środa, 4 listopada 2020

Tygrys w wodzie

Witajcie, kochani!

W kolejnej odsłonie swojej zabawy Izabelka inspiruje nas fotografią tygrysa zanurzonego w wodzie. Oj, miałam problem z interpretacją tego zdjęcia.

Na szczęście „możemy inspirować się całym zdjęciem lub jego elementem, a także kolorystyką”, że zacytuję Izabelkę. U mnie inspiracja odeszła daleko od oryginału, ale mam nadzieję, że taki właśnie „tygrys w wodzie” zostanie przyjęty do zabawy.

Na początku serwetkę i banerek z napisem pomalowałam akwarelą czyli farbą wodną. Kolorystyka też miała nawiązywać do wody.

Elementy te znalazły się na kartce, na której główną rolę odgrywa kompozycja z lilii tygrysich.

W taki to właśnie sposób – nieco pokrętnie – wybrnęłam z zadania. Ale liczy się kreatywność, prawda?

Pozdrawiam Was serdecznie, kochani i do następnego spotkania,
Małgosia

70 komentarzy:

  1. Małgosiu, mistrzostwo. Lilie tygrysie :DDD Nie wpadłam na to! Super.
    Piękna kartka. Bardzo mi się podoba interpretacja. Dziękuję za udział w trzeciej odsłonie i zapraszam do następnej. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu Ty chyb rozbiłaś bank tą nietuzinkową interpretacją:)Dla mnie bomba,a kreatywność najwyższych lotów! Karteczka prześlicznaaaa, podoba mi się bardzo:)
    Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Małgosiu , Twoja kreatywność jest wielka tym bardziej że widziałam oryginalne zdjęcie. Normalnie jestem pełna podziwu. A kartka jest cudna !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu rewelacja!!! Kartka jest niesamowita, lilie sa tak śliczne a efekt wody super udało Ci się uchwycić. Kartka dzięki temu uzyskała efekt lekkości, delikatności. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow !!! Małgosiu super interpretacja tematu,te lilie są obłędne :)
    Buziaki dla Ciebie 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaskoczyłaś mnie totalnie;) Po tytule zastanawiałam się jak wkomponujesz tego tygrysa na kartkę, a przede wszystkim kto mógłby być adresatem takiej pracy, a tu lilie tygrysie;) Brawo Gosiu, brawo za kreatywność!!!
    Miłego i spokojnego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł jest z tym, że można na wszelaki sposób inspirować. Kartka z liliami tygrysimi świetnie wyszła.
    Lilie tygrysie posiadam w swoim ogródku ale bym nie wpadła chyba na taki pomysł. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwa kreatywnośc Gosieńko, ale jakby nie patrzeć wszystko się zgadza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Twoją kreatywność Małgosiu świetna kartka !.Nie wiedziałam że są lilie o takiej nazwie.
    Zdrówka życzę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Elżusiu.
      Najczęściej występują lilie tygrysie w barwie pomarańczowej, stąd pewnie nazwa.

      Usuń
  10. Bardzo kreatywnie! Super pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu pięknie to wykombinowałaś

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu to najpiękniejsze tygrysie lilie, jakie widziałam! Idealnie oddałaś ich kolor i urok! Piękna kartka wyszła i wspaniała interpretacja. Jestem zachwycona! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  13. No, ale to Małgosiu jest super pomysł. No w życiu bym na to nie wpadła, naprawdę rewelacyjny pomysł i wykonanie, bardzo mi się podoba i też mnie nieźle zaskoczyłaś. Ja uwielbiam takie chwile, totalnie mnie sobą zainspirowałaś, tym jak odebrałaś temat, jak sobie oryginalnie i zarazem przepięknie poradziłaś, brawoooooo. :))) Posyłam serdeczny uśmiech. <3 :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się Twoja kreatywność :) brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu bardzo sprytne.
    No przecież zdjęcie to tylko inspiracja prześliczne lilie tygrysie zupełnie mnie zaskoczyła Twoja interpretacja rewelacja .
    Pozdrawiam serdecznie 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  16. Liczy się kreatywność Małgosiu i dałaś tu prawdziwy popis. Interpretacje nietuzinkowa i oryginalna a tygrysie lilie wyglądają bajecznie. Brawo Ty!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu brawo za kreatywność, a kartka przecudna.:) Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu, zachwycasz pomysłami!!! Tygrys bez tygrysa, to dopiero oryginalna interpretacja! Podziwiam i pozdrawiam bardzo serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna interpretacja! Jesteś bardzo kreatywna. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na pewno jesteś kreatywna, a dzięki temu powstała bardzo ładna kartka. Te lilie to niesamowicie udany dobór :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu, u Ciebie zawsze piękne prace. Dar niesamowity. Tak dawno mnie tutaj nie było. Stęskniłam się i odświeżam 'stare' kontakty.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna delikatna kartka, śliczne są te lilie i błękitne akwarelowe tło, świetny pomysł na interpretację. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mistrzowska interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hahaha padłam!!! Rewelacyjnie Gosiu, kartka cudo interpretacja mistrzowska !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna i pomysłowa interpretacja:-) Uwielbiam lilie :-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie będę odstawać od reszty i napiszę- Brawo Małgosiu! wybrnęłaś rewelacyjnie i bardzo oryginalnie, a lilie wyglądają jak żywe:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Lilie tygrysie wyglądają bajecznie, kartczka jest orginalna i piękna.:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak dla mnie to pomysł z liliami tygrysimi(nawet nie wiedziałam, że takie są) jest niezwykle innowatorski. A i efekt końcowy niczego sobie.

    Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Małgosiu kartki są prześliczne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialne podejście do tematu:)))) Kartka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  31. Kreatywność na siódemkę z plusem, kartka piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz rację, w tej zabawie najważniejsza jest kreatywność! Świetnie zinterpretowałaś temat! Karteczka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...