poniedziałek, 16 listopada 2020

Obdarowuję i jestem obdarowana

 Witajcie, kochani!

Pewnie jesteście ciekawi do kogo powędruje TEN grudniowy album. Ja już wiem:)

A odbyło się wszystko jak zwykle: losy z Waszymi imionami lub nickami trafiły do pojemniczka, zostały dokładnie wymieszane i jeden z nich wyciągnęłam osobiście.


Teraz i Wy też wiecie: album trafi do Agatki.

Agatko, gratuluję, a Wam wszystkim serdecznie dziękuję za wspólną zabawę. Przy okazji pochwalę się, że mnie także udało się ostatnio wygrać candy u Magdalenki. W paczuszce znalazłam uroczą skrzyneczkę i coś smacznego…

… a po otwarciu skrzyneczki moim oczom ukazała się piękna kartka i super przydasie, w tym dwa zestawy papierów. Dziękuję, Lenko!

Kochani, pozdrawiam Was serdecznie i do następnego spotkania. Trzymajcie się zdrowo!
Małgosia

31 komentarzy:

  1. echhh i znowu cudo nie dla mnie :P bede dalej próbować :P
    gratuluję Agatce😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Agatki :) wspaniałości dostałaś od Madzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje Agatko :)
    Wspaniałe prezenty dostałaś Małgosiu.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Agatce:) I Twoje prezeny śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam pięknie i gratuluję🤗🌸🧡

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Agacie i Tobie Małgosiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Agatki i dla Ciebie Małgosiu za wygraną w candy, dostałaś wspaniały prezent. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla Agatki!! :) I piękne prezenty również Ty Małgosiu otrzymałaś :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Agatce, Twoje prezenty też zachwycające Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla Agatki za szczęśliwy los i dla Ciebie również. Świetne prezenty poleciały w obie strony. Dziękuję Małgosiu za zabawę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. O, blisko było. Tylko parę domów dalej. Hi, hi. Gratulacje dla Agaty. Dla Ciebie też Gosiu gratulacje za chęć tworzenia i rozdawania tych pięknych albumów. Masz wielkie serce.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Wam obu, piękny prezent dostalaś Gosieńko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Agatce wygranej no i Tobie Małgosiu również bo piękne prezenty dostałaś. Śliczna ta szkatułka. Buziaki☺

    OdpowiedzUsuń
  14. I Agacie i Tobie gratuluję pięknych wygranych :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla Agatki i dla Ciebie Małgosiu 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla Agatki. Pozdrawiam Was dziewczyny.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję Agatce, ale i Tobie Małgosiu pięknej wygranej:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuje za wszelkie gratulacje i za Twoj szczesliwy dla mnie wybor 🤣 przyznaje ze zapisałam sie zebys miała z kogo wybierać ale w ogóle nie liczyłam ze ta szczesliwa wylosowana bede ja, baaaaardzo Ci Małgosiu dziekuje za Twe dobre serducho 💚i gratuluje rowniez ślicznych prezentow 😘

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję Agacie i Tobie. Obie otrzymałyście cudne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla Ciebie i Agatki! Wspaniałe sa takie candy! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla Agatki:) Tworzysz prawdziwe wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję i Agatce i Tobie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję!!! Same piękności!
    Mało mnie ostatnio na Waszych blogach, zresztą na moim blogu nie jest lepiej. Coś ostatnio nie mogę się zorganizować. Czasu cięgle mi brakuje na przyjemności. Ale w każdą wolną chwilkę staram zajrzeć choć do jednej z Was.
    Pozdrawiam serdecznie, Alina

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje dla Was;) a prezenty super:)
    buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj Małgosiu słonecznym południem
    Może następnym razem będę miała szczęście
    A Lenka też ma wyjątkowo zręczne paluszki
    Pozdrawiam ciepło w dniu życzliwości

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje!!
    Wspaniała zawartość przesyłki!!!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...