sobota, 17 października 2020

Jesiennych podziękowań ciąg dalszy

Witajcie, kochani!

Oto kolejna kartka, która z racji jesiennej tematyki (w tym ciepłym i kolorowym wydaniu) trafia do zabawy u Reni.

Sama bohaterka posta prezentuje się tak:



Kartkę otrzymał doktor Marek, laryngolog, który od lat opiekuje się moim gardłem. Poza tym bardzo dobry z niego człowiek – cały czas przyjmuje pacjentów, zagląda do gardeł i nosów (czyli siedliska wiadomego wirusa), a na moje pytanie, czy się nie boi, odparł, że nie bardzo, poza tym jego strach nie ma znaczenia, bo przecież ktoś musi tym ludziom pomóc. A u mnie objawiła się bakteria, a nie wirus i nigdy jeszcze nie łykałam antybiotyku z takim apetytem:)

Poza tym znalazłam dwa wyzwania, do których moja karteczka pasuje, więc zgłaszam ją dodatkowo do zabawy z liściem na blogu DIY

oraz do wyzwania "Jesienny kalejdoskop barw" na blogu Zielonych Kotów.

 

A Was, kochani, pozdrawiam bardzo serdecznie i przesyłam dużo dobrych myśli,
Małgosia

 

73 komentarze:

  1. Piękne i słuszne podziękowanie, myślę, że doktorowi sprawiło przyjemność. Zdrówka Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna praca Małgosiu, i widać, ze od serca :) Pan doktor zasłużył na takie podziękowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kompozycja Małgosiu, jestem zachwycona.
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pan doktor w 100% zasłużył na tak piękną kartkę :) Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka Małgosiu. Dużo zdrówka dla Ciebie oraz powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mądrego masz doktora i zasłużył na tę piękną karteczkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jesienna kompozycja:-)Zdrowia Ci życzę Małgosiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo urocze podziękowanie. I pięknie z Twojej strony, że w ogóle o tym pomyślałaś.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna Małgosiu!
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu i właśnie tacy lekarze przywracają wiarę w drugiego człowieka!! Oby było ich więcej, bo te teleporady to jakaś komedia. Ciesze się, że to nic poważnego u Ciebie i uśmiałam się, że antybiotyk może tak smakować :))). Kartka jest piękna, zresztą jak dla mnie Twoje jesienne prace są bezkonkurencyjne. Pięknie łączysz kolory i dodatki! Powodzenia w zabawach :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna karteczka!
    Szkoda że u mnie nie ma takiego lekarza. Nasi niestety pozamykali się na cztery spusty i nawet telefonów nie odbierają:(
    Zdróweczka Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgoniu masz dobre wiadomości dla nas- dobrze, ze to nie to czego sie większość obawia:) dużo zdrówka kochana Ci życzę. A kartka to istne cudo!
    Buziaki przesyłam i powodzenia w zabawach

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł, zwłaszcza jak się ma takiego miłego, zaprzyjaźnionego doktora. ja to bym najchętniej zrobiła do przychodzi dla recepcjonistek zmediowane tabliczki typu: bądż milsza.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu.
      U nas panie w recepcji też w stylu "bez kija nie przystępuj".

      Usuń
  14. Urocza karteczka i piękny gest dla lekarza.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna kartka. Kolorki jesienne wyglądają wspaniale na kartce :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu powodzenia w jesiennych zabawach . Kartka jak najbardziej pasuje, bo jest cudna i bardzo jesienna. Niesamowita jest ta jesienna kompozycja .
    Jednym słowem jest pięknie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne jesienne podziękowanie za dobre wiadomości, karteczka jest śliczna. Zdrówka Małgosiu życzę.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartka bardzo mi się podoba, ma świetną kolorystykę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna, bardzo podoba mi się urozmaicenie jesiennych barw tą intensywną zielenią :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Małgosiu ciężko o fachowa pomoc teraz więc karteczka z podziękowaniem była super pomysłem. U nas na nfz nie ma opcji żeby nawet małe dziecko lekarz przyjął, ale już po 15 za 120zł wirus w gabinecie nie atakuje więc bez problemu się dostanie każdy.
    Zdrówka Ci życzę i niech nawet bakterie omijają Cię szerokim łukiem. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziękowania to świetny pomysł na odwdzięczenie się za pomoc. Dobro zawsze wraca. Kartka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczna praca:)Cudowne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam te jesienne ciepłe barwy. Karteczka wspaniała a kompozycja iście mistrzowska. Gratulacje Gosiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna kartka w jesiennych kolorach, papiery świetnie pasują do ślicznej kompozycji. Życzę dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna kartka - taka esencja jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Małgosiu, piękna kartka i podziękowanie! na pewno sprawiła dużo radości w tym trudnym czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gosiu, jak ja Ciebie rozumiem- Twoją wdzięczność dla osoby, która (niby) i tak wybrała taki zawód. Ja swojego czasu (i do dziś) jestem pełna podziwu dla determinacji mojej Pani Onkolog i równie pełna dozgonnej wdzięczności za bezinteresowność w działaniach medycznych, nie tylko swojej profesji... Zresztą, Ty wiesz, Skarbie <3 Okazywanie wdzięczności jest piękne <3 Do serca tulam i zdrówka życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Taki lekarz, to skarb. Mam nadzieję, że żadne ... go nie dopadnie.

    Na pewno był wzruszony otrzymaniem tak ślicznej kartki :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Małgosiu też bym chciała lekarza, który się nie boi... my od dwóch tygodni na teleporadach, które g... dają... Pięknie dziękuję za karteczkę, która wczoraj dotarła i dzięki temu miałam cudny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobrym lekarzom dobrze jest dziękować, szczególnie teraz w tym trudnym czasie :) Piękna jesienna karteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna kartka i ważne że dla tak wspaniałej osoby ją przeznaczyłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna kartka, dobrze jest znać takiego lekarza, mój rodzinny w moim przypadku rozkłada ręce i nie wie co zrobić w TEJ sytuacji. W tej sytuacji to nawet problem jest by spokojnie umrzeć i zostać pochowanym... Z niecierpliwością czekam kiedy się to szaleństwo skończy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne podziękowanie dla odważnego lekarza :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...