poniedziałek, 9 listopada 2020

Świątecznie z Ulą

Witajcie, kochani!

Dzisiaj pokażę Wam co poczyniłam na bożonarodzeniową zabawę u Ulci. W listopadzie robimy kartki z elementem 3D, a dodatkowym motywem jest bombka.

W mojej karteczce element 3D znajduje się w środku – wycięłam go według wzoru znalezionego na Pinterest.



Ponieważ robiąc kartkę zapomniałam zupełnie o bombce, powstała kolejna. Bombka i to nawet nie jedna jest w środku.



Skoro jestem przy temacie świątecznym, to przypominam, że do 15 listopada można się jeszcze zgłaszać do CANDY.

Pozdrawiam Was ciepło i serdecznie, kochani. Trzymajcie się zdrowo,
Małgosia

53 komentarze:

  1. Fajne te Twoje składaczki, śliczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kartki zrobiłaś. Jednak warto czasem o czymś zapomnieć, bo dzięki temu powstały dwie, anie jedna kartki.
    spokojnego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu, świetny pomysł na te elementy 3D w środku kartki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne świąteczne składaczki !
    Pozdrawiam i zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe karteczki świąteczne przygotowałaś!!! Podziwiam kompozycję z efektem 3D.
    Rewelacja:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje kartki są jak zawsze piękne i wyjątkowe ...
    Trzymaj się zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu genialne te Twoje kartki, ale druga zdecydowanie u mnie wygrywa.
    Świetnie sobie poradziłaś z tematem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu i już u Ciebie piękne świąteczne kartki

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne i bardzo pomysłowe kartki, już nie tylko na okłądce, ale i srodek zachwyca:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu - rewelacyjne kartki. Jestem pod wrażeniem. cudowne.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu, świetnie kartki, pomysł z bombką w środku - rewelacyjny !!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ pomysłowe i piękne kartki! Chylę czoła! Te świeczki szczególnie mi się spodobały. A bombka przy tej formie nie była obowiązkowa.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justynko. Wiem, ale lubię łączyć na kartce wszystkie wytyczne:)

      Usuń
  13. Cudne karteczki. Piękny jest ten wycinany wzór w świeczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne karteczki Małgosiu :) bajecznie wygladaja te wycinane elementy w środku :) brawo TY !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo efektowne karteczki Małgosiu. Obie są śliczne choć druga nieco bardziej mi się podoba. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu coraz piękniejsze te Twoje kartki 3D :)). Cudowne, śliczne kolorki i nastrojowe :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu rewelacyjne karteczki, ta druga mistrzostwo !!! Ja wciąż myślę nad swoja :):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczarowały mnie Twoje karteczki!!! Są prześliczne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam! Ja jakoś zupełnie nie mam cierpliwości do elementów 3d w kartkach. Twoje są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To się troche nawycinałas i na składałaś, podziwiam Gosieńko. Obie karteczki sa świetne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowite karteczki! Nigdy nie zabierałam się za taką formę, a jest świetna.
    Miłego dnia Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne kartki wykonałaś. Te przestrzenne elementy są świetne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie piękne kartki z niespodzianką :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne świąteczne karteczki.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne karteczki Małgosiu! Ta z elementem 3d jest fantastyczna!
    Dziękuję za karteczkę, którą znalazłam dzisiaj w skrzynce :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...