poniedziałek, 2 listopada 2020

Listopadowe astry

Witajcie, kochani!

Twórcze działania w listopadzie rozpoczęłam od kartki na zabawę u Anulki. W tym miesiącu na naszych kartkach pojawiają się astry, kolor brązowy oraz paski.

Nawet nie próbowałam sama robić astrów i wykorzystałam gotową grafikę. Brąz przełamałam zielenią, a paseczki znajdziemy na papierze bazowym (jasnobrązowym).

Jest i motyl jak zabłąkany jesienny listek. Ta część jesieni, w którą właśnie wkraczamy – szara, senna, bezlistna – jest pełna smutku. Ale i nadziei, że nie będzie przecież trwała wiecznie. I to jest piękne – na przekór wszystkiemu.

Serdecznie Was pozdrawiam, kochani,
Małgosia

82 komentarze:

  1. Prześliczna kartka Małgosiu a grafika z astrami wygląda cudnie. Masz rację, kończy nam się piękna jesień - zaczynamy teraz marzyć o wiośnie, najlepiej bez pandemii:)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne 😍
    Oj Mamucha miała pełno Astrów s ogródku 😍💜💜💜

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka! Śliczną grafikę wybrałaś. Właśnie też zabrałam sie za listopadową karteczkę;)
    Pozdrawiam Małgosiu)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna karteczka. Ta jesień szara, smutna i bezlistna też ma swój urok. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Już???Pięknie! No ja to się dopiero nagłowię! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu, zrobiłaś piękną, radosną, jesienną kartkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie skomponowałaś kartkę. :)
    Piękny bukiet Marcinków - tak nazywają się w moich stronach.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Splociku. U nas też się mówi marcinki.

      Usuń
  9. Bardzo ładna, delikatna karteczka. Ten motyl jest uroczy.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosto i ładnie :) Pozdrawiam Małgosiu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny bukiecik, karteczka wygląda skromnie i ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna karteczka Małgosiu, a Twoja jesień jest kolorowa i radosna.:) Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. JUŻ ? Już masz kartkę? Taką piękną. Gosiu, podziwiam. Super z tym motylkiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szybka jesteś Małgosiu i jak pięknie Ci wyszła kartka z astrami. Powiem Ci że i ja sięgnęłam po gotowe grafiki. Coś mi chyba trudne te wytyczne wyszły przez ostatnie miesiące. Ale poradziłaś sobie wyśmienicie, grafika jest cudowna.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Za to poinsecje będę mieć nie na grafice:)

      Usuń
  15. Jak zawsze świetnie Gosieńko te wytyczne spełniłas i super karteczkę zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny koszyk z astrami, śliczna karteczka :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kartka, jak zawsze. Ja już też gotowa, ale najpierw wystartowałam z innym postem.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Astry uwielbiam, karteczki śliczne, jak zawsze🌸😀
    Pozdrawiam najserdeczniej, zdrówka i uśmiechu życząc🍁🍂🌻🌞🙂

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu, piękna jesienna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna Małgosiu. Uwielbiam te właśnie astry - drobne, fioletowe - marcinki (tak u nas mówią). Ślicznie komponują się z zielenią.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izabelko. U nas też się mówi marcinki.

      Usuń
  21. Łał Małgosiu "marcinki" bardzo lubię to bardzo wdzięczny kwiat i pięknie wygląda na Twojej kartce .
    Pozdrawiam cieplutko Małgosiu 😘

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna kartka Małgosiu!! Śliczną grafikę astrów umieściłaś, są niezwykle malownicze. Oj tak teraz najgorszy etap jesieni, ale na szczęście i on się skończy :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna karteczka i tak pięknie połączone wszystkie wytyczne :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna kartka .wspaniale poradziłaś sobie z zadaniem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczna jest, podoba mi się połączenie brązu z zielenią a i grafika cudna dobrana :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjne są te Twoje astry, Gosiu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna karteczka, motylek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie jesiennie i uroczo, śliczna grafika z astrami:)
    Trzymaj się dzielnie Małgosiu, ja mam nadzieję że niedługo spadnie śnieg i zrobi się radośniej;) Nie cierpię takiej smętnej pogody...
    Pozdrawiam i mnóstwo uśmiechów zasyłam :)))))

    OdpowiedzUsuń
  29. Małgosiu, piękny ten bukiet astrów w koszyku. Pora to fakt niezbyt sprzyjająca, ale zawsze jest chociaż cień nadziei, że będzie lepiej i odrobinę radośniej. :) Trudne do wyobrażenia, ale trzymajmy się tego, że tak będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne, tymi astrami Babcia stroiła groby.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna karteczka! Astry to takie moje jesienne kwiatki. Choć listopad to przygnębiający miesiąc, trzeba go nieco rozweselać ulubionymi kwiatami. Przynajmniej stół robi się radośniejszy:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna, jesienna karteczka i pastelowe kolory świetnie dobrane do cudnej grafiki:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z takim bukietem astrów zamkniętym w pięknej kartkowej oprawie żadna jesienna szaruga nam nie straszna :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sliczna jest Gosiu:) podoba mi sie ta grafika i zestawienie kolorow :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj wieczorowo Małgosiu
    Astry... Moje ukochane jesienne kwiaty. Od razu się uśmiecham do tej karteczki
    Pozdrawiam listopadową melancholią

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna karteczka !! Bardzo lubię astry :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny koszp pełen cudownych jesiennych astrów. Piękna karteczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem pod wrażeniem tej kartki. Efekt wykończenia jest cudowny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękna kartka z cudną grafiką :)

    OdpowiedzUsuń
  40. fajna grafika robi robotę, urocza praca :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...