sobota, 30 czerwca 2018

Album Kubusia


Witam Was, kochani!

Dla maleńkiego Kubusia, który swoim pojawieniem się na świecie uradował wiele serc, nie mogło zabraknąć albumu na zdjęcia, pamiątki i ważne zapiski. Znalazło się nawet miejsce na wiersze, które zostaną specjalnie dla niego napisane przez Babcię Basię – poetkę. Zapraszam do wspólnego oglądania.































Robienie albumów dla dzieciaczków to ogromna frajda. Tymczasem jednak powstaje album Mistrza i Małgorzaty i sama jeszcze nie wiem, jaki będzie efekt końcowy.

Przesyłam Wam mnóstwo ciepłych, serdecznych myśli. Do następnego spotkania,

Małgosia

86 komentarzy:

  1. Małgosiu, oglądałam kilkakrotnie z wielkim podziwem!!!!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosieńko kolejny cudny albumik na Twoim kącie. Najbardziej mi się w nim podoba certyfikat od wróżki zębuszki :Buziaczki kochana moja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Liduś. Ten certyfikat zrobiłam dawno i teraz za każdym razem wpisuję tylko imię dzidziusia.

      Usuń
  3. Małgosiu jesteś niesamowita,ten album jest przepiękny,z przyjemnością oglądałam każdą stronę,bajeczny i elegancki.
    Buziaki zostawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosieńko! Bardzo Śliczny albumik, Można go oglądać i tylko podziwiać - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje albumy mogę ogladać ciągle. Dla Kubusia też świetny.
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny album Gosiu, trafił w dobre ręce. Połączenie albumu z wierszami Basi i zdjęciami będzie wręcz boskie, wspaniała i wyjątkowa pamiątka. Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy ten albumik Małgosiu, tyle w nim schoweczków i różnych zakamarków :-) Pomieszczą bardzo dużo zdjęć i innych, drogich sercu, pamiątek a wertowanie tak pomysłowo zaprojektowanych kart zawsze będzie ciekawe i przyjemne :-) Ciepełka i słoneczka życzę :-)))
    P.S. U mnie właśnie powstaje pamiątka na Chrzest pewnego Kubusia ;-)i troszkę się u Ciebie zainspirowałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Halinko.
      Cieszę się, że mogłam Cie troszkę zainspirować:)

      Usuń
  8. Swieeetna robota Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny album. Najlepsze są te wszystkie zakładki i ukryte schowki, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu, Ty wiesz że ja uwielbiam Twoje albumy, i nie inaczej jest tym razem :) Podoba mi się to, że dodałaś kolor żółty na niektórych stronach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Kolor żółty wniósł trochę słońca.

      Usuń
  11. Gosiu no szczęka opada ile tu pomysłów, schowków, kolorków. Same oglądanie spawia frajde a co dopiero zapełnianie albumu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu, cudny, pełen tych fajnych zakamarków i schowków! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest cudowny! Ogromną radość sprawi najbliższym jego wypełnianie.
    Dla Kubusia - śliczna pamiątka.
    Uściski Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny album. Kubuś będzie miał śliczną pamiątkę

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny :-) Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Album jest cudowny, nadal nie mogę przestać go podziwiać- ja- szczęśliwa babcia Kubusia:-)Ogromnie Ci Gosieńko dziękuję, jesteś WIELKA SERCEM i CUDOWNA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basieńko. To była ogromna przyjemność móc zrobić album dla Kubusia.

      Usuń
  17. Małgosiu niezmiennie podziwiam Twoje albumy i nadziwić się nie mogę Twoim świetnym pomysłom, zakamarkom i dodatkom. Dla mnie jesteś mistrzynią albumów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Ale mistrzynią się nie czuję, mam wręcz wrażenie, że dopiero raczkuję z pomysłami.

      Usuń
  18. Ojeju album wygląda naprawdę cudnie, każda strona kolorowa i pełna dodatków. Jestem pod wrażeniem Twojej pracy Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Album pierwsza klasa. Cudowny jest. Zdrówka dla mamusi i maluszka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny album! (: A tego Mistrza i Małgorzaty, to jest bardzo ciekawa! (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś.
      Mistrz i Małgorzata właśnie się tworzy i frajdę mam ogromną.

      Usuń
  21. fantastyczny, świetnie wszystko ze sobą współgra :D pozdrawiam Gosiu i dziękuję serdecznie za wiadomość :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodki ! Ale w nim różności ,nie mogę się napatrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. PRZEPIĘKNY!!! Będzie wspaniałą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Brak mi słów, jesteś niedoścignioną mistrzynią albumów !
    Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gosiu, cudeńko. Brak słów. Jak zwykle pięknie wykonany, dopracowany w każdym szczególe. Buziaczki. Udanych WAKACJI :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tinuś. A nie wybierasz się przypadkiem do Polski?

      Usuń
  26. Nieustannie podziwiam Twoje albumy Gosiu - są cudowne, pełne schowków i zakamarków i świetnie dobranych dodatków.
    Z pewnością będzie wspaniałą pamiątką dla Kubusia.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Dałaś z siebie wszystko!!! Widać, że z sercem zrobiony! Przepiękny!!! Taka pamiątka to skarb:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Małgosiu, pewnie że to frajda jak się potrafi tak piękne albumy robić :-). Ja się zastanawiam nad kompozycją jednej kartki, a tyle stron to chyba miesiąc bym robiła :-)
    Cudny album, a certyfikat Wróżki Zębuszki uroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Beatko. Frajda jest niesamowita.
      A certyfikat kiedyś sobie opracowałam i teraz tylko wstawiam imię dzieciaczka.

      Usuń
  29. Podziwiałam już Twój album u Basi. Pięknie zrobiony, ale przecież Ty nie potrafisz inaczej:) Mały Kubuś jeszcze nie rozumie jaki dostał wspaniały upominek, ale już jako dorosły Jakub doceni jego piękno i ucieszy go taka pamiątka.Piękny.
    Przytulam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak na mistrzynię albumów przystało,powstało kolejne cudo,Małgosiu ten album dla Kubusia jest zachwycający,będzie piękną pamiątką :)
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  31. Małgosiu stworzyłaś kolejny przepiękny album, który będzie doskonałą pamiątką na całe życie :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniały album Małgosiu! Ja zawsze podziwiam w Twoich pracach ilość tych zakamarków i dodatków. No i bardzo jestem ciekawa albumu Mistrza i Małgorzaty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Prawdziwe arcydzieło!!!
    Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale fajniutki i jaki śliczny - kolejny majstersztyk :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam okazję podziwiać kilka stron u Basi, dziś obejrzałam wszystkie i jestem jak zwykle zachwycona.
    Serdeczności Małgosiu!

    OdpowiedzUsuń
  36. Fantastyczny album, ma tyle zakamarków:)

    OdpowiedzUsuń
  37. WOW!!!!!!!!!!! This is FABULOUS!!!!!!!!!!! Adorable album, my friend. Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękny album a jaki bogaty....

    OdpowiedzUsuń
  39. Zachwycający! Zachwycający jak wszystkie Twoje albumy Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny wręcz idealny dla maluszka :) Ma dużo miejsc na zdjęcia i pamiątki a to najważniejsze :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...