryginalna, prześlicznie skomponowana. Przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  38. super przydaśki dostałaś i karteczka wyszła super :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ojej taką super zabawę przegapiłam ;P Świetne przydasie dostałaś, a karteczka powstała śliczna!

    Wiosenne buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super przydasie, można z nich wyczarować cuda i tak właśnie uczyniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gosiu, swietnie dopasowałeś do kartki ta kanapę, no i widać ze Wymianka udana:) sciskam

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniałe przydasie Ewcia ci podarowała, będą kolejne piękne karteczki. Kanapa z kwiatkami wygląda rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  43. No faktycznie materiału przynajmniej na dziesięć kartek dostałaś :) A jakie cuda :)
    Pięknie wkomponowałaś kanapę :) Ekstra to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Może i nie twoja, ale super sobie poradziłaś z tematem. A na tej sofie powinnaś ty siedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gosiu przydasie się Tobie przydadzą,o czym jestem święcie przekonana,
    a potem wyczarujesz z nich same cuda i cudeńka,a my będziemy je podziwiać z otwartymi dziobami :D
    Gosiula karteczka mimo, że trochę inna niż dotychczas nam pokazywałaś,to tak myślę że ta kanapa idealnie się wpisuje w świąteczne klimaty,rodzinna atmosfera i wspomnienia,każdy może sobie wyobrazić co tam chce...
    Pozdrawiam najmilej i słonka życzę,chociaż jutro i u mnie nie będzie słonka,a tak było dziś pięknie...buziak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgoniu, serdecznie dziękuję za porcję ciepłych, miłych słów.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...