niedziela, 25 października 2020

Album na grudniowe wspomnienia

Witajcie, kochani!

Z przepięknych papierów „This Miracle Night” po prostu musiał powstać album na grudniowe wspomnienia. Bez zbędnych słów zapraszam Was do oglądania.



















Ten album jest oczywiście do przygarnięcia – wystarczy wyrazić taką chęć w komentarzu (do 15 listopada), by wziąć udział w tym małym albumowym candy.

Pozdrawiam Was serdecznie, kochani i życzę dobrego, spokojnego i bezpiecznego tygodnia,
Małgosia

89 komentarzy:

  1. Jest piękny Gosieńko. Pewnie że chciałoby się go mieć, ale ostatnio dostałam od Ciebie cudny albumik i prosić się o następny to już by była zachłanność...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny Małgosiu! Niezwykle klimatyczny, bo czuć ten wspaniały grudniowy i świąteczny czas. Piękne papiery wykorzystałaś. Ja podobnie jak Lidzia, tylko pokibicuję:) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały! Bardzo klimatyczny.
    Zgłaszam chęć wzięcia udziału w candy.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny jest Małgosiu, przepiękny! Chętnie spróbuję szczęścia bo trudno się oprzeć pokusie. Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny piękny album. Już parę razy przymierzałam się do stworzenia albumu własnymi siłami ale obawiam się że nie podołam, twoje albumy są nuedoścignionym ideałem. Chętnie wezmę udział w albumowym Candy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny :) Oj napracowałaś się Kochana ale warto było bo zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu jesteś niesamowita. Te Twoje albumy to istne dzieła sztuki. Oczywiście staję w kolejce po to cudo. A papiery są rzeczywiście niesamowite. Uwielbiam takie klimaty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się napatrzeć na te Twoje albumy, każdy ma swój niepowtarzalny urok, są piękne. Chętnie wezmę udział w albumowej rozdawajce. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny. Wspaniała pamiątka z przdświątecznych dni.Z wielką radością zapełniłabym go więc staję w kolejce. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, przepiękny. Każde zdjęcie oglądam powoli i dokładnie. Super świąteczny klimat. Na początku myślałam, że to album przypominający kalendarz adwentowy. Już miałam w głowie jak bym mogła z dziećmi go zapełnić naszymi przygotowaniami do świąt. Ustawiam się oczywiście w kolejce. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Magosiu album jest cudowny!
    Nia zapisuję się na candy, bo już mam album od Ciebie, więc niech inne Dziewczyny mają szansę :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny grudniowy album, papierki są cudowne z pięknymi zimowymi grafikami. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosiu, te Twoje albumy są po prostu zachwycające, szczególnie zaś Grudniowniki- wywołują wspomnienia i uruchamiają wyobraźnię. Pozdrawiam i do serducha przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny albumik(jak każdy zresztą). Co prawda rzadko kiedy biorę udział w candy, ale teraz chyba się skuszę...

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze zachwycach:) wszystko idealnie wymyślone:) Cuda tworzysz droga kobieto:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny album chcesz komuś podarować.
    Też chciałabym.
    miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  17. Stoję i ja Małgoniu, bo to jest CUDO!!! jak zwykle jestem pod ogromnym wrażeniem> Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu, piękny, kolejny Twój album. I papiery, grafiki, koperty, ozdoby. Super. Nie ustawiam się w kolejce, bo już 2 albumy od Ciebie mam. I z zachwytem je oglądam. Niech ten, przyniesie radość innej osobie.

    Pozdrawiam Cię ciepło i nie daj się wirusowi.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosiu, jak zwykle piękny album stworzyłaś, jestem jak zawsze pod ogromnym wrażeniem! ściskam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny, pełen ciepłych kolorów i tajemnych zakamarków. Będzie fajną oprawą do grudniowych zapisków. A co tam, stanę w kolejeczce :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny i chętnie go przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały album Małgosiu. Zdjęcia to nie moja bajka, więc tym razem życzę powodzenia uczestnikom zabawy. Kolejka na pewno będzie spora. Pozdrawiam Gosieńko.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu, jak zawsze zachwycam się Twoim kolejnym albumem. Moim zdaniem majstersztyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kosmiczny jest ten album Małgosiu :) Mam juz Twój grudniownik, niech ktos inny się też ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu przepiękny jest!! Kolejne dzieło i to w takim fajnym nostalgicznym stylu. Mam już Twój śliczny grudniownik więc dam szanse innym :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  26. Album jest cudny :) Oczywiście nieśmiało ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny album! Zawsze podziwiam ile pracy trzeba włożyć w jego przygotowanie.
    Pozdrawiam Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie to wygląda. I jak zwykle sporo zakamarków :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Album piękny, jak wszystkie Twoje prace kochana🙂🧡
    Pozdrowionka przesyłam, zdrówka życzę😘🌻🍁🍂🍎

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny jak zawsze i bardzo klimatyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Małgosiu śliczny album, wspaniale zrobiony 🙂 ostatnio odpuszczałam zapisy na twoje prace,ale tym razem nie przejdę obok niego obojętnie,bo bardzo mi się podoba 🙂
    Serdeczności Małgosiu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  32. Małgosiu cudny album. Ach i znów nadejda święta i ten zapach choinki. Album idelane miejsce na takie kadry z przygotowań do swiat i chętnie go przygarne jeśli szczescie mi dopisze. Buziaki☺

    OdpowiedzUsuń
  33. Album magicznie świąteczny 😍 tzn piękny ♥️♥️♥️ ogółem nie robię mnóstwo zdjęć w święta... Nie w każdy dzień grudnia 😋😜 bo nic owego się nie dzieje... Jedyne co to albo w Mikołaja albo w wigilię i BN głównie to my idziemy do Babci(Teściowej) aaaa mojej już nie ma 😭 ciekawe jak to będzie 😭
    Ale gdybym wygrała Twój albumik może bym więcej zrobiła fotek i też z poprzednich lat wstawiła 😋 tylko bym cyferki z dni odmieniła 😜

    Więc się zgłaszam 🙃😅
    🖐️🖐️🖐️

    OdpowiedzUsuń
  34. Małgosiu kolejny raz potwierdziłaś, że jesteś mistrzynią albumów. Twój jest cudowny :).
    Papiery są śliczne :).

    Chętnie przygarnęłabym ten album :).
    Od lat mi się marzy album z moimi choinkami, zdjęciami świątecznymi. Ten album byłby idealny :).

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow juz grudniownik ?! Jestes niesamowita Gosiu :) spróbuje odstawić sie w kolejce :):):) ale jest tak cudny ze zal bedzie go wypełniać :) Hihi... usciski 😘

    OdpowiedzUsuń
  36. Albumik jest tak piękny Małgosiu, że chętnie stanę w kolejce, a gdyby się udało, pomyślę, kogo uradować:-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Witaj snującą się nostalgią dookoła Małgosiu
    Chyba już za późna, aby ustawić się w kolejce....
    Pozdrawiam uśmiechającym się za oknem wyjątkowym księżycem, nazywanym blue moon

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję, Ismeno. Wcale nie jest za późno - do 15 listopada można się zapisywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj wyjątkowo ciepłym wieczorem Małgosiu
      Zatem rzutem na taśmę zgłaszam się.
      Pozdrawiam księżycem, którego nie widać :)))

      Usuń
    2. Cieszę się, Ismeno.
      U mnie też dzisiaj ciepło.

      Usuń
  39. Album jest cudowny. Było by marzeniem przejrzeć go w rzeczywistości. Robisz przepiękne albumy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Album jest cudowny. Marzeniem byłoby go karta po karcie przejrzeć w rzeczywistości. Robisz piękne albumy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Super pomysł, piękne wykonanie kochana🙂

    OdpowiedzUsuń
  42. Chyba już jako ostania, ale oczywiście z wielką przyjemnością wezmę udział w Twoim candy, album jest wyjątkowy i niepowtarzalny. Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale klimatyczny! I nawet frywolitka się znalazła <3
    Piękności <3

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...