czwartek, 16 marca 2017

Zapraszam na candy z okazji pierwszego roczku

Witajcie, moje kochane!
Ależ ten czas szybko mija!


Dokładnie za miesiąc mój blog świętować będzie swoje pierwsze urodziny. W samą Wielkanoc. Z tej okazji chciałam Was zaprosić do wzięcia udziału w rocznicowym candy, w którym można wygrać wiosenny album zaprezentowany w poprzednim poście:


Więcej zdjęć: TUTAJ.

W paczuszce znajdzie się też coś słodkiego.

Co trzeba zrobić, żeby wziąć udział w candy? Po prostu wyrazić taką chęć w komentarzu. Można też (ale nie jest to wymóg konieczny) zamieścić u siebie banerek z Aleksandrem, moim blogowym pomocnikiem.


Zapisy trwają przez równy miesiąc, do 16 kwietnia. Zapraszam serdecznie!

Buziaczki i dziękuję za Waszą obecność,

Gosia

142 komentarze:

  1. Cudny album. Zgłaszam się i gratuluję roczku

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę kolejnych blogowych roczków wypełnionych pięknymi pracami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale numer, mnie też za miesiąc stuknie roczek !!! no poparz to razem zaczynałyśmy. Kolejnych udanych lat nam życzę i staję w kolejce po albumik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. No to jesteśmy blogowe siostrzyczki:)

      Usuń
  4. Gosia gratulacje 🎆 wspaniale i ja staję w kolejce, może będę miała urodzinowe szczęście 😄

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałam nazwę nie tego bloga, na którym jest banerek tylko mojego drugiego nie związanego z rękodziełem.
      http://bizuteriairekodzielo.blogspot.nl
      Biorę udział, bo uwielbiam tego typu albumy. Takich nie ma w sklepach.
      Pozdrawiam!
      Niedługo Wielkanoc, a więc zdrowych, wesołych i spokojnych świąt!

      Usuń
    2. Nic się nie stało, Aniu, banerek nie jest obowiązkowy.
      Dziękuję za życzenia i Tobie wzajemnie życzę błogosławionych Świąt.

      Usuń
  6. Gosieńko no oczywiście że ja tak :) Staję więc sobie grzecznie w kolejkę. cieszę się kochana że założyłaś ten blog, dzięki temu mogłam Cię poznać :) Ściskam mocno i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu to już rok ?
    Pamiętam kiedy tu pierwszy raz wpadłam :) a to już rok ?
    eh jak ten czas szybko leci .
    Zyczę Ci kolejnych rocznic i nieustannych inspiracji a w kolejce oczywiście staję po to cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosieńko wszystko najlepszego z okazji pierwszych urodzin bloga! Oby tych lat blogowania było jak najwięcej :)
    Bardzo chętnie ustawiam się w kolejce. Marzy mi się album od Ciebie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę kolejnych latek blogowania!
    I ja ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrowionka ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu Kochana, przede wszystkim gratuluję roczku i życzę wielu kolejnych, bo Twoje kartki i albumy mogę podziwiać nieustannie! Swoją drogą jak ten czas leci;) Oczywiście zgłaszam swoją ochotę na ten cudowny album:)
    Buziazki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojojoj ja stanę po cichu w kolejce😊 banerek zawieszę a i jak 😃 ale w weekend dopiero będę przy kompie😃
    Buziaki, pozdrawiam i tulam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu gratuluję serdecznie roczka :-) toż ja już niezły wapniak jestem przy Tobie:-)))
    Życzę kolejnych pięknych prac, twórczej weny i nadal tak wysokiej kreatywności jak dotychczas!
    Oczywiście, że po album staję do losowania! Niech to będzie szczęśliwa 11:-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosiu Kochana, jesteś naszą dobrą duszyczką, bloguj w nieskończoność, obdarzaj ludzi pięknem i radością i sama bądź szczęśliwa.
    Twoich albumów mogłabym mieć nieskończenie wiele, więc staję w kolejce, ale się nie rozpycham:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zbliżającego się roczku Kochana. Życzę Ci jeszcze wielu lat w blogosferze i dużo kreatywnych pomysłów :*
    Ustawiam się w kolejce :******

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosiu ale szybko minął ten czas!!! Wow:) oczywiscie chetnie wezmę udział w zabawie i powieszę baberek ale przyjmij tez prosze życzonka aby kolejne lata mijały równie radośnie i twórczo! Zeby Ci nie brakowało czadu na tworzenie i zeby te twórcze chwile sprawiały Ci Gosiu mnóstwo radości :):):) sciskam urodzinowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosieńko! Życzenia będą za miesiąc, Ale w kolejkę zapisuję się już Dzisiaj- Pozdrawiam Cię Bardzo Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu gratuluje Ci roczku,teraz już poleci z górki :)Życzę Ci dalszej chęci w tworzeniu tego pięknego bloga i żeby sprawiało Ci to radość i satysfakcję :)Oczywiście też się ustawiam grzecznie w kolejce :))
    Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Już pierwsze? Jak ten czas szybko biegnie To i ja się zgłaszam do losowania albumu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosieńko Ty moja kochana:-)
    To my prawie blogowe bliźniaczki jesteśmy. ..z tym, że ja 2 miesiące starsza ( a co za tym idzie niekoniecznie mądrzejsza hi hi)
    Kochana życzę Ci wielu lat tak wspaniałego blogowania. Poznanie Ciebie to dla mnie ogromne szczęście. ..bądź tu zawsze i nigdy się nie zmieniaj Gosieńko:-)
    A teraz co do albumu. ..to tak jak napisała Basia powyżej - Twoich cudnych albumów nigdy dość i kusi mnie ustawienie się w kolejce. ..ale jednak ja juz jestem tą szczęściarą która ma Twój wspaniały album i niech szczęście uśmiechnie się do kogoś, kto jeszcze go nie ma:-)
    Buziolki Kochana:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje z okazji pierwszej rocznicy blogowania! Wielu dalszych inspiracji Ci życzę! Piękny album przygotowałaś! Z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy! Banerek jest na pasku bocznym bloga cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Cytrulinko (przekopałam Twojego bloga, żeby zidentyfikować Twoje imię, ale mi się ni udało:)

      Usuń
  21. Małgosiu to jest aż niemożliwe , że to już rok???? Doskonale pamiętam jak Danusi nam mówiła, że pomaga założyć bloga takiej fajnej Małgosi . Alez ten czas szybko biegnie.
    Życze Ci jeszcze wielu lat blogowania , nieustającej went twórczej i wielu wirtualnych przyjaciół.
    Po albumik staje w kolejce oczywiście bo jest przepiękny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, mnie się wydaje, jakby to było dopiero wczoraj.
      Dziękuję, kochana.

      Usuń
  22. Nie możliwe ! To naprawdę już rok ??? Najlepsze życzenia, samych dobrych dni i spełnienia wszystkich marzeń (tych robótkowych też), oraz oczywiście duuuużo zdrówka !!!
    Małgosiu, podziwiam Twoje albumy zawsze. To egoistyczne z mojej strony, ale nie mogę się oprzeć i oczywiście cichutko ustawiam się w kolejce po to cudo :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na prawdę I urodziny???? Myślałam, że długo już prowadzisz bloga :)
    Życzę następnych wspaniałych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję roczku :)
    Zapisuję się do zabawy , może mi się poszczęści **

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana! Oczywiście nie może mnie tu nie być i nie świętować z Tobą :) Poza tym album Twój to niezwykła gratka :)
    Piękna, pierwsza rocznica, niezwykle się cieszę, że tu jesteś z nami i życzę Ci wielu lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gosiu, album jest wspaniały, więc ustawiam się w kolejce...
    Nie może oczywiście zabraknąć życzeń na wiele kolejnych latek owocnego blogowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje :) Mnie jeszcze brakuje to pełnej rocznicy :) Ustawiam się oczywiście w kolejce po tą piękną nagrodę :) Banerek już jest :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę kolejnych lat owocnego blogowanie i nieustającej weny,banerek już wisi u mnie,staję grzecznie w kolejce,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Gosiu, życzę kolejnych lat blogowania i twórczości.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  30. Gosieńko kochana, wszystkiego najlepszego :) Roczek w blogosferze to już coś :) Życzę wielu kolejnych :) Z chęcią biorę udział w zabawie, może szczęście się do mnie uśmiechnie tym bardziej, że zabawa kończy się dokładnie w dzień moich urodzin :D
    Banerek już wisi na blogu: mikaglo.blogspot.com
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Moniczko i już dziś życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.

      Usuń
  31. Sto lat małolato !! Dużo twórczej i nieustającej weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratki, kolejnych wielu lat blogowania, mi dzisiaj stukneły 4 lata blogowania :) a albumik co tu dużo mówić jak zwykle piękny :) Biorę udział, a banerek zawieszę jutro :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Wiolu i wszystkiego najlepszego z okazji Twojej pięknej rocznicy.

      Usuń
  33. Banerek juz idzie na mój blog, a Tobie życzę kolejnych pięknych lat i pięknych prac

    OdpowiedzUsuń
  34. Małgosiu wierzyć mi się nie chce,że to już rok,odkąd Twój blog zaistaniał.A pamiętasz jakie były przy tym pogaduchy?
    Fajnie nam się rozmawiało ,no nie ?
    Kochana gratuluję Ci z całego serca tej rocznicy i życzę kolejnych lat blogowania,aby starczyło Ci sił i weny na jego prowadzenie na jak najdłużej .
    A album ,wiadomo ,że cudny,innych przecież nie robisz.
    Buziaczki i ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danutko, dziękuję.
      Jak mogłabym zapomnieć te wspaniałe chwile i przemiłe pogaduchy? I Twoją nieocenioną pomoc. Jeszcze raz dziękuję z całego serca.

      Usuń
  35. O rajuuu !!! Wpadam by nadrobić moje zaległości,a tu CANDY !!!
    Małgosiu !!! To już rok ...fakt to szybko zleciało.Ale czuję inaczej...jakbyś była tu z nami od lat :) Dziękuję Ci za Twoje komentarze,zawsze wspaniałe,budujące !!! I cieszę się,że zaistniałaś w blogosferze :) Bardzo miło było Cię poznać :) Gratuluję zbliżającej się rocznicy !!! Wszystkiego Najlepszego Kochana !!! Życzę na dalsze lata więcej tak wspaniałych prac i zawsze tak wspaniałej weny twórczej :)
    Oczywiście,że dołączam do zabawy :)
    Banerek dodam jutro :)
    Buziaczki :-* :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  36. O Gosiu ,mój drugi blog też będzie miał w kwietniu roczek :)
    Album już podziwiałam i jestem totalnie zauroczona ,więc muszę ustawić się w kolejce :)

    Moc buziaków dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Małgosiu Kochana! moc serdeczności i nieustającej weny dla Ciebie:)))a na tak pięknie wykonany album ustawiam się w długachnej kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  38. To i nasza osobista rocznica, Przyjaciółko Najdroższa. Serdeczności życzę i mnóstwa nieustającej weny. Ps. oddaję Tobie, Gosiu Droga, pałeczkę, będą zmuszona zmienić bieg życia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, zapomniałam dodać, jestem zakochana w tym albumie jak i we wszystkich Twoich <3

      Usuń
    2. Dziękuję, kochana. Ty wiesz, że ten blog powstał dzięki Tobie...
      <3

      Usuń
  39. Pani Gosiu życzę Pani jeszcze wielu lat pięknego blogowania- robi Pani cudowne rzeczy:)
    Bardzo lubię je oglądać:)
    Czy ja mogłabym wziąć udział w Pani candy ?
    Pozdrawiam serdecznie Sara:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sarusiu, dziękuję.
      Oczywiście, że nie może Cię zabraknąć w moim candy.

      Usuń
    2. Dziękuję Pani Gosiu. Bardzo się cieszę:)
      To z wielką przyjemnością zapisuję się na Pani candy:)

      Usuń
  40. Zapisuje sie i zycze weny i pomysłów na kolejne latka blogowania ☺

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję Gosiaczku mój kochany! Cieszę się za każdym razem kiedy wchodzę na Twojego bloga, że za sprawą pewnych pań zaczęłaś go prowadzić :) Tyle cudnych prac dzięki temu możemy podziwiać :) Życzę CI, aby zawsze Ci się chciało!
    Album piękny i bardzo mi się podoba, ale z racji tego, że mam album od Ciebie i jeszcze grudownik, dam szansę innym, którzy nie mają nic (chociaż zachłanność każe co innego!)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję i życzę wielu ,wielu kolejnych rocznic i pięknych prac :-D Ustawiam się w kolejce :-D

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję pierwszej rocznicy i życzę kolejnych :)
    Zapisuję się do zabawy i liczę na wygraną, bo album cudny :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  44. Sto lat na blogu :-) Dobrze się tu zagospodarowałaś :) Już nie będę innym zabierać możliwości podziwiania Twoich dzieł bo chapnęłam ostatnio przepiękny morski albumik. Życzę Wszystkim powodzonka w losowaniu :) Banerek umieszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję rocznicy i na candy się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  46. Małgosiu serdeczne gratulacje!!! Buziaki, uściski i przytulasy!!! Piękny blog, a prace jeszcze piękniejsze, ale najpiękniejsze jest Twoje serducho!! Zawsze jesteś z nim na dłoni i dziękuję Ci za to ciepełko❤ a jesli ja też mogę to proszę zapisać mnie też na candy😊 powodzenia dziewczyny!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Eluniu. Oczywiście, że chętnie witam Cię w moim candy.

      Usuń
  47. Przepiękna kartka do wygrania;) Życzę uczestnikom powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Gosiu, życzę Ci kolejnych tak wspaniałych latek blogowania ! Z wielką przyjemnością zapisuję się, banerek już porywam. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  49. Małgosiu przed wszystkim cieszę się że jesteś z nami. To była bardzo dobra decyzja bo mam okazję podziwiać Twoje dzieła i niesamowity talent. Gratuluje pierwszego roczku.
    Na candy się nie zapisuję bo mam już piękny różany album od Ciebie. Myślę że i ten wiosenny trafi w dobre ręce.
    Wszystkiego najlepszego w pierwszym dniu wiosny

    OdpowiedzUsuń
  50. Ogonek dłuuuuugaśny! ale co tam, może mi się poszczęści:) Gratuluję roczku i obu takich rocznic było o wiele więcej!

    OdpowiedzUsuń
  51. Witaj Małgosiu
    Przede wszystkim proszę przyjmij ode mnie szczere gratulacje. Cieszę się, że założyłaś bloga, dzieki któremu mogłam Cię poznać. Dziękuję za to, że tutaj na tym blogu mogę miło spędzić czas!! Gratuluję Ci tej decyzji i cieszę się, że ją podjęłaś.
    Małgosiu, gratuluję roczku, mam nadzieję, że będziesz tutaj kolejny roczek i kolejny, będziesz nam tu serwować przepiekne prace. Tego Ci wlaśnie życzę.
    Album przepiękny, ale powiem Ci, że dam szansę wygrać innym, bo album jest piękny, a ja juz jeden od CIEBIE mam, więc...może niech innym się poszczęsci. Nie mniej jednak banerek porywam i...umieszczam u siebie.
    Pozdrowienia i uściski!!! i raz jeszcze gratuluje!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Prawie by mi umknęło candy u Ciebie. I przegapiłabym taki wspaniały album. A bardzo mi się podoba. Sama jeszcze nie umiem zrobić.
    Gratuluję rocznicy i życzę mnóstwa następnych lat fajnego blogowania!!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję pierwszych urodzin. Oby więcej okazji do świętowania. :)

    Z przyjemnością przyłączę się do zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję roczku i życzę jak najwięcej kolejnych lat blogowania!
    Album jest cudowny, więc ustawiam się w kolejce do zabawy:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    PS. Zakładka z Aleksandrem jest przeurocza, chyba muszę kiedyś taką popełnić tak mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję i chętnie przygarnę ten cudowny albumik :) Baner u mnie na blogu:
    http://grandmothermartha.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się i gratuluję roczku. Banerek wisi na http://gosiazoltek.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  57. Gosiu serdecznie gratuluję Ci rocznicy i życzę jeszcze wielu owocnych lat blogowania.
    Kolejka długaśna, ale grzecznie w niej się ustawiam, banerek już wisi.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  58. Jak to- mnie nie ma????Wszystkiego najlepszego z okazji "urodzinek"! O matko, ale nie wiem, czy jest sens się zapisywać....hahahahha...Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  59. Małgosiu gratuluję roczku w blogosferze i życzę Ci kolejnych długich lat w prowadzeniu bloga i pięknych prac. Kolejka długa ze hohoho tyle osób chętnych na ten cudny album wiec i ja po cichutko stanę może się los do mnie uśmiechnie. Obejrzałam fotki albumu i aż dech zapiera jaki on cudny masz talent kochana w rączkach. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Małgosiu, aż trudno uwierzyć, że to już rok mija. Czas tak szybko "zaiwania". Czego ci tu życzyć? Chyba nieustającej weny twórczej, wielu wspaniałych latek w blogowaniu.
    Z chęcią zapiszę się i ja po to cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy blogowania. Życzę jeszcze wielu następnych.
    Trudno się nie ustawić w kolejce po takie cudo, które proponujesz. Może tym razem szczęście dopisze mnie?

    OdpowiedzUsuń
  62. Małgosiu, przez ten rok naoglądałam się Twoich cudownych prac ! Jesteś kreatywna i bardzo zdolna:) Albumiki to już mistrzostwo:) Zawsze będę chętna na takie oryginalne i piękne prace! Wyciągam rączki po następny albumik:)))
    Życze nastepnych owocnych lat blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję roczku :).

    Chętnie i ja się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  64. Ach, prawie przegapiłabym zabawę u Ciebie, Gosiu :) Oczywiście ustawiam się w kolejeczce po albumik. Cieszę się, że z nami jesteś no i gratuluję wspaniałego roczku!

    OdpowiedzUsuń
  65. Małgosiu gratulacje z okazji pierwszego roku. Oczywiście ustawiam się w kolejece:)

    OdpowiedzUsuń
  66. O jejciu to juz roczek, jak ten czas szybko leci, gratuluje Kochana rocznicy :)
    Albumik pikny i bym chciała, ale czy szczęście mi dopisze zobaczymy :)
    Buziam mocno

    OdpowiedzUsuń
  67. Małgoś gratuluje roczku w blogowym świecie,nie ma to jak urodzinowa zabawa,do której z miłą chęcią się przyłączę.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Małgosiu, to roczek dopiero??? Gratuluję!!!No to kolejnych tak intensywnych roczków, pełnych Twoich pomysłów niezwykłych, ciepełka i radości, którą tu zostawiasz Ci życzę:)! No i ustawiam się;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Małgosiu gratuluję pierwszego roczku i życzę wielu kolejnych tak owocnych:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...