poniedziałek, 22 lipca 2019

Nie album:)


Witajcie, kochani!

Tak, wiem – miał być teraz album (z kotkami, Ewciu, dobrze się domyśliłaś), ale nie mogę się powstrzymać i muszę Wam pokazać co się podziało dzisiaj w łazience. Bo nie tylko ściany zostały wygładzone do końca, ale do tego…




Aniu, jeszcze będę tęskniła za fachowcami, bo bardzo fajni panowie:)

Halinko, mogę wpaść, bo się całkiem nieźle podszkoliłam w temacie (podziwiam cierpliwość panów do mnie i moich drobiazgowych pytań o wszystko:)

A następnym razem już na pewno album – solenne słowo honoru.

Ściskam mocno,

Małgosia

26 komentarzy:

  1. W perspektywie czekających mnie remontów chyba poproszę Cię Gosiu o namiary na tych fachowców ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż zazdroszczę Ci tego remontu - u mnie też by się przydał ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No popatrz a tak wątpiłaś, że już tylko malutki kroczek do kafelek a tu proszę czary mary i są :-)I to na dodatek w moich ulubionych kolorkach :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite! Tacy fachowcy to skarb! Za moment będziesz cieszyła się nowiutką łazienką, tylko pewnie rozmów z fachowcami będzie Ci brak;)
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba po skończonym remoncie długo nie wyjdziesz z łazienki :) Już wygląda bardzo ładnie :) A z fachowcami się nie rozstawaj, tylko wymyślaj kolejne remonciki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no, no!!!... Już jawi się wspaniale urządzone pomieszczonko ;) Efekt wart chwilowej niedogodności. Pozdrawiam obie Panie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. O!!! Jakie ładne kafelki. Będzie cudnie.
    Uściski Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jak ładnie! Teraz to już oko cieszy :)). Buziaki Małgosiu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie długo koniec i będzie piękne spa😆
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia w remoncie łazienki. Ja w tym roku również moją remontowałam. Było mnóstwo prochu, bałaganu, ale warto poczekać na efekt końcowy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosze prosze coraz wiecej widac !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne kafelki, remonty ciężka sprawa, ale finalny efekt daje tyle radości! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu, wiem jak ciężko przy remoncie. Ale przetrzymasz ten czas, a potem zostanie sama radość. Pozdrowienia przesyłam znad Bałtyku:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Już widać, że będzie elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uuuu będzie ładnie, zresztą już jest ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. O, jakie ładne kafelki, elegancko będzie :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...