poniedziałek, 6 marca 2017

Ciepłe rękawiczki

Witam serdecznie!

Wiosna tuż, tuż, a ja wyskakuję z rękawiczkami. Ano tak, bo właśnie rękawiczki miały znaleźć się na marcowej kartce, robionej na zabawę do Uli.

http://kulskowo.blogspot.com/2017/03/466-kartki-bn-2017-marzecwytyczna.html

Gdy przeczytałam wytyczne, to trochę byłam na siebie zła, jako że fajne scrapkowe rękawiczki przykleiłam na lutowej kartce z piernikami, o zobaczcie TUTAJ. Na szczęście poszperałam w scrapkach od Kasi i okazało się, że znalazłam jeszcze jedną parę, tym razem białą. I tak powstała kartka w brązach, bieli i błękicie. Anitko, Sis, poznajesz śnieżynki?


U mnie nawet rękawiczki z motylkami się znajdą (trochę sfatygowane po zimie:)


Ściskam Was serdecznie, kochane,

Gosia

125 komentarzy:

  1. Ale masz fajne rękawiczki :) ja w sumie nie lubię rękawiczek ale takie bym raczej nosiła :)
    Kartka jest piękna :* a śnieżynki od Anitki pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja też nie lubię nosić rękawiczek:) Ale jak są mrozy to jednak zakładam.
      Uściski.

      Usuń
  2. Śliczna karteczka,a śnieżynki cudne. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna karteczka- scrapkowe rekawiczki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te rękawiczki i fajna kartka powstała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna świetna kartka, masz tempo! a rękawiczki z motylkiem - świetne! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarówno karteczka jak i te rękawiczki z motylkami są fajowskie.
    Pięknie Gosiu zadanie odrobiłaś ,ja na razie myślę nad tymi rękawiczkami i nic nie wymyśliłam jeszcze .Będzie chyba trzeba samemu jakieś skroić haha :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Danutko.
      Na pewno wymyślisz coś fajnego (jak zawsze).

      Usuń
  7. Świetna karteczka.
    Te rękawiczki z motylkami są cudne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu,karteczka śliczna, rękawiczki z motylkiem również. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka z rękawiczkami ,świetne kolory i śnieżynki :-D U Was to święta zawsze są białe ,zazdraszczam tego ;-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka i taka śnieżna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ąwiąteczna kartka :) Rękawiczki są bardzo fajnym motywem. Podobają mi się też śnieżynki, które zdobią kartke :) Miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super Gosiu! Ja jeszcze rozmyślam co i jak:) sciskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu super karteczkę stworzyłaś..
    ja jeszcze daleko w polu z moimi rekawiczkami:-)
    Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te Twoje rękawiczki. Lubię ten kolor, jaki ma motylek.
    A karteczka wyszła ślicznie. Te scrapki rękawiczki bardzo fajne.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Marille.
      Też bardzo lubię kolor fuksji.

      Usuń
  15. Małgosiu kartka wyszła rewelacyjna i taka delikatna.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach jaka śliczna karteczka postała :) też myślałam o Twojej piernikowej, że możesz nie być zadowolona... no, ale udało CI się zrobić piękną pracę w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ulciu.
      A może moje piernikowe rękawiczki Cię zainspirowały do tego tematu, hi hi?

      Usuń
  17. Osobiście nie przepadam za rękawiczkami, ale te na Twojej kartce bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Karolinko.
      Też nie lubię nosić rękawiczek.

      Usuń
  18. Śliczna karteczka Gosiu!
    Z jednej strony taka spokojna, a z drugiej bardzo dużo się na niej dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ mi się ta kartka podoba, o jak bardzo, bardzo podoba. Śliczności jest!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Sis kochana dotarłam i ja:))
    Wiedziałam, że dobrze wykorzystasz towar :DDD
    kartka rewelacyjna
    buziaki kochana:***

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjna karteczka :) Pozdrawiam cieplusio :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ach motylki wszędzie masz, jak fajnie, nawet na rękawiczkach :)
    Gosieńko kolejna świetna karteczka. Ja swoje rękawiczki jakie miałam, to użyłam na kartkę w zeszłym roku, ale i w tym już sobie z nimi poradziłam też :) trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Liduś.
      Oprócz rękawiczek mam sweterek w motylki, bluzkę, apaszkę, kilka par koczyków i bransoletek:)

      Usuń
  23. Wspaniała kartka, Gosieńko- jak zwykle zresztą :) A rękawiczki w motyle- czemu mnie to nie dziwi, kochana?... Serdeczności życzę i całuję motylku mój <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Jadwiniu.
      Motylek ze mnie taki przerośnięty - bardziej ćma:)

      Usuń
  24. Gosiu, Twoja wyobraźnia nie zna granic:) Praca śliczna i rekawiczki z motylkami także:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gosieńko! Karteczka piękna, A rękawiczki wspaniałe, Jesteś naprawdę wierną fanką motylków - Pozdrawiam Cię Bardzo Cieplutko buziaczki
    Ps.A rękawiczki można i latem nosić, kiedyś takie miałam sama je sobie zrobiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna kolorystyka :) Piękna karteczka :)

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super karteczka, a motylek na rękawiczkach po prostu wymiata :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna karteczka, Gosiu!
    Rękawiczki z motylkiem super, a ja kupiłam córci skarpety z napisem "happy" podzielonym na pół ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacja :) Uwielbiam motywy z motylkami,a tutaj prezentują się po prostu uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna kartka. Rękawiczki super. A ja mam dylemat. Czy rękawiczki wycinać czy haftować.

    OdpowiedzUsuń
  31. piękna kartka:)
    aż troszkę zazdroszczę, bo ja nie mam jeszcze na nią pomysłu
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  32. No ja jestem zachwycona kolorami :)) Lubię takie zestawienie błękitów i brązów. I te cudne śnieżynki ... eh...
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wielkie brawa, stworzyłaś piękną pracę - kartka cudna, a rękawiczki z motylkiem :) Na przekór zimie :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  34. moja Córcia ma podobne rękawiczki! a karteczka bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Asiu.
      Motylki lubią i małe, i duże dziewczynki:)

      Usuń
  35. Śliczna karteczka, fantastyczna grafika pięknie wkomponowana. Rękawiczki oczywiście ekstra! Buziaki na Dzień Kobiet Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Prześliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cieszę się, ze scrapowe rękawiczki CI się przydały, jak będę mieć jeszcze jakieś to Ci podeśle. Uściski serdeczne przesyłam i...:)Dziekuję!

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna ta zimowa kartka!

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna kartka Małgosiu :) ja jeszcze kombinuję z tymi rękawiczkami,może coś mi wyjdzie :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowna jest, i kolorki bosskie:) Dobrze, że znalazłaś jeszcze jedną parę. A jakbyś nie znalazła, to te swoje zimowe byś przykleiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tinuś.
      To byłaby kartka - gigant:):):)

      Usuń
  41. Rękawiczki piękne, ale nie chcę ich widzieć aż do kolejnej zimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, dziękuję.
      Ja najchętniej nie oglądałabym ich już nigdy:)Nie lubię zimy.

      Usuń
  42. Wspaniale dobrałaś kolory kartki, przypominają mi moje ukochane lody :D
    A motyw rękawiczek świetnie zinterpretowany :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajna karteczka, ja już zdążyłam się przyzwyczaić do różnych nietypowych jak na porę roku kartek. W blogowym świecie to chyba normalka. A rękawiczki mam prawie identyczne tylko motylki niebieskie. Ja z kolei w przeciwieństwie do niektórych koleżanek , lubię rękawiczki. A ze względu na charakter pracy noszę je nadal, pomimo że wiosna za pasem

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna delikatna karteczka! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  45. Niby wiosna tuż, tuż, ale przecież w marcu jak w garncu, a kwiecień-plecień, więc rękawiczki mogą się przydać. Kartkę zrobiłaś piękną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, dziękuję.
      Oj, mam nadzieję, że jednak się nie przydadzą:)

      Usuń
  46. Piękna karteczka;)Ale chyba wystraszyłaś wiosnę rękawiczkami Gosiu, bo u mnie zimno... Pozdrawiam Cię cieplutko i przesyłam buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosiu. U mnie na szczęście ciepło:)

      Usuń
  47. Sliczna kartka, a grafika po prostu cudowna ☺

    OdpowiedzUsuń
  48. Hihi, jesteś niesamowita! Tymi rękawiczkami powaliłas mnie na kolana;) Karteczki, jak zawsze, idealne!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Urocza karteczka:) I masz bardzo fajne rękawiczki:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajne połączenie kolorków zastosowałaś . Urocza karteczka.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Przesliczna karteczka i rekawiczki z motylkiem super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Wspaniałe połączenie kolorystyczne:)
    Piękna karteczka, ogromnie mi się podoba!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczna karteczka! Rękawiczki z motylem świetne :)))

    OdpowiedzUsuń
  54. Wspaniałą karteczkę zrobiłaś z śnieżno białymi rękawiczkami . Super !!!!

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna! Piekna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...