sobota, 18 marca 2017

Wielkanocny pejzaż

Witajcie, moje kochane!
Tradycją sobotnią stało się u mnie prezentowanie kartek powstałych na hardcorową zabawę u Ewci. Żeby więc oddać hołd tradycji przychodzę do Was z kartką, na której króluje wielkanocny pejzaż, bo tak nakazuje wytyczna:

http://hubka38.blogspot.com/2017/03/strza-w-10-czyli-1012.html

Na kartce wiosna w pełni:


Pejzażyk pełen zieleni i kwitnących kwiatów – aż chciałoby się tam być. Że wielkanocny też wątpliwości żadnych nie ma:


Jest to oczywiście kartka shaker, wypełniona cekinami w kształcie kwiatuszków:



Na koniec słoiczek, do którego wpadła kolejna sumka – w towarzystwie kartki i goździków jeszcze z Dnia Kobiet (wytrwałe kwiaty):


Pozdrawiam Was serdecznie i życzę wspaniałego, wiosennego weekendu,

Gosia

98 komentarzy:

  1. Ale to pięknie wygląda :) Bardzo mi się podobają kartki shaker a ta jest tak wiosenna i w klimacie Wielkanocy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja podziwiam tą Twoją twórczość :) Kiedyś próbowałam ale to nie moja bajka :) Zostaję przy plecionkach i decu :) A jak będę chciała się napatrzeć to będę wpadać tutaj :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny shaker box, Małgosiu!
    Wspaniale wszystko skomponowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, wiosenny i ewidentnie Wielkanocny shaker box. Cudowna kartka powstała spod Twoich zdolnych rączek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwie wielkanocna kartka! Taki sielski klimat. I cudowny odcień różu :) Ja to chyba jednak lubie różowy, bo co u Ciebie coś widzę różówego to się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Gosiu karteczka jest prześliczna. Bardzo ładnie skomponowana, taka pastelowa:-)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna ☺ kusi mne by zrobic jakas kartkę z okienkiem ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu Ty to masz pomysły, pierwszy raz widzę kartkę shaker , prezentuje się świetnie! i faktycznie bardzo wiosennie :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny shaker ,pasujący do klimatu kartki :-D Lilia mnie zachwyciła :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosieńko - śliczna kartka:) Idealna - wielkanocna:)
    Pięknie Ci ten shaker wychodzi - ja jeszcze nie spróbowałam zrobić takiego cudu:)
    Ściskam Cię mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniała interpretacja tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Siedzę i głowię się co napisać, bo słów mi brakuje :) Ale tak jest zawsze jak do Ciebie zaglądam Gosiu :) Piękna, piękna i jeszcze raz piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka ślicznotka :) a goździki chyba od serca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś.
      Goździki od taty, który zawsze je kupuje mi i mamie na Dzień Kobiet.

      Usuń
  15. Powstała prześliczna pejzażowa karteczka. Jest bardzo urokliwa.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu, karteczka piękna. Prawdziwie wiosenna i wielkanocna.Optymistyczna. Grafika śliczna. I ciekawa forma, nie robiłam takiej, Jakoś zawsze robię tradycyjne formy. Gratuluję 1. roczku blogowania i życzę wieeeeelu nastepnych lat obfitujących we wspaniałe pomysły i dzieła.POzdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna i ciekawa karteczka! Goździki przywołują wspomnienia. Cieszę się, że znów wracają do łask, bo rzeczywiście to bardzo trwałe kwiaty.
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie to wygląda :-) Jestem pod wrażeniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kartka z wielkanocnym, wiosennym, pełnym ciepła i optymizmu, pejzażykiem, Gosiu droga. Shaker box wspaniale sobie wymyśliłaś :) Serdeczności życzę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba też powoli zacznę zabierać się za robienie tegorocznych kartek wielkanocnych. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, ja już mam cały zapas kartek.
      Buziaczki.

      Usuń
  21. Świetna karteczka, a w formie shakera jeszcze piękniejsza. Chyba musze w końcu spróbować. Pozdrawiam Cie bardzo cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniała, niesamowity pejzaż

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna karteczka Gosieńko;)Tak pędzisz ze swoimi pracami, że ja nie nadążam? Żartuję;) Ostatnio nie mam zbyt wiele czasu na siedzenie przed komputerem...Pozdrawiam Cię Małgoś gorąco i przesyłam buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje goździki z dnia kobiet też jeszcze stoją :)
    Gosieńko kochana moja, karteczka jest prześliczna. Piękną grafikę wybrałaś, ślicznie to wszystko skomponowałaś, brawo! Ściskam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna, oryginalna kartka...
    Pozdrawiam Cię Gosiu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gosieńko! Przeurocza Karteczka, Widoczek wspaniały i prawdziwie wielkanocny _ Pozdrawiam Cię Bardzo Cieplutko i ściskam, Miłej Niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  27. Dostałaś śliczne kwiatki na Dzień Kobiet. :)
    Kartka jest przepiękna i niepowtarzalna.
    Lilia wygląda wyjątkowo, a proste kwiatki w środku dodają lekkości i wiosennego, radosnego klimatu.
    Bardzo dobrze to wymyśliłaś, a i wykonanie jest idealne. ;)
    Pozdrawiam serdecznie ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  28. Gosiu, sliczna karteczka! Podoba mi sie tez ten w pełni Wielkanocny pejzaż:) i pomysł z latającymi kwiatkami ekstra;) sciskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  29. oooo...rozpoznaję elementy- ja bym takiej karteczki nie wymyśliła- jest niesamowita!!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, byłam ciekawa, czy rozpoznasz, że karteczka niemal cała z elementów od Ciebie:)

      Usuń
  30. Śliczna karteczka, taka delikatna i wiosenna :)
    Też dostałam goździka na dzień kobiet i też jeszcze pięknie wygląda :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczna pejzażowa karteczka! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna!!! Bardzo fajny ten shaker:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Małgosiu widzę, że żaden z pomysłów Ewy Ci nie straszny , powstała kolejna super karteczka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. kolejna wspaniała karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny pejzaż Małgosiu! Karteczka jest urocza, niezwykle delikatna.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  36. Gosiu, karteczka śliczna, piękna otoczka z kwiatem wokół pejzażu! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  37. Gosiu, przepiękna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudna karteczka :) Wspaniale zinterpretowałaś temat!!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. podziwiam Twoją pomysłowość i wykonanie! pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super wykonałaś zadanie,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Dzień dobry 😊 wiosennie pozdrawiam Cię Małgosiu ❤ mam nadzieje że humorek Ci dziś dopisuje i uśmiech się? Ja pijąc kawusie biegam po twoim blogu i zachwycam oczy i serce! Co jakiś czas słychać woww, łał i takie tam😊 no co mam Ci powiedzieć, Mistrzostwo!!! Buziaki ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Elciu. Twoje komentarze są bardzo budujące.

      Usuń
  42. Przepiękna karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  43. Kochana, co tu dużo mówić: piękna kartka ;) A ten pejzaż wielkanocny jest przepiękny :) Uwielbiam shaker boxy, a Twój prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Małgosiu Kochana !!!
    Jestem pod wielkim wrażeniem Twojej uroczej karteczki :)
    Niesamowita jest :) Ten pejzażyk jak ulał pasuje do tego wyzwania :)
    A oprawiłaś i ozdobiłaś go po mistrzowsku !!!
    Kiedy ja w końcu zabiorę się za shakera ? Pewnie wtedy,gdy padnie jako wytyczna gdzieś w naszych zabawach ha ha ha :D :D :D
    Pozdrawiam Cię także serdecznie i życzę samych wspaniałości wraz z nadchodzącą wiosną :) Buziaczki :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna interpretacja tematu - dziękuję za wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziękuję za Wiosnę i ja..zwłaszcza, że dzisiaj za moim oknem raczej zima, niż wiosna, dlatego taka kartka jest lekartwem. Piękna prezentacja karki wielkanocnej, bardzo mi się podoba. Małgosiu...zresztą jak wszystkie Twoje dzieła....Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  47. Małgosiu bardzo podoba mi się zestawienie kolorystyczne tej karteczki, a lilia jest śliczna, jak żywa.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...