wtorek, 9 lipca 2019

Lawendowy album


Witajcie, kochani!

Dzisiaj zapraszam Was do obejrzenia albumu, który powstał z papierów Stamperii „Provence”. Pełen fioletów, lawendy, ukrytych kieszonek i miejsc na zapiski – idealny na wakacyjne zdjęcia i wspomnienia.











 























Ponieważ tyle w nim lawendy z domieszką innych roślin, zgłaszam album do zabawy z motywem u Ewci Hubki.


Zachęcona Waszymi komentarzami postanowiłam też spróbować szczęścia w wyzwaniach. I tak album zgłaszam na wyzwanie „MoodBoard” na blogu ScrapAndMe

https://blogscrapandme.blogspot.com/2019/07/wyzwanie-challenge-58-mood-board.html


http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2019/07/wyzwanie-wakacyjne-klimaty.html


http://art-piaskownica.blogspot.com/2019/06/goscinnie-ibisek-temat-zioa.html

A u mnie zimno i pada. Ale i tak kocham lato!

Przesyłam buziaczki i pozdrowienia,

Małgosia

112 komentarzy:

  1. Idealny album. Kocham fiolet i napatrzeć się nie mogę. Każda strona budzi zachwyt. Trzeba to mieć wyobraźnię wielką, by takie cudo powstało. Kojarzy mi się z samymi pięknymi chwilami, idealny i jeszcze raz to napiszę idealny pod każdym względem. :)

    No, a co do pogody, bardzo czekam na deszcz. U mnie ziemia pęka, nawet schody... Tak czy owak, życzę pięknego dnia, takiego dającego poczucie niezmąconej radości... choć przez chwilę. :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agusiu. Oj, deszcz jest bardzo potrzebny. Tylko żeby nie było tak zimno:)

      Usuń
  2. Coś wspaniałego! najpiękniejszy album, jaki widziałam ostatnio! Małgosiu zajrzyj na bloga do mnie, na nowe wyzwanie...ha ha ha.... POza tym, jest gdzies wyzwanie "lawenda"- zgłoś album koniecznie!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu.
      Wyzwanie u Ciebie pasuje, tylko myślałam, że wolno zgłaszać jedynie kartki. A lawendowego nijak i nigdzie nie mogę namierzyć.

      Usuń
  3. Przepiękny. Widać że włożyłaś w niego robienie dużo pracy, serca i dlatego taki cudowny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. O jeju Małgosiu jaki on cudny, mimo, że nie niebieski :) Pozdrowienia z równie chłodnego Rzeszowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu przepiękny album, każda jego strona zrobiona z rozwagą u z wielkim sercem, dopracowany w każdym detalu :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. niebo dla moich oczu :) ale cudeńko :) koniecznie zgłoś nanjakieś wyzwanie :) trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agusiu. Postaram się wyszukać jakieś wyzwanie.

      Usuń
  7. Przepiękny album. Każda karta jest wyjątkowa. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu napracowałaś się- piękny album tylko szczegółów prawie czuć lawendowe pole.
    Tyle pomysłów i detali.
    Naderwanie,serca, perełki i oczywiście motyle nie wspomnę o cudownych grafikach.
    Co do pogody u mnie nie pada szkoda bo uschło mi już pół nowego trawnika.
    Wczoraj zaskoczył mnie już kombajn bo to za wcześnie na żniwa.
    Czekam na deszcz i trochę ciepełka.
    Pozdrawiam cieplutko 😀 Małgosiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Marzenko. Deszcz jest potrzebny i jak najbardziej niech pada, tylko żeby tak strasznie zimno nie było:)

      Usuń
  9. Ah te lawendowe klimaty <3 piękny album, po prostu cudny na każdej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieustannie zachwycam się Twoimi albumami Małgosiu.
    Ten również jest cudny, pełen detali i wspaniałych grafik i te prześliczne papiery - cudo :)
    Pozdrawiam serdecznie z chłodnego lecz suchego Śląska.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lawendowe cudo Małgosiu,oczy cieszą pięknie skomponowane strony z przecudnych papierów.
    Uściskidla albumowej mistrzyni !

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności Małgisiu w pięknym kolorze .
    Sporo pracy musiałaś włożyć w ten album ale efekt jest powalający!
    Piękne papiery i ślicznie skomponowane strony ,bardzo mi się podoba :)))
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu przecudny, cudny , piękny. Jestem zachwycona. Buziaaki.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu, nie widziałam piękniejszych niż Twoje albumów. Piękne papiery cudownie wykorzystałaś. Uwielbiam lawendę - zapach zawsze mnie upaja, kolor uspokaja a sama roślina fascynuje. Album mnie zachwycił. Mistrzostwo!
    Buziaki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izabelko. Oj, uwierz, jest wiele o niebo piękniejszych, troszkę staram się na nich wzorować:)

      Usuń
  15. Małgonia, cudny ten album!!!!! Papiery Stamperii mają to "coś" w sobie. Pięknie to uchwyciłaś. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosieńko. Są piękne, ale też niełatwe to wkomponowania w album.

      Usuń
  16. Lawendowy album zapiera dech w piersiach! Trudno piękniejszego sobie wyobrazić. Ja uwielbiam lawendę. Gdybym miała działkę, czy choćby kawałek ogródka, w 75% obsadziłabym je lawendą. Zapach, kolor i kruchość tej rośliny są niesamowite.
    Małgosiu, Twój album jest genialny i nie do podrobienia!!!
    Pozdrawiam i wrócę tu dziś jeszcze, by podziwiać Twoje dzieło:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Alinko. Ja mam tylko lawendę w doniczce i do tego nie chce mi zakwitnąć.

      Usuń
  17. Któż nie kocha lawendy?:) Śliczne są te papiery i śliczna kolorystyka. Album jest cudny Małgosiu, wspaniale zaprojektowany i wspaniale wykonany.
    Deszczu to Ci zazdroszczę bo u nas dalej susza.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Mam nadzieję, że i do Ciebie dotrze deszcz, żeby zasilić Twój piękny ogród.

      Usuń
  18. Niesamowicie piękny album Małgosiu, najcudowniejszy jaki widziałam. Wykonałaś go Gosiu po mistrzowsku. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Magdalenko.

      Usuń
    2. Zachwycający jest ten album Małgosiu. Tak pięknie zakomponowany i z niezliczoną ilością zakamarków, tajemnych kącików, schowków. Kolorystyka letnia, fantastyczna. Lawenda pachnie aż do mnie. Pozdrawiam. A u mnie pomimo ochłodzenia i wielu chmur przesuwających się po niebie nie spadła ani kropelka deszczu.

      Usuń
    3. Dziękuję, Zosieńko. U mnie nie tylko pada, ale jest okropnie zimno.

      Usuń
  19. Wow, cudowny albumik. Taki wesoły. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. Małgosiu, elegancki, lawendowy albumik, rewelacja! W każdym szczególiku wygląda fenomenalnie! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana cudnie tworzysz!!! Chyba kiedys u Ciebie taki album lawendowy zamówie, mam kolezanke ktora uwielbia ta roślinę :):):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały album! Kolorystyka, dodatki, mnóstwo zakamarków... po prostu dopracowany w każdym szczególe!
    U mnie też zimno (z czego się cieszę), a popadało tyle że i tak musiałam kwiaty (nawet w skrzynkach) podlewać:(
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu.
      Deszcz jest OK, tylko u mnie niestety jest dodatkowo okropnie zimno.

      Usuń
  23. Kolejne cudo przygotowałaś Małgosiu. Podziwiam nieustannie:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały album. Podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj, jaki piękny ! I w dodatku w moim ulubionym kolorze ! Po prostu cudo i nie wiem ile razy będę tu wracać, aby go pooglądać :)
    U mnie się ochłodziło i troszkę deszczu już było, więc teraz czekam na powrót ciepełka :)
    Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny album cały w moich ulubionych fioletach :-)

    U mnie też listopad, a nie lipiec :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anetko.
      Musiałam wyciągnąć rajstopy i polar:)

      Usuń
  27. Małgosiu jest piękny , aż szkoda w nim cokolwiek pisać. Podziwiam Twoje pomysły, kreatywności i perfekcyjne wykonanie. W albumach nie masz sobie równych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Małgosiu, każdy Twój album to małe dzieło!! cudny po prostu:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Album jest przecudny :) Fiolety górą :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny Małgosiu, pachnie latem, słońcem i szczęściem.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zachwycajacy😍😍😍 przepięknie go ozdobilas

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ wspaniały i efektowny album nam przedstawiłaś. Podziwiam za to precyzyjne wykonanie i za idealnie dobrane szczegóły. Prawdziwe cacuszko wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękny, zachwycający album... aż słów braknie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Małgosiu, koniecznie poślij go jeszcze na wyzwanie do Art - Piaskownicy http://art-piaskownica.blogspot.com/2019/06/goscinnie-ibisek-temat-zioa.html. Nie może go w tej zabawie zabraknąć :))!!
    A poza tym to ca ja mogę o nim napisać: przepadłam, zakochałam się w każdej jego stronie bez pamięci!!! Uwielbiam taki ciepły odcień fioletu, a u Ciebie pojawia się jeszcze z innymi ciepłymi barwami. No po prostu CUUUUUDO!! A ta wróżka z okładki jest mi dobrze znana :)) Dokładnie taką samą haftowałam kilka lat temu, bo jest jej wzór na krzyżyki :))). Buziaczki i idę na górę jeszcze raz podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justynko. Zaraz zajrzę do Art-Piaskownicy.

      Usuń
  35. stamperia ma piękne papiery, tylko trochę drogie. Ja się przymierzam do nabycia kilku z nich, bo aktualnie, to mam tylko alicję w krainie czarów. Ale album pięknych Ci wyszedł kochana, bardzo klimatyczny. Trzymam kciuki za wygraną w wyzwaniach i ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Martusiu. Tak, ceny tych papierów są nieziemskie:) Ten komplet i jeszcze drugi (Spring Botanic) dostałam na urodziny.

      Usuń
  36. Cudny album! Aż sie chce do niego już wpisywać wakacyjne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kurcze zdjęcia to mało 😃
    Filmik bardziej by pokazał magie albumu 😍
    Album wygląda pięknie 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie.
      Niestety, na razie tylko fotki:)

      Usuń
  38. Małgosiu, cudowny albumik stworzyłaś - czuć klimat Prowansji i zapach lawendowych kwiatów, które po prostu uwielbiam. Powodzenia w wyzwaniach i korzystając z okazji bardzo dziękuję za zgłoszenie pracy do Art-Piaskownicy :-) Ściskam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Aż słów zachwytu brak, taki jest piękny!!!!! Podziwiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Małgosiu stworzyłaś kolejne cudeńko! Ten kolor, te pięknie wykorzystane papierki, te kieszonko, schowki itp..... Będzie wspaniała pamiątka z wakacji 😊
    Życzę powodzenia w wyzwaniach!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  41. Album po prostu cudo.
    Życzę ci, by spostrzeżono twoją pracę w wyzwaniach na które ją zgłosiłaś, należy ci się.

    OdpowiedzUsuń
  42. Powiem tak REWELACJA :) Prawdziwe cudeńko.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękny! Oczu nie idzie oderwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. obłędny! kocham lawendę w każdym wydaniu, nie mogę oczu oderwać od Twojej pracy Małgosiu! pozdrowienia i uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Małgosiu jaki piękny album...zachwycający ...cudo!!! Pozdrawiam wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. no wiadomo, że cudo :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękny album w przepięknym kolorze, bardzo pomysłowo wykonany, starannie dobrane wszystkie dodatki, super :) Uwielbiam lawendę, jej cudowny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Pięknie:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  49. " Zajarzyłam ",że to TUTAJ kolejka po to CUUUUDOOOO !!!
    Zatem,ustawiam się na szarym końcu ...
    Buziaki :)*

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękny, świetnie przemyślany album! Wykonałaś kawał dobrej roboty :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowna praca!Dziękujemy za wspólną zabawę ze ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  52. WooW, ślicznie! dziekuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe, Agata

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...