niedziela, 4 października 2020

Pójść na wrzosowisko

Witajcie, kochani!

Fiolet, wrzosy, no i jeszcze kokarda – oto wytyczne w październikowej odsłonie zabawy u Anulki.

Przeróżnych odcieni fioletu nie brakuje na mojej kartce, która prezentuje się tak:

Wrzos wpleciony w kwiatową kompozycję.

I srebrna kokardka.

A jak wrzosy, to od razu w głowie rozbrzmiewa mi piosenka Starego Dobrego Małżeństwa do słów Edwarda Stachury.

Ja, cóż -
Włóczęga, niespokojny duch,
Ze mną można tylko
Pójść na wrzosowisko
I zapomnieć wszystko
Jaka epoka, jaki wiek,
Jaki rok, jaki miesiąc, jaki dzień
I jaka godzina
Kończy się,
A jaka zaczyna.

Do tej pory mam sentyment do tego uwielbianego w młodości zespołu.

Życzę Wam dobrej niedzieli, kochani
Małgosia

 

82 komentarze:

  1. Kocham fiolety, może wrzosy mniej, ale Twoją kartkę można długo oglądać i ciągle się zachwycać. Śliczności.
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam fiolety , a wrzosy kocham !!Piękna kartka , bogata i elegancka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna fioletowa kartka :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu karteczka jest cudna po prostu :) SDM - taaak, to sa pisenki, miło było wrócić do tych słów :) Pozdrawiam Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka a piosenkę też baaardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  6. A to mnie zaskoczyłaś tą kartką, oczywiście bardzo pozytywnie. Temat nie był prosty, znowu poszalałam z tym tematem, ale Ty wybrnęłaś wyśmienicie. Niezmiernie mi się ta kartka podoba.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję Małgosiu za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu ja do dnia dzisiejszego słucham SDM :)). Jak tylko przyjeżdżają do Warszawy to idę na koncert :). Nie opuściłam jeszcze żadnego w przeciągu kilku lat. Lubię nowe utwory SDM, ale te starsze są bardziej magiczne, no i przywołują harcerskie wspomnienia, obozy wędrowne w Bieszczadach, długie godziny przy gitarze i ognisku :)). Rozmarzyłam się:))). Kartka jest boska!! Piękna kompozycja! Kocham wrzosy, fiolet, kokardy więc jak dla mnie wyczarowałaś kochana cudo!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justysiu. Ja też słucham, choć już nie tak często jak kiedyś.

      Usuń
  8. Piękna fioletowa kartka. Ania zadała fajne kolory. Moje ulubione. Pozdrawiam Gosiu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super umwiecona karteczka. Nie przepadam jakoś za fioletem ale u Ciebie Małgosiu ten fiolet taki delikatny. Sciskam serdecznie☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka piękna jak również repertuar SDM.

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu, przecudna kartka. Ja chyba fiolety lubię najbardziej. Czasami zmieniam upodobania kolorystyczne, ale do fioletów wracam jak bumerang. Te na kartce, w kompozycji kwiatowej pięknie się prezentują. SDM to jeden z ulubionych moich zespołów. Czasami przemycę coś na lekcje muzyki. Teraz właśnie w 6 klasie śpiewamy "Bieszczadzkie anioły". buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna karteczka!! Uwielbiam fiolety na kartkach!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna praca!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No i się rozmarzyłam :) Byłam kiedyś na koncercie SDM- magia :) śliczna wrzosowa praca Małgosiu :) dobrego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie zrobiłaś kartkę, ja na razie nie mam pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna karteczka! Niezbyt lubię fiolety, ale u Ciebie bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne fiolety Małgosiu, znalazłaś nawet wrzosy. Ja mam z tym problem:)
    Kartka wspaniale się prezentuje. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ło matko! Ale te fiolety pięknie na Twojej kartce się dobrały czyli cudowna kolorystyka, wspaniała kompozycja ... kartka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam taką kolorystykę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna, wrzosowa kartka, Udało Ci się Małgoniu zmieścić wszystkie wytyczne, co dla mnie jest dość trudne;)Buziaki i spokojnego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cudo i w moich ulubionych fioletach :) Podziwiam i podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna kartka, ale czy u ciebie, Małgosiu, były kiedyś inne?... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justynko. Myślę, że była niejedna nieudana:)

      Usuń
  23. Przepięknie poradziłaś sobie Małgosiu z wyzwaniem.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Och, jak ślicznie:) Ogromnie mi się podobają te wszystkie kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna harmonia fioletów i piękna kartka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna jest ta fioletowa kartka Gosiu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Fioletowy to piekny kolor, a wrzosy ślicznie wyglądają więc i karteczka nie może być inna jak tylko zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjna w pięknych kolorach kartka

    OdpowiedzUsuń
  29. Gosiu prześliczna, bardzo elegancka karteczka :) tez dzisiaj kleilam w fioletach ale ta kokardka nie kleiła mi sie do moich prac 😬

    OdpowiedzUsuń
  30. Gosiu prześliczna, bardzo elegancka karteczka :) tez dzisiaj kleilam w fioletach ale ta kokardka nie kleiła mi sie do moich prac 😬

    OdpowiedzUsuń
  31. Super karteczka Gosiu. Uwielbiam wrzosy i wszystko co się z nimi łączy. Nawet tę porę roku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękna karteczka Małgosiu, te kolory są bajeczne :)
    Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudna, a wrzosowy kolor i wrzosy kwiaty-uwielbiam🌸💜😀
    Pozdrowionek moc przesyłam kochana🍂🍁🌞🌻😘

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj wekeendowo Małgosiu
    Wrzosowiska.... Moje jak do tej pory niespełnione marzenie.
    A kartki piękne. Rozmarzyłam się.
    Pozdrawiam ciepłymi kolorami jesieni

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie poukładałaś wszystkie kwiatuszki i całość wygląda bardzo uroczo. Wrzosowo- fioletowo. Brawo. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna karteczką, super kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fiolet uwielbiam, kartką się zachwycam :-)

    Tyle o SDM słyszę, a sama nigdy go nie słuchałam, przynajmniej świadomie, bo możliwe, że coś tam mi się kiedyś gdzieś przypadkiem w radiu o uszy obiło, tyle że nie wiedziałam, że to SDM.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ty zrobiłaś cudną kartkę. Mnie ostatnio do wyzwań u Ani nie po drodze ale może powinnam się zmobilizować ?
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  39. Gosiu prześliczna karteczka :) Pięknie wszystko ze sobą podobierałaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...