środa, 14 października 2020

Jesienne podziękowanie

Witajcie, kochani!

Dla koleżanki, która bezinteresownie obdarowała mnie własnej roboty konfiturą z żurawiny przygotowałam karteczkę ze słowami podziękowania. Ponieważ na kartce zagościła kolorowa jesień, trafia ona do zabawy u Reni.

A sama kartka prezentuje się tak:



Teraz objadam się żurawiną (plus innymi domowymi specyfikami), żeby zwalczyć podstępne drapanie w gardle, które mi dokucza. Mam nadzieję, że rozejdzie się po kościach, ale nawet jeśli skończy się – jak to u mnie prawie zawsze bywa – na antybiotyku, to i tak się cieszę, że to nie słynny wirus:)

Kochani, pozdrawiam Was serdecznie, a wszystkim zaglądającym tu nauczycielom życzę wszystkiego co najlepsze z okazji dzisiejszego święta.

Pa, pa,
Małgosia

 

57 komentarzy:

  1. Kartka na bogato, prawdziwe dary jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała, jesienna kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda z tą ilością kwiatów. Widać,że i Ty jesteś hojna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Zdrówka Małgosiu i wszystkiego co najlepsze:) Buziole

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka fantastyczna, na bogato :)
    Zdrowia Małgosiu.Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne, jesienne podziękowanie Małgosiu - jestem oczarowana tą kompozycją.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała kartka Małgosiu. Życzę wszystkiego dobrego, a przede wszystkim dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu śliczna kartka. Jesienne kolory są cudowne! Małgosiu czy sama te piękne kwiaty robisz? Kochana dużo zdrówka i również najlepsze życzenia dla Ciebie :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justynko. Te beżowe są kupne, a te zielone z pomarańczowymi środkami zrobiłam z gotowych płatków.

      Usuń
  9. Małgoniu i dla Ciebie, choć jak to zwykle u mnie nieco spóźnione życzenia z okazji DEN:) a karteczka jest prześliczna:) dbaj o siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna jesienna karteczka 🙂
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu, karteczka jest przepiękna! Trzymaj się ciepło i zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrówka Gosiu ) karteczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tą karteczką pokazałaś że jesień może być bajecznie kolorowa a nie taka ponura jak ostatnio -cudna jest.Ja też robię konfiturę z żurawiny i pigwy pieczonej -pychota.
    Dużo zdrówka dbaj o siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna jesienna praca :) Uwielbiam takie kartki bogate w kwiaty :) Życzę jak najwięcej zdrówka! U mnie ostatnio na topie żurawina w miodzie... pomogła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach, jak mnie się podobają twoje karteczki! Pięknie zestawione elementy i kolory, cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna jest ta kartka, Gosiu. Piękny gest zarówno z jednej, jak i z drugiej strony.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna, bogata karteczka!
    Teraz, w dobie jesiennych przeziębień człowiek przy bólu gardła i smarkaniu boi się czy to nie covid;) Zdróweczka Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Na szczęście okazało się, że to tylko infekcja bakteryjna:) Nigdy z taką radością nie łykałam antybiotyku:)

      Usuń
  18. Ostatnio mam problem z komentarzami.... niezwykła przyjemna dla oka kompozycja :) brawo !

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie skomponowałaś kartkę - bogata i kolorowa jesień. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobro wraca i ludzi życzliwych wokół wielu😘
    Pozdrawiam milutko, weekendowo, zdrówka życząc😀🍂🍁🌻☕🍩
    Kochana! nie wiem, co się dzieje, ale mój nowy post nie wyświetla się u Was w linkach🤔

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne podziękowanie Gosieńko. A Ty się kochana trzymaj i nie dawaj żadnym wiruskom :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna karteczka Małgosiu. Zdrowiej szybko, buziaki ślę ( jeszcze, mam nadzieję, bez wirusa, ale to tylko kwestia czasu)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdrówka Małgosiu! Piękny, jesienny bukiet stworzyłaś na tej kartce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna karteczka w ciepłych jesiennych barwach.:):)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kartka przepiękna :-)

    W sezonie grzewczym drapanie w gardle i pokasływanie to u mnie standard.

    OdpowiedzUsuń
  26. Żurawinka kojarzy mi się z dzieciństwem, kiedy to cała familią na rowerach do boru się jechało 🤣
    🌲🏞️🌲🚴🚵🚴🚵🚴🚵🚴🚵Ze 6km było... A potem trzeba było ją przebierać tzn żurawinę 🤣 za to w zimie piło się pyszna herbatkę z jej dodatkiem...
    Dziś już się nie jeździ... Wyrosło się, wyszło z domu... Potem praca, dzieci, dom... i brak czasu... Ach... Ale też kiedyś tych owoców było dużo... A w tym roku mało borówek, malin... Ech...

    Kartka świetna😍 miło się zrobi BEZINTERESOWNEJ Kochanej KOLEŻANCE 😍
    POZDRAWienia dla Ciebie i Koleżanki 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  27. Kartka bardzo jesienna🙂 super kolorki, dużo zdrówka dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...