wtorek, 30 lipca 2019

Radosny koniec


Witajcie, kochani!

Wszystko dobre, co się dobrze kończy. A wczoraj zakończył się remont łazienki i pożegnałam przemiłych panów z ekipy niemal z łezką w oku. Teraz jeszcze czekam na nowe drzwi (ale to już robi inna firma), więc chwilowo łazienka i toaleta to salony otwarte:) No i przede mną wielka akcja sprzątania. Tymczasem dla uczczenia szczęśliwego końca zapraszam wszystkich chętnych na maleńkie candy. Kto chciałby przygarnąć lawendowy album pokazany TUTAJ, niech po prostu wyrazi taką chęć w komentarzu (do 15 sierpnia).


To co, obejrzymy efekt jedenastodniowych działań najlepszej ekipy pod słońcem?

Toaleta taka prosta. Będzie jeszcze szafka na ścianie, tylko muszę znaleźć stosowne maleństwo do tej klitki.


A to łazienka. Nie jestem w stanie zrobić jednego zdjęcia pokazującego wszystko, więc możecie sobie wyobrazić jej mikroskopijne rozmiary. Terma gazowa jest osadzona tymczasowo, bo w całym mieście będą likwidowane termy, u nas prawdopodobnie w przyszłym roku.


Po lewej stronie jest lustro i umywalka.



A po prawej szafka i pralka.



Kochani, dziękuję Wam za miłe komentarze pod poprzednimi postami i pozdrawiam najserdeczniej,

Małgosia

83 komentarze:

  1. Twoja łazienka i toaleta zmieniła się nie do poznania. Teraz jest przyjemnie i czyściutko. Jestem pewna, że jesteś przeszczęśliwa.

    Chętnie wezmę udział w Twoim Candy i przygarnę ten cudowny album.

    OdpowiedzUsuń
  2. Album jest przecudny a łazienka pięknie zrobiona. Marzy mi się remont mojej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I po remoncie:) Super. Teraz tylko można się cieszyć i korzystać z nowego:) Ładnie się prezentuje nowa łazienka Małgosiu :) Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, zapomniałam dodać, albumik cudny. Ale pokibicuję tym razem dziewczynom, bo ja zapełniam dopiero moje jagodowe cudo;)

      Usuń
  4. Piękna łazienka,na pewno cieszy oko. Album jest cudny więc się zapisuję, Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przygarnę album :-).Łazieneczka i toaleta jak marzenie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna metamorfoza "salonów" Małgoś.:) Wybacz, że nie biorę udziału w candy, ale ja zupełnie niezdjęciowa jestem. U mnie tymczasowa dłuższa przerwa w remoncie, ale ze spokojem opróżniam meble. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany to ten piękny Album, którym się zachwycałam :))) Małgosiu, z przyjemnością zapisuje się na Candy i grzecznie ustawiam w kolejce :)). Łazienkę masz śliczną, płytki podobne kolorystycznie do moich :). Współczuję sprzątania, ale teraz to już oko można przynajmniej nacieszyć :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justynko.
      Przynajmniej jest okazja do generalnych porządków w całym domu.

      Usuń
  8. Ja również zapisuję się na ten przepiękny albumik... Remont po prostu super, nowa łazienka prezentuje się wspaniale! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łazienka świetna, jesteś pewnie szczęśliwa mając remont już za sobą.
    Mnie czeka kładzenie nowych podłóg w całym mieszkaniu.
    Album oczywiście chciałabym ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu rzeczywiście masz maleńką łazienkę, ale dzięki pastelowym kolorom jest optycznie powiększona i prezentuje się super:). Czegóż chcieć więcej (tylko brakujących drzwi) i korzystać z radością:). Twoje albumy podziwiam już od dłuższego czasu i zawsze jestem pod ogromnym wrażeniem ich perfekcyjnego wykonania. Chętnie zapisuję się na lawendowy album:). Bardzo urzekł mnie album z kociakami:). Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekipa remontowa spisała się na medal. Wszystko wygląda pięknie :) Mam nadzieję, że przy wymianie termy nie będzie konieczny kolejny remoncik. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu.
      Terma jest tak zamocowana, że będzie trzeba wymienić tylko jedną płytkę.

      Usuń
  12. Małgosiu, łazienka wygląda świetnie, panowie z ekipy wywiązali się na szóstkę, mnie też by się przydało zrobić mały remoncik 🙂
    Album cudny jak przystało na " Królową albumów" ja już mam album od Ciebie, więc dam szansę innym 🙂
    Buziaki dla Ciebie 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu jest extra , śliczne kafelki wybrałaś. Ale radość ogromna pewnie jest przede wszystkim, że piękne i nowiutkie wszystko i że ekipa się tak sprawnie ze wszystkim uporała. Teraz to już nawet sprzątanie nie straszne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Ekipę miałam naprawdę super, aż tęsknię za miłymi panami:) A sprzątać nawet lubię:)

      Usuń
  14. Małgosiu, łazienka prezentuje się przecudnie. Tak lekko i wiosennie :) A album z przyjemnością bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu, pięknie zaprojektowałaś wnętrza a panowie po mistrzowsku wykonali Twój pomysł. Delikatność i elegancja. Ze sprzątaniem powolutku dasz sobie radę.
    Album piękny ale już mam 2 Twoje cudeńka. Więc mówię NIE, niech szczęście w losowaniu dopisze innej osobie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu wiem co to znaczy remont łazienki, czasami to po prostu horror :)))
    Cieszę się razem z Tobą że masz już z głowy i możesz z satysfakcją podziwiać a my razem z Tobą, ślicznie odnowioną łazienkę ,w delikatnych kolorach,które optycznie dodają przestrzeni. Takie zmiany zawsze cieszą i dodają werwy do sprzątania :)
    Przytulam mocno a ten cudny albumik chętnie bym przygarnęła.
    Buzki :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Małgoniu. U mnie na szczęście horroru nie było,a wręcz fajna przygoda:)

      Usuń
  17. Wooow. Ogromna metamorfoza. Cudownie wygląda.
    Chytnie wezmę udział w zdobyciu tego cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  18. noo piękne efekty remontu, więc chyba jednak warto było :)
    Tak piękny albumik, pewnie, że bym tuliła :)
    Buziam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosieńko to możesz sobie odetchnąć z ulga, piękne masz te "salony" łazienne :) nic tylko gości zapraszać :) teraz kup papier toalet pod kolor łazienki- czyli biały :)
    Chęć wyrażam :) jesden albumik Twój mam, ale córka mi go capnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agusiu. Teraz każdego, kto mnie odwiedzi, będę pytać, czy nie chce skorzystać z łazienki:) A papier jest oczywiście biały:)

      Usuń
  20. Ja, ja się zgłaszam. :D Żeby zwiększyć swoje szanse, to podnoszę i nogi i ręce. :)))) Cieszę się, że miałaś tak fajną ekipę, kolejny dar losu. Łazienkę masz śliczną, schludną, no przyjemną dla oka. Myślę, że kąpiele w takim miejscu będą czystą przyjemnością, podoba mi się. :)

    Uściski serdeczne już do Ciebie lecą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agusiu. Każdemu życzę takiej fajnej i fachowej ekipy.

      Usuń
  21. Ale masz teraz ślicznie :-) Na likwidację termy gazowej czekam jak na zbawienie - likwidują je od iluś już lat, tylko do mnie jakoś trafić nie mogą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anetko. U nas likwidują po kolei osiedlami, do 2022 roku mają zlikwidować w całym mieście.

      Usuń
  22. Nie ma to jak po remoncie!pięknie nowocześnie i tak świeżo😀 a album cudny więc Małgosiu ustawiam się w kolejce😊 pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz teraz nowiutką piękną łazienkę :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyobrażam sobie jak się cieszysz z nowej łazienki Małgosiu.Ślicznie wszystko zaprojektowałaś,piękne kafelki !
    Chętnie wezmę udział w Candy albumik -cudo.
    Przyjemnych kąpieli w nowej łazience !

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję końca remontu🙂
    Oczywiście jestem bardzo chętna na Twoj album😍

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale pięknie i bardzo gustownie,chyba wszystko kupiłaś nowe,tak to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Eluniu. Pralka jest stara, tylko ją porządnie odszorowałam. No i terma stara, bo będzie zlikwidowana, więc jest tylko tymczasowo.

      Usuń
  27. No no swietna i szybka robota! Gratuluje ekipy bo o taka bardzo trudno ! A albumik jest sliczny wiec ustawiam sie w kolejce ☺️

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, wyszło pięknie i elegancko! Łazienka, mimo że mała to i tak zmieściła wszystko co niezbędne. Bardzo mi się podoba.
    Każdy Twój albumik bardzo chętnie przygarnę, więc mimo długiej listy i ja sie zapisuję;)
    Miłego dnia Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oba pomieszczenia są bardzo ładne i przytulne. Remont udał sie w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny album! Jak każdy zresztą ;) Remont....taa...najmilej jak się kończy hehe. Super u Ciebie wyszedł. Bardzo ładne płytki w łazience. A pomieszczenia niby małe, a jednak udało się wszystko zmieścić :) Miłego!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna metamorfoza. Mam nadzieję, że będziesz się dobrze czuła w tej łazience.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Karolinko. Już się dobrze czuję. Oj, gdybyś zobaczyła jak ona wyglądała przed remontem...

      Usuń
  32. Przepiękna i elegancka łazienka, wszystko się pięknie prezentuje, wygląda super, niech służy długie lata 😍
    Albumik jest cudowny, chętnie wezmę udział w zabawie 😀 pozdrawiam ciepło 😗

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję zakończenia remontu! Łazienka pięknie się prezentuje i teraz tylko się nią musisz nacieszyć Małgosiu!
    Podziwiałam już prezentowany album w poprzednim poście, jest zachwycający. Chociaż mi sie bardzo bardzo podoba, jednak rezygnuję z candy, bo byłoby to z mojej strony nieprzyzwoite. Poczekam na kolejne Twoje rozdanie. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Czyściutko, pięknie, gustownie. Na albumik się piszę bo wiesz Małgosiu, że czasami ofiaruję go komuś bliskiemu, więc jestem oczyszczona z zarzutu zachłanności:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Każda metamorfoza sprawia,że milej się mieszka :)
    KIBELEK i łazienka to też ważne pomieszczenia w domku :)
    Świetna zmiana i wiem,że jesteś bardziej szczęśliwa,zwłaszcza po ogłoszeniu końca remontów :)
    Małgosiu,jestem fanką Twoich albumów.
    Nie zawsze ostatnio jestem na bieżąco ...
    Nie zawsze zdążam na Twoje rozdawajki ...
    Dziś staję w kolejce z miłą przyjemnością :)
    Może w końcu się uda ;)
    Pozdrawiam i całuję :)*

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniały efekt Małgosiu - jest elegancko i gustownie. Możesz teraz się cieszyć z nowego wyglądu dwóch najważniejszych w domu pomieszczeń :)
    Chyba nie pokonam chęci posiadania tak ślicznego albumu więc staję w tej długiej kolejce. Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudna łazieneczka i toaleta. Jasne i robiące wrażenia przestronności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anetko. Ta przestronność to tylko złudne wrażenie:)

      Usuń
  38. Łazienka pierwsza klasa :) a my nadal nie możemy się zabrać za remont praktycznie całego mieszkania, bo po głowie chodzi nam przeprowadzka. Trzeba podjąć decyzje. Mieszkania szkoda ale mieścina trochę trudna do życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Roksanko. Mam nadzieję, że uda się Wam podjąć najlepszą decyzję.

      Usuń
  39. Gosieńko najważniejsze że remont masz już za soba i teraz tylko wszystko poogarniac i można się cieszyć nową łazienką.
    Podobają mi się te kolorki płytek.. Są bardzo delikatne.
    A ja po cichutku stanę na końcu kolejki po tak cudny albumik.
    Pozdrawiam cieplurko6:-)

    OdpowiedzUsuń
  40. z chęcią zapisuję się na candy po piękny album :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gosiu i ja chetnie się zapiszę na rozdawajkę.
    Łazienka piękna:-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...