czwartek, 26 listopada 2020

Maleństwo w kokonku

Witajcie, kochani!

Po raz kolejny Izabelka zaprasza nas do swojej zabawy „Oblicza, odbicia, odsłony sztuki”. Tym razem inspiruje zdjęciem, na którym maluszek z plemienia Bodi (jedno z plemion zamieszkujących dolinę rzeki Omo na kenijsko – etiopskim pograniczu) śpi sobie spokojnie i bezpiecznie w kokonku na plecach mamy.

Na początku temat wydał mi się trudny i nie wiedziałam zupełnie jak się do niego zabrać. A potem pomyślałam o pewnym Maleństwie otulonym troskliwie przez Mamę, która „owinęła Go w pieluszki i położyła w żłobie” (Łk 2,7). I tak powstały dwie świąteczne kartki, na których Boże Maleństwo otulone w kokonek z pieluszek leży sobie na sianku.

I jeszcze dwie, na których pojawia się Mama Maleństwa.

Na kartkach wykorzystałam poinsecje zrobione przez Jadzię i napisy autorstwa Joli.

W przyszłym tygodniu ruszam z wysyłaniem kartek świątecznych – tak wcześnie, żeby przechytrzyć opieszałość Poczty Polskiej:)

Do następnego spotkania, kochani,
Małgosia

69 komentarzy:

  1. Piękne karteczki Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne karteczki, takie najbardziej oddają ducha świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki Małgosiu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu kochana, ale pięknie zinterpretowałaś temat! Aż jakoś wzruszyłam się. Śliczne kartki, pełne matczynej miłości i ciepła!
    Buziaczki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomita interpretacja Małgosiu, pięknie to sobie wymyśliłaś. Karteczki są śliczne i pełne świątecznego uroku. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu, jak zwykle cudowne kartki. Interpretacja bardzo trafiona. Maluszek Jezusek troskliwie otulony, śpi słodko. Piękne! Zabieram wszystkie i dziękuję za udział w czwartej odsłonie. Buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu, szalejesz z ilością kartek świątecznych :) Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu, Jeszcze trochę kartek mi brakuje:)

      Usuń
  8. Ale wspaniale podeszłaś do tematu, brawa dla Ciebie Gosieńko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A wiesz że widząc temat od razu pomyślałam o tym samym;) Piękne karteczki! Ja juz od chyba 3 lat nie wysyłam świątecznych. Nie da się ukryć że duży koszt, a przy tym poczta zawsze parę zagubiła i zniechęciłam się.
    Buziaczki Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Maleństwo w kokonku w najpiekniejszym wydaniu jakie może być :) Brawo Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne karteczki- psst - u mnie też maleństwo się zrodziło dziś na karteczce:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Właśnie przed chwilą podziwiałam:)

      Usuń
  12. Aż poszłam sobie obejrzeć oryginalne zdjęcie które było Twoja inspiracją. Powiem Ci Małgosiu że miałaś piękne skojarzenie i cudowne kartki powstały. Masz doskonałe pomysły. Grafiki wyszukałaś rewelacyjne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki Małgosiu. Lubię takie grafiki gdzie Maleńki leży na sianku. Co do poczty to wiadomo jak jest, choć miło byłam zaskoczona gdy wysłałam zwykły piorytet jednego dnia na południe a następnego dnia już dotarł i to prawie pół Polski. Buziaki☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu cudowne kartki i przepiękna interpretacja zdjecia :) zakochałam sie w tym maleństwu owiniętym i położonym w żłobie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem interpretacja najlepsza z możliwych. A kartki piękne i w wymowie, i w formie.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne wszystkie, ale ta pierwsza najcudniejsza:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne kokonkowe maleństwa, fajne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne świąteczne karteczki, śliczne grafiki i piękne kwiaty.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne kartki i już poczułam magie świąt i to ten moment, kiedy szlam na jasełka. Pamiętam, że padał śnieg, takie duże płatki śniegu, gdzie można było dojrzeć ich kształty. Łapałam je i oglądałam na rękawiczce, dziękuje za obudzenie wspomnienia. Najserdeczniej Cię pozdrawiam cudowna kobieto. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. Oj, kiedy to ostatnio był śnieg na święta? - już nawet nie pamiętam.

      Usuń
  20. Śliczne kartki. Ojej już wysyłasz a ja jeszcze nie zaczęłam kartek robić :-(. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachwycające są Twoje karteczki Małgosiu!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniała interpretacja Małgosiu, śliczne karteczki.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne karteczki!!! Przepiękne grafiki !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie i pomysłowo :). Z pocztą masz rację, ostatnio przesyłki coraz dłużej wędrują.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne Dzieciątka leżące w żłobku! Chyba tak samo zinterpretowałabym ten temat.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zawsze w punkt interpretujesz zadania Małgosiu.
    Piękne kartki:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna interpretacja tematu :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie ozdobione kartki, piękne grafiki, szczególnie Dzieciątko w kokonku, świetna interpretacja. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kartki równie piękne jak interpretacja wytycznych :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. No i znowu świetna interpretacja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana
    A ja wciąż się powtarzam w komentarzach- piękne kartki, jak zawsze🤗🌼💖

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...