piątek, 10 marca 2017

Napis w roli głównej (z dodatkiem bazi)

Witajcie, moje kochane!

Nareszcie piątek! Chyba każdy się cieszy. W każdym razie ja bardzo. I wpadam dziś na bloga, żeby pokazać Wam kartki na kolejną odsłonę hardcorowej zabawy u Ewci. Gdy tylko Ewcia zamieściła posta z wytycznymi, natychmiast pobrałam banerek…

http://hubka38.blogspot.com/2017/03/wyzwanie-dziewiate-zaczac-czas.html

… i zgodnie z wytyczną na nim popełniłam kartkę z napisem w roli głównej (dodam, że jest to jeden z moich ukochanych cytatów z Pisma Świętego - zaraz obok „I poznacie prawdę, a prawda was wyzwoli”).


A potem okazało się, że banerek został uzupełniony o jeszcze jedną wytyczną: bazie.

http://hubka38.blogspot.com/2017/03/wyzwanie-dziewiate-zaczac-czas.html

Zrobiłam więc drugą kartkę z napisem.


Są i bazie, a jakże!


Z tego wszystkiego zapomniałam o słoiczku, ale przed chwilą go zasiliłam i pstryknęłam fotkę, więc i ta wytyczna spełniona. Tylko zdjęcie gorszej jakości, bo na szybko i przy sztucznym świetle.


A na koniec muszę się Wam pochwalić. Otóż Jadzia, nasza mistrzyni albumów, poprosiła mnie o… zrobienie albumu dla swojej wnusi Alicji. Zaszczyt to dla mnie nie lada i ogromne wyróżnienie.  Jadzia zaproponowała, że wyśle mi trochę dziecięcych przydaśków do tego albumu, a tymczasem – same zobaczcie. Róg obfitości samej kozy Amaltei może się schować.


Tym miłym akcentem żegnam się z Wami, życzę Wam wspaniałego weekendu i tulę mocno do serca – zbiorowo i indywidualnie,

Gosia


41 komentarzy:

  1. Powstanie cudowny album :) Zaskoczyłaś mnie tym, że banerek się zmienił i doszły bazieeeee.... nie lubię tego elementu na kartkach ;(
    Twoje karteczki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulciu, ja też nigdy nie wiem jak wkomponować bazie w kartkę, więc posłużyłam się "gotowcem".
      Buziaczki.

      Usuń
  2. Gosiu, zrobiłaś piękne karteczki, wersety z Biblii podnoszą na duchu! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki śliczne, a patrząc na ilość przydasiów, to chyba powstanie jakiś grubasek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosia, ha ha ha, dobrze że zaznaczyłaś bazie;~]

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki o tematyce religijnej bardzo lubię bo zawsze niosą jakieś przesłanie. Twoje Małgosiu są piękne.
    A prezent od Jadzi to prawdziwy róg obfitości. Album na pewno będzie śliczny.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Marzenko. Ja wielkanocne kartki preferuję właśnie o tematyce religijnej.

      Usuń
  6. Piękne karteczki. A i albumik będzie cudny, wiem to na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki Gosiu!
    I już się nie mogę doczekać Twojej interpretacji albumu :) Jestem ich ogromną fanką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosieńko! Karteczki Przeurocze,Jadzia obdarzyła Cię przynajmniej na trzy albumy, Ale przynajmniej będziesz miała z czego wybrać - Pozdrawiam Cię Cieplutko, Miłego Weekendu i tulaski pa

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekne karteczki!
    Jadzia jest niesamowita;) Mnie jakos ciężko wybrać sie na pocztę;)
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. karteczki świąteczny wyszły znakomicie; świetnie, że dołożono bazie, bo ta druga jeszcze piękniejsza niż pierwsza;) Twoje albumy Małgosiu są obłędne! czekam z niecierpliwością aż pokażesz efekty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki :)a co do albumu to chyba będzie się działo ,z taką armią przydasiów ;)

    Całusy

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu, super karteczki i nawet baziczki się znalazły. A Jadzia (z taką ilością przydasi) na bogato chce mieć album ozdobiony i zapewne jej nie zawiedziesz 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tinko, dziękuję.
      Album będę robić jakbym dla własnej wnuczki robiła.

      Usuń
  13. Gosieńko przydasie od Jadzi są w ilości imponującej :)
    Karteczki śliczne, już ta pierwsza jest bardzo ładna , ale ta druga jest cudna, piękny jest ten Jezus :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu, piękne przydasie, ale na pewno na nie zasłużyłaś, bo Twoje albumy są genialne!!! Tak więc cieszę się razem z TOBĄ!!

    OdpowiedzUsuń
  15. No to będzie album full wypas. Cytaty na kartkach piękne, kartki również.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartki świetne obie, czuję się trochę winna bo te bazie to Ewa dodała po moim komentarzu :-(
    Jadzie obdarowała Cie bardzo hojnie.... ciekawe zjawisko, że trochę w pojęciu rękodzielniczki to jest zawsze całe mnóstwo :-)
    Już jestem ciekawa jaki cudny album stworzysz z tego trochę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anulka, nie czuj się winna, przecież chodzi o to, żeby się dobrze bawić.
      Co do albumu, to będę się starać ze wszystkich sił, żeby był godny tych wspaniałych przydasi.

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie karteczki, cytaty trafiają do serducha! A przydasiow moc wiec zycze twórczych chwil nad albumem:) sciskam

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartki jak zwykle wspaniałe - piękne cytaty :)
    A paczkę ogromną dostałaś, same cudowności w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne karteczki :)
    Wspaniałe podarki :)
    Widzę też fankę mitologii greckiej ku mej uciesze :)
    :-* :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ilonko.
      Kochana, "Mitologię" Parandowskiego przeczytałam w III klasie podstawówki:)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...