niedziela, 5 marca 2017

Kolor biskupi z dodatkiem beżu

Witam Was niedzielnie!

Dziś pokażę Wam kartkę, która powstała w ramach Cyklicznych Kolorków u Danutki. Tym razem szefowa wybrała dla nas kolor biskupi.

http://danutka38.blogspot.com/2017/03/cykliczne-kolorki-marzec-2017.html

Kolor ten miał stanowić 50% na kartce, myślę, że moja spełnia to wymaganie (bo i cała baza jest w biskupim kolorze). Jako drugi wybrałam delikatny beż, a dodatkowo znalazła się odrobina zieleni. I ani śladu zakazanej bieli.


Jeszcze o moich upodobaniach kolorystycznych: kolor biskupi (czyli innymi słowy po prostu fuksja) należy do czołówki moich ulubionych. Mam czapkę i szalik w tym kolorze, sukienkę, sweterek, dwie bluzki i dużo dodatków. Lubię go w połączeniu z szarością lub ciemnym granatem. Mam nawet cień do powiek w takim kolorze.
Mała edycja: Zapomniałam, że mam też fuksjowy żakiet:)

 A na koniec pokażę Wam prezent urodzinowo – imieninowy, który dostałam wczoraj od Ewuni. Dwie piękne karteczki…


… wspaniałe kolekcje papierów, czekoladki pistacjowe i ziołową herbatkę. Dziękuję, Ewciu!


Pozdrawiam Was tak ciepło, jak ciepły jest dzisiejszy dzień,

Gosia

88 komentarzy:

  1. Śliczną karteczkę stworzyłaś Gosiu....ja też lubię ten kolorek:)
    A prezenciki od Ewuni dostałaś wspaniałe - kolekcja jest cudna:)
    Buziaczki kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agaciu.
      Jak tu się nie cieszyć z takich cudnych papierów?!

      Usuń
  2. Karteczka jak zawsze mega 😊
    Buziaki niedzielne Sis

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, że i ja lubię ten kolor:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu fuksję też lubię i podoba mi się bardzo Twoja kartka szczególnie połączenie z beżowy.
    Prezenty dostałaś śliczne i smakowite .
    Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosieńko karteczka jest śliczna, bardzo fajne jest to połączenie kolorystyczne. A prezencik dostałaś super. Takie bloczek papierów... o rany, a jeszcze te pistacjowe czekoladki - pyszności :) Buziaczki kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Liduś. Oj tak, papierków nigdy za wiele.

      Usuń
  6. Małgosiu ślicznie rozprawiłaś się z tym "biskupem",a karteczka wyszła świetnie.
    Połączenie z kolorem beżowym daje fantastyczny efekt.
    Piękny prezent dostałaś ,już Ty wiesz co zrobić z tymi pięknymi papierkami.Z pistacjami to i ja bym wiedziała co zrobić haha:)
    Małgosiu dziękuję za udział w marcowej zabawie.
    Buziaki ,ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danutko, dziękuję serdecznie i już jestem ciekawa kolorku na następny miesiąc:)

      Usuń
  7. Też lubię fuksjowy kolor :)
    A karteczka wyszła prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu-jesteś nieoceniona, masz milion pomysłów na każdą okazję! śliczną karteczkę zrobiłaś, a ja nie mam pomysłu na fuksję...100 lat imieninowo-urodzinowo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oryginalna karteczka. Ten papier gazetowy to super pomysł! No i magosiu wywiazaaś się z zabawy! A ja nadal myślę:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu.
      Jestem ciekawa, co wymyślisz...

      Usuń
  10. Piękne karteczki :) mnie ten biskupi kolor przeraża...
    Ewunia ślicznie Cię obdarowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ulciu.
      Mnie ten kolor od razu zachwycił:)

      Usuń
  11. Udało Ci się sprostać wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna karteczka, Małgosiu :) Fajnie wygląda to połączenie z beżem, a nie byłam do niego przekonana :) Śliczne podarki otrzymałaś. Pozdrawiam cieplutko! U nas dziś przepiękny, wiosenny dzionek był :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agnieś.
      Na początku chciałam zrobić połączenie z zielonym jabłuszkiem, ale w końcu postawiłam na beż.

      Usuń
  13. Prześliczna karteczka bardzo podoba mi się to zestawienie kolorystyczne a prezenciki cud miód. Wszystkiego najlepszego Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczka wspaniała- Małgosiu droga, a prezenty super dostałaś, szczególnie zaś piękne papierki ;) Cieplutko pozdrawiam i buziaki posyłam <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna karteczka i fajnie połączone kolorki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu, karteczka jest śliczna w tych kolorach, no i te kochane motylki dodają uroku! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu, ja także lubię kolor fuksjowy, uwielbiam fiolety i odciene tego kolory. Kochana / wszystkiego najlepszego i dziękuję za pamieć. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tempo swietne! Do mnie ten kolor nie przemawia sle karteczka wyszła urocza:) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosieńko! Przeuroczą karteczkę stworzyłaś,Ja uwielbiam ten kolor - Pozdrawiam Cię bardzo Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartka bardzo ładna. Dobór elementów super. Ja też w szafie mam fuksjowy zakiet. Jeszcze go nie nosiłam. Natomiast szaliki i chusteczki w tym kolorze mam i noszę. Moja kartka w fazie projektu w głowie. Chyba połączę biskupi z jasno-zielonym. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Zosieńko.
      O, zapomniałam, fuksjowy żakiet też mam:)

      Usuń
  21. Śliczną karteczkę zmajstrowałaś. A Ewa super prezenty ci wysłała 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tinko.
      Prezenty dostałam osobiście - Ewa mieszka w sąsiedniej miejscowości, a pochodzi z mojej:)

      Usuń
  22. Małgosiu biskupa rozłożyłaś na łopatki w ekspresowym tempie. Bardzo fajna ta kartka, a prezencik marzenie !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna karteczka (u Ciebie innych nie ma) i super prezencik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gosiu kolor biskupi i u mnie się czasami pojawia:)
    Karteczka piękna ,taka radosna,wiosenna.
    Prezenty bardzo ładne,to miło być obdarowanym:)
    Buziaki zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała praca :) Pięknie zostałaś obdarowana :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię ten kolor! Karteczka prześliczna! Prezenty, że ach!! Te papierki cudne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. To takie journalowe podejście do tematu - bardzo mi się podoba Małgosiu!
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie zinterpretowałaś "biskupie" wytyczne i prezent dostałaś bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zawsze czegoś można się nowego u Ciebie dowiedzieć, dzisiaj na przykład już wiem, jak wygląda kolor biskupi :) Piękna kartka ;)
    A prezent skromy i niech Ci służy :) Wyczarujesz z niego na pewno jakieś cuda/cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna praca, baardzo, bardzo mi się podoba. Małgosiu, dostałaś moją wiadomosć?:)Dotarła?Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kasiu.
      Dotarła i już nawet odpisałam:)

      Usuń
  31. Karteczka piękna jak zwykle!
    Milej soboty Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna kartka i piękne prezenty otrzymałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. wcale nie jest taki przerażający ten "biskup", prawda? ;-)
    moze bardziej nazwa... ;DDD

    Świetne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna praca.. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna karteczka, delikatna i bardzo wiosenna.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Małgosiu pięknie wybrnęłaś z zadania i zaskoczyłaś mnie zupełnie ilością biskupa w Twojej szafie;D
    ja mam jedną spódnicę i to jeszcze rozprutą do zwężenia i czeka dopiero dwa lata;D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, dziękuję.
      Biskup w mojej szafie jest naprawdę obfity:)

      Usuń
  37. Piękna kartka. Wiosenna i romantyczna. Beż pięknie się zgrał z biskupim, a ciężko mi było sobie wyobrazić, że takie połączenie będzie dobrze wyglądać, a tu jednak widać, że pasują do siebie te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna karteczka :) i super pomysł z "gazetowym" tłem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jest biskupowo, fuksjowo i przede wszystkim wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wydaje mi się,że fuksja to taki trochę jaśniejszy, bardziej różowy odcień niż biskupi - ale w sumie może się mylę. Fajnie rozwiązałaś kwestię beżowego tła, to jakaś prawdziwa stara gazeta czy taki papier? A motylki przywołują wiosnę, może przywołają... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Masz rację, kolor fuksjowy jest jaśniejszy, intensywniejszy. Choć w sumie te nazwy są takie potoczne, a fachowo to chyba będzie purpura i magenta:)
      Tło to papier z kolekcji Botanical Notes (First Edition)

      Usuń
  41. Śliczna energetyczna wiosenna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...