poniedziałek, 15 lipca 2019

Zimowe pudełko


Witajcie, kochani!

Dzisiaj pokażę Wam kartkę bożonarodzeniową, która powstała na zabawę u Ulci. W lipcu robimy kartki – pudełka czyli pop-up box cards.


A z mojego pudełka wyskakuje taki mały zimowy krajobrazik.





W najbliższym czasie postaram się Wam pokazać jeszcze album, który ostatnio zrobiłam. A tymczasem muszę na trochę zamknąć „warsztat”, bo w środę rozpoczyna się generalny remont mojej łazienki. Tak więc nie będzie to czas i okoliczności sprzyjające tworzeniu. Pewnie też nie zawsze uda mi się skomentować Wasze wpisy, ale postaram się nie mieć wielkich zaległości.

Przesyłam mnóstwo uścisków, kochani.

Małgosia

65 komentarzy:

  1. Śliczne sa te papiery na zimowej pracy :) Gosiu udanego remontu, tylko nie przebij się teraz z rewanżem do sa siada :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. A wiesz, że to możliwe, bo moja łazienka sąsiaduje z łazienką tego właśnie sąsiada:)

      Usuń
  2. Cudne zimowe pudełeczko :) Życzę szybkiego końca remontu :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu śliczny zimowy, krajobraz :)) I zgadzam się z Agą - piękne papierki :)). Małgosiu, współczuje remontu łazienki; kilka lat miałam i był to jakiś koszmar, nie wspomnę już o bałaganie, kurzu i denerwujących mnie robotnikach :))). Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justynko.
      Jakoś przeżyję, ludzie wojnę przeżyli i jakoś dali radę, więc kurz, bałagan i robotników tym bardziej da się znieść:)

      Usuń
  4. Świetne to pudełeczko , bardzo fajny zimowy widoczek . Powodzenia przy remoncie, oby się szybko skończył.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu, karteczka - pudełko bardzo podoba mi się. Remont da się przeżyć choć i jakieś niespodzianki się zdarzą i nieprzewidziane sytuacje też. Na to trzeba się przygotować. A za miesiąc kąpiel w nowej, pachnącej łazience... sama przyjemność. Pamiętam jak 2 lata temu wyremontowałam swoją. Każdy chciał się kąpać w nowej kabinie i to więcej niż raz dziennie. A jakie zużycie wody było! Po paru dniach wszystko wróciło do normalności. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Zosiu. Jestem nastawiona pozytywnie, zdaję sobie sprawę, że będzie zamieszanie i pewne niedogodności, ale wszystko da się przeżyć.

      Usuń
  6. Pudełeczko ekstra, wykorzystanie scrapków i tego papieru to pomysł na piątkę.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki w kształcie pudełeczek tworzysz prześliczne Małgosiu. Wiem, bo mam wielkanocną🧡 Zimowa cudowna. Papiery śliczne.
    Trzymam kciuki za remont:))) Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pudełko! Twoje prace Gosiu są zawsze takie piękne i perfekcyjne, jesteś mistrzynią!
    Uwielbiam ten świąteczny papier, bo w niebieskościach;)
    Miłego dnia Kochana i oby jak najszybciej zakończył się remont:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Mam nadzieję, że nie potrwa wieki:) A czas na niego najwyższy, bo moja łazienka to relikt PRL-u, niedługo dostała by status zabytku klasy zerowej:):):)

      Usuń
  9. Super ❤️ kartka 😍 ale już zima?
    Brrr... Nie cierpię zimy 😆
    Zrobiłam jedną taką 😁 też nagrane na YouTube 😆
    Nie jest bardzo trudne ale trzeba myśleć 😆😆😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Też nie lubię zimy i zimna, jestem wielkim zmarzlakiem.

      Usuń
  10. rewelacyjna robota Małgosiu i cudne papiery :)):):) a podczas remontu życzę mnóstwa cierpliwości :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agatko. Jestem cierpliwa i nieźle adaptuję się do trudnych warunków, więc nie będzie źle:)

      Usuń
  11. Piękny pejzażyk z kościółkiem :-)
    Szybkiego rozpoczęcia i zakończenia remontu życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna kartka w formie pudełka. Podziwiam Twoje dzieło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna karteczka, świetne są te świąteczne papiery.
    Życzę szybkiego zakończenia remontu i bez przykrych niespodzianek.
    Mnie czeka generalny remont kuchni (wymiana instalacji elektrycznej), a później łazienka czeka w kolejce.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Eluniu. Kuchnia też woła wielkim głosem o remont, ale muszę uciułać na to fundusze, więc na razie pierwszeństwo dostała łazienka:)

      Usuń
  14. Piękny box, Małgosiu.
    Udanego remontu bez żadnych przygód Ci życzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny pop up. Udanego remontu bez żadnych dodatkowych "przygód" Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu, zrobiłaś fantastyczną kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kartka :).

    Wybrałaś śliczne papiery do ozdobienia pudełka :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne pudełeczko Małgosiu, stworzyłaś cudny zimowy klimat.
    Życzę Ci sprawnego remontu i pełnej satysfakcji z efektów. Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Na razie jest wielki chaos:) Ale z chaosu powstają wielkie rzeczy:)

      Usuń
  19. Cudne pudełeczko Małgosiu,ja mam na razie tylko bazę zbigowaną :)
    Remontu to Ci nie zazdroszczę,ale jak będziesz miała później pięknie :)
    Buziaczki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe pudełeczko Małgosiu, takie śnieżnobiałe, do tego te cudne choineczki... genialne! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna praca! Ja jeszcze nie miałam kiedy do tego przysiąść. Powodzenia w remoncie, strasznie ich nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne pudełeczko zrobiłaś, piękne papiery.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne pudełko zrobiłaś,na święta już nie musisz robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Eluniu. Oj, jeszcze będę musiała dorobić, bo wysyłam kartki do wielu osób.

      Usuń
  24. piękne pudełko, czuć świąteczny nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne pudełeczko. Ja po raz pierwszy również zrobiłam ale jak na razie samą bazę haha mam kłopot co dalej wsadzić w te przekładki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. Wsadzanie przekładek nie jest wcale takie trudne:)

      Usuń
  26. Praca jak zawsze perfekcyjna, a do tego bardzo klimatyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne papiery, piękna kartka, ciekawy pomysł :)
    Udanego remontu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Małgosiu cudne pudełeczko wykonałaś, bardzo ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepięknie wykonany pop-up :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniały pop-up Małgosiu :) Dziękuję za udział w zabwie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...