wtorek, 28 marca 2017

Album dla Alusi

Witajcie, moje kochane!

W którymś z poprzednich postów pisałam, jaka dumna i wyróżniona poczułam się, gdy Jadzia – Mistrzyni Albumów – poprosiła właśnie mnie o wykonanie albumu dla swojej wnusi Alicji. I oto album powstał, a nawet dotarł już do Jadzi, tak więc z Wami też chcę się nim podzielić. Niestety, nie udało mi się na zdjęciach uchwycić jego pastelowej kolorystyki, a tak naprawdę jest w barwach łososiowych, delikatnie różowych i ciepłych popielatych. Mój aparat jednak nadał mu swoją wizję:)

Zapraszam do wspólnego oglądania.











































W takim właśnie albumie zostaną uwiecznione pierwsze ważne wydarzenia z życia maleńkiej Alicji.

Mocno i serdecznie Was ściskam i do następnego spotkania,

Gosia

87 komentarzy:

  1. Uważam, że jest wspaniały i będzie miłą pamiątką dla Ali :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na ten cudny album wiem ,że nic nie wiem i nic nie umiem .Gosiu jesteś tak jak Jadzia mistrzynią wszelakich albumów.
    Ten jest przesłodki ,wprost idealny dla małej Alicji .
    POzdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny albumik. I nasza Natunia ma dzięki Tobie równie piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu. Cieszę się, że mogłam zrobić albumiki dla takich kochanych dziewczynek.

      Usuń
  4. Gosieńko...to prawda jesteś mistrzynią tworzenia albumów:-)
    Stworzyłaś cudowny album dla małej księżniczki. ..będzie mieć wspaniała pamiątkę:-)
    Ściskam mocno:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu,Twoje albumy są tak piękne i różnorodne, gratuluję pomysłów! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny album! Zachwycający! Będzie wspaniałą pamiątką!

    OdpowiedzUsuń
  7. To będzie piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu, Jadzia jest Mistrzynią Albumów, ale TY TEŻ JESTEŚ MISTRZYNIĄ ALBUMÓW, bo świetnie sobie z nimi radzisz, wspaniale komponujesz środek, idealnie dobierasz dodatki i wiem, że ten Albym będzie wspaniałą pamiatką dla Ali na wiele wiele lat. Czekałam na ten post... DZIĘKUJĘ za piękne zdjęcia..
    ps. Piękne paznokietki masz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kasieńko,choć nigdy nie nazwałabym się mistrzynią.
      Ps. :)

      Usuń
  9. Małgosiu, przepiękny album!
    Widać, że w jego zrobienia włożyłaś całe swoje serce :)
    To będzie wspaniała pamiątka dla małej Alicji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś mistrzynią w tworzeniu i zdobieniu albumów, moje są bardziej surowe, zatem... Małgosiu, niewątpliwie nadszedł ten moment- przekazuję Tobie pałeczkę :) <3 Co do albumu, zdjęcia nie oddają jego cudowności- w realu jest zachwycający, a każdy element ma w nim swoje miejsce... Jeszcze raz dziękuję, najdroższa Gosiu, za ten album i podarki, jakimi mnie uraczyłaś, wywołując wzruszenie <3 Całuję i do serca tulę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kochanie. Ale nigdy nie zgodzę się na przekazanie pałeczki, bo dla mnie Ty zawsze będziesz albumową mistrzynią.
      Cieszę się, że udało mi się sprawić Ci radość, Jadziulku i mocno tulę.

      Usuń
  11. Cudowny, zachwycający! Jedyny w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosieńko Kochana! Prześliczny jest ten albumik, Podziwiam Cię za to , że tak pięknie potrafisz dekorować te albumiki - Pozdrawiam Cię bardzo Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniały, podziwiałam na żywo, cudeńko!! Ten i inne również <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Madziu.
      Oj, zazdroszczę Wam tych spotkań:)

      Usuń
  14. Rany !!! Małgosiu !!!
    Jakiż CUDNY ten album !!!
    Wzroku nie mogę spuścić z niego !!!
    Naprawdę jesteś MISTRZYNIĄ !!!
    Buziaki Kochana 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ilonko.
      Mistrzynią to nie. Po prostu amatorką - pasjonatką.

      Usuń
  15. Cudne robisz te albumy i właściwie podobają mi się w każdym kolorze jaki wybierzesz - haha :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu myślę że spisalas się na 1000%. Kolorystyka, dodatki, różne urocze zakamarki i tagi. Super przemyślane tekturki i napisy. Wszystko razem tworzy badzo przemyślane kompozycje i robi wrażenie. Na pewno z niebywalo przyjemnością właściciele albumu będą umieszczać w nim zdjęcia małej Alusi.
    Kawał pięknej pracy Małgoś!:-)
    Słonecznego dnia:-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. wow to jest po prostu cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny ten album ;) Piękne kolory, dodatki, tagi, kieszonki i inne cuda :) Album na pewno zachwyca nowych właścicieli, a wspomnienia zatrzymane w takiej formie to naprawdę przewspaniała pamiątka ;) Piękna praca! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosiu album cudny, jest tak niesamowicie skomponowany w całość, taki słodki jak ten mały aniołeczek który go dostał na pamiątkę. Wspaniałe dodatki, podziwiam i tylko szczękę muszę teraz pozbierać z podłogi, masz talent. Prawdziwe dzieła te albumy które tworzysz. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały Gosiu! A jeszcze piękniej bedzie wyglądał ze zdjęciami! Cudny:) sciskam

    OdpowiedzUsuń
  21. Każda kobietka ucieszyłaby się z takiego albumu!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny album, Gosieńko!
    Tyle cudnych detali do podziwiania :-)
    Przesyłam wiosenne pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak Ty Gosieńko byłaś w stanie tyle tego wszystkiego tam pomieścić? :)
    To, że album jest prześliczny to oczywiście wiesz, bo każdy jeden zawsze taki jest :) Buziole przesyłam wielkie i słoneczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Liduś.
      Pomieściłam jakoś i wyszedł kolejny grubasek:)

      Usuń
  24. Małgosiu cudo stworzyłaś . Przepiękny jest ten albumik i wiesz co podziwiam Cię za tą ilość zdjęć . Wiem ile to czasu zajmuje , chyba równie dużo jak samo tworzenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. To prawda, trochę schodzi z obfotografowaniem każdego albumu (akurat tego etapu nie lubię:)

      Usuń
  25. Rewelacja :) Prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest prześliczny Małgosiu! Pięknie i ciekawie zagospodarowałaś kolejne strony. Po raz kolejny mogę powtórzyć, że jesteś mistrzynią w tym co robisz.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczny albumik, bezie cudna pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Małgosiu, cudny, pełen magicznych zakamarków i kart!!! podziwiam:))

    OdpowiedzUsuń
  29. O raju, ile tam zakamarków :) Album cacuszko- pamiatka na zawsze :)Szczerze podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Album jest według mnie prześliczny. Urokliwy, romantyczny i pełen ślicznych 'zakątków'. Miło w nim będzie utrwalać piękne chwile.
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny! Jest taki delikatny jak mgiełka. W sam raz na pierwsze urodziny dla dziewczynki. Cudna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  32. jaki piękny ten album! po prostu fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny album. Delikatny taki...

    OdpowiedzUsuń
  34. O raju, cudowny!! Tyle różnych zakamarków, tagów, i detali. Piękny.
    Będzie wspaniałą pamiątką dla Ali :)
    A moja mała skończyła już roczek, a ja nadal nic jej nie zmajstrowałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tinko.
      A może się zmobilizujesz?:)

      Usuń
    2. Zrobić zrobiè. Tylko, ze trochę pózniej 😉

      Usuń
  35. Śliczny i bardzo bogaty ,moje albumy są skromne.

    OdpowiedzUsuń
  36. Gosiu ja to już zostanę Twoją fanką na zawsze :) Twoje albumy są przecudne Każdy inny, jedyny w swoim rodzaju i tak pięknie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...