wtorek, 21 marca 2017

Kartkowanie z Anią (i Danutką)

Witajcie, moje kochane, w ten pierwszy dzień wiosny! Wiosna, nareszcie wiosna! Jak tu się nie cieszyć? A i pogoda wiosenna się zrobiła. Ale przecież nie o pogodzie będę Wam tu pisać, lecz o kartkach, które powstały na marcową edycję zabawy u Ani. W tym miesiącu inspirowała nas Danusia, twórczyni cudów i cudeniek.

https://iwanna59.blogspot.com/2017/03/kartki-przez-cay-rok-wytyczne-marzec.html

Jako pierwsza powstała kartka z kogutem, bo ten motyw bardzo mi się spodobał. Kogut sam w sobie jest bardzo dekoracyjnym elementem, ale dodałam jeszcze okazałe pióro i czerwone kwiatuszki.


Papier trochę podarłam, potuszowałam i podkleiłam koronką.


Potem zrobiłam kartkę bożonarodzeniową. Są ośnieżone drzewa i na dodatek ośnieżony kościółek.


Użyłam brokatowych lakierów do paznokci. Przy tej okazji przyznam się Wam, dlaczego mam głęboką niechęć do posługiwania się sypkim brokatem. Otóż kiedyś drobinka takowego wbiła mi się w oko i przeszłam prawdziwą odyseję na pogotowiu. Z lakierami czuję się bezpieczniejsza:)





Na koniec kartka okolicznościowa z bukietem i wstążką. Kartkę zrobiłam na prośbę koleżanki z pracy (na urodziny jej mamy) – miała być pastelowa i zawierać kwiaty polne. Mam nadzieję, że się spodoba.


Jeszcze tradycyjnie kolaż:


I już pędzę do żabci. A Was pozdrawiam z całego, rozradowanego nadejściem wiosny, serca,

Gosia
Ps. Zapraszam na moje candy:)

95 komentarzy:

  1. Gosiu bukiet Ci wyszedł cudny !!! oglądam z przyjemnością :) Kartka z kogutem świetna, taka dekoracyjna- mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki powstały :)
    Jak się bukiet nie spodoba, to ja bardzo chętnie (go przygarnę) - haha :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki przygotowałaś Małgosiu.Bukiet jest rewelacyjny :)
    Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najdroższa SIS. kartki przecudne, a ów wiosenny zew kogucika aż u mnie było słychać, tak nastroszył ogon. Serdeczności życzę i całuję :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest ta kartka z bukietem, taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu, karteczki cudowne! Kogut jak malowanie! Ogon z piórek to fantastyczny pomysł. Ośnieżone drzewa, kościółek - świetne! Bukietem jestem po prostu zauroczona, wspaniały!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie cudne, ale kogut pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu cudne karteczki powstały :) bardzo podoba mi się pomysł z piórkiem na ogonie koguta! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako że kwiaty uwielbiam, to wiesz, jaka kartka mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne karteczki. Ta kwiatowa dla mamy koleżanki jest przeurocza. A kogut taki dostojny, nie można go pominąć.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki, zwłaszcza podoba mi się z kogutem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki ,naj naj bukiet :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki,w zimowej mamy podobny motyw,bukiet jest przecudny,ale ten kogut to jest numer jeden,ogon z piórka---fenomenalny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Lucynko. Widzę, że kogu wszystkim się podoba:)

      Usuń
  14. Wszystkie piekne! Dzisiaj faworytką jest ta z bukietem:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kogucik jak prawdziwy. A mama koleżanki na pewno będzie zachwycona, kiedy zobaczy tak cudowną kartkę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne kartki, w każdej jest coś co mi się podoba :-)
    Śliczna jest zimowa - zawsze uważałam, że lakiery do paznokci służą nie tylko do pazurków :-). Kogucik to prawdziwy elegancik z tym piórkiem, a bukiet kwiatów pięknie skomponowany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Beatko. Tak - lakiery brokatowe lepiej wyglądają na kartkach niż na paznokciach:):):)

      Usuń
  17. Zdecydowanie wszystkie bardzo mi się podobają! Każda ma w sobie coś wyjątkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosieńko - Ty czarodziejko pięknych papierowych cudów. Czego nie dotkniesz - zamieniasz w perły:)
    Kartki są śliczne. Kogut jest nieziemski z tym piórkiem - wygląda mega dostojnie:)
    Zimowy kościółek uroczy - piękna sceneria. A ta kartka okolicznościowa to już wisieńka na torcie:)
    Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem oczarowana kartką z kogutem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosieńko Kochana ! Przeurocze są te Twoje karteczki, Kogut Wspaniały, Gwiazdkowa cudowna i Bukiecik również piękny - Pozdrawiam Cię bardzo Cieplutko i uściski przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne karteczki Gosieńko;) Ta okolicznościowa jest cudowna, bo lubię pastelowe prace;) Pozdrawiam Cię cieplutko;) Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne karteczki ale ta ostatnia z bukietem NAJ NAJ :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu, wszystkie karteczki są piękne, ale ta okolicznościowa całkowicie wpasowala się w mój gust! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsza karteczka ma super te podarcia i świetny pomysł z podklejeniem ich koronką. Druga karteczka ma cudowne tło :) A trzecia to po prostu przecudowny bukiet, wielkie wow :)
    Jak zwykle czarujesz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne wszystkie ale ta z bukietem najpiękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne karteczki, Gosiu!
    Cudny bukiecik stworzyłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne kartki :) Ta z bukietem jest wprost magiczna i piękna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne :) Jednak jak to bywa na podwórku tak i tu rządzi kogut! Cudna kogucia kartka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne są - tło w zimowej rewelacyjne (co to jest), kogut pan i władca kurnika i jeszcze ten bukiet - świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tło jest z papieru metalicznego, na okładce pisze "Wycinanka metalizowana KARBON" (firma Kormoran)

      Usuń
    2. Dziękuję za informację :-)

      Usuń
  30. Małgosiu poradziłaś sobie koncertowo z wytycznymi Danusi . Świetne są wszystkie Twoje kartki. Kogut z tym czerwonym piórkiem wygląda obłędnie . Kościółek jest jak z bajki , lubię bardzo takie klimaty I tu bardzo mnie zaciekawiło to niebieskie tło , co to jest? Wygląda świetnie.
    A ostatni bukiecik to już mnie powalił na kolana. Jest uroczy.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję serdecznie.
      Co do tła - kupiłam w kiedyś w sklepie papierniczym blok papierów formatu A4 pod nazwą "Wycinanka metalizowana KARBON" (firmy Kormoran). Są tam rożne kolory.

      Usuń
  31. Wszystkie karteczki piękne i dopracowane. Żadną bym nie pogardziła.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  32. Małgoniu przepięknie sprostałaś wytycznom ,arteczki są superowe.
    Zachwyciła mnie z bukietem ,na pierwszy rzut oka wygląda jakby kwiaty były w wazoniku.
    Co do brokatu ,sypkiego też od dawna nie używam,bo cała chałupa jest wtedy nim obsypana,o mnie nie wspominając.Wolę lakier,czy nawet takie kleje z empiku,byle nie ten pyłek diabelski,niby się sprzątnie a zawsze gdzieś coś się zabłyszczy.
    Gosiu pozdrawiam Cię serdecznie i słonko posyłam

    OdpowiedzUsuń
  33. jak zawsze, gdy odwiedzam Twoje progi to jestem zachwycona Twoimi pracami! i tym razem jest nie inaczej, a bukiet na ostatniej kartce fantastyczny!!! pozdrawiam cieplutko i wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gosiu wszystkie karteczki piekne ale bukiet przepiękny!!!:) sciskam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  35. Małgosiu prześliczne kartki zrobiłaś,zresztą u Ciebie nie może być inaczej :)
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  36. Sis kochana kartki prima sort💐
    Wybacz, że jeszcze banerka nie wstawiłam, organizacja czasu u mnie ostatnio w skali od jeden do 10to minus cztery😞.
    Kiedys moje dziecko malowało kredkami (jak miało 4 lata) no i na drugi dzień na okulistyce wylądowała, bo wydmuchała z temperówki resztki wprost do oczu- brokat niewinny się wydaje a jednak musiał dać Ci w kość.
    Buziaki kochana tulam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kochana.
      Brokat w oku przyjemny nie był, ale jeszcze gorsze godziny odczekane zanim ktoś raczył mi udzielić pomocy.

      Usuń
  37. Gosiu wszystkie karteczki śliczne, ale ta z bukietem , ah! napatrzeć się nie mogę :)

    Wiosenne buziaki

    OdpowiedzUsuń
  38. Zobaczyłam Gosieńko kogucika, a do tego jeszcze te przedarcia z podklejoną koroneczkę i stwierdziłam że jest super. Potem zobaczyłam ten śliczny zimowy widok i stwierdziłam,że jednak ta kartka jest ładniejsza. A jak już zobaczyłam tą z bukiecikiem, to znów zmieniłam zdanie :) Kochana moja pięknie te karteczki tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Małgosiu Kochana !!! Ależ wyczarowałaś cudeńka !!!
    Jestem zachwycona :) Wszystkie piękne :)
    Z kogutem i ośnieżona rewelacja !!!
    Ale serce me podbiła ta z bukietem :)
    Oszałamiająco piękna :)
    Również pozdrawiam Cię wiosennie :* :* :* ( choć dziś zimno jak pierun :( )

    OdpowiedzUsuń
  40. Magosiu pomysł na koguta z piorkiem jest rewelacyjny:-) ta karteczka jest bombowa, myślę że ten kto otrzyma ją z życzeniami będzie bardzo uradowany:-)
    Bożonarodzeniowe również jest śliczna, ale bukiet to czysta poezja!
    Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. A przedarcia z koronka porywam, będę wykorzystywać ten element bo bardzo mi się podoba uzyskany efekt.

      Usuń
    2. Dziękuję, Gosieńko. Kogut ma powodzenie:)

      Usuń
  41. Przepięknie wyszły Ci te karteczki. Najpierw zachwycił mnie kogut - kapitalny pomysł z tym piórkiem. Potem pomyślałam, że zimowy obrazek chyba jeszcze bardziej mi się podoba. No ale ten bukiet to już prawdziwa perełka.
    Miłego weekendu Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne karteczki:) bardzo podoba mi się bukiecik na kartce:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne karteczki poczyniłaś;-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...