piątek, 22 czerwca 2018

Gwiaździsta kartka


Witajcie, moi kochani!

Wakacje! Jedno z moich ulubionych słów, które właśnie stało się faktem. Od razu po powrocie z zakończenia roku szkolnego doznałam przypływu weny i popełniłam kartkę na zabawę do Ulci. Oto mapka, która inspiruje nas w czerwcu:


Długo nie miałam pomysłu na gwiaździstą mapkę, bo nie jestem dobra w minimalizmie. I jakoś tak zawsze mi się wydawało, że trzeba się sztywno trzymać mapki. Ale na fali wakacyjnego luzu odeszłam od sztywnych zasad i powstał taki oto shaker:




Jest oczywiście siedem przepisowych gwiazdek w konstelacji odwzorowanej z mapki.


Ulciu, wybacz brak minimalizmu!

A przy okazji kolejna porcyjka chwalenia się. Udało mi się wygrać zgadywankę u Violi i zostałam właścicielką pięknych, pachnących mydełek. Dziękuję, Violu!


Przesyłam Wam najserdeczniejsze i najcieplejsze pozdrowienia,

Gosia

55 komentarzy:

  1. Małgosiu- szczęśliwych wakacji...i...MUSIMY SIĘ SPOTKAĆ! musimy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu życzę Ci udanych i twórczych wakacji :). Śliczna karteczka, gratuluję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu,karteczkę stworzyłaś iście gwieździstą :)
    Jest naprawdę piękna :)
    Zawsze mam problem na ile można sobie pozwolić w tych mapkowych twórczościach,a Twój luz bardzo się opłacił,bo wytyczne zachowane,a wzbogaciłaś ją umiejętnie i wspaniale :)
    Pozdrawiam Cię wakacyjnie :)****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ilonko. Zazwyczaj trzymam się sztywno mapki, ale tym razem zaszalałam.

      Usuń
  4. Udanych wakacji:) a kartki - super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartka powstał shaker jest extra a gwiazdek w nim dostatek. Do mnie też już doleciały pachnące mydełka, są cudne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały pomysł na karteczkę.:) Gratuluję cudownej wygranej i życzę miłych wakacji.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hihi nieźle pokombinowałaś z tą mapką :). Kartka śliczna :).

    Ja zaś ucieszyłam się z minimalizmu i od początku mam pomysł na tą kartkę tylko jeszcze jej nie zrobiłam :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu, kartka jest cudowna!!! Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiej to dobrze, ma wakacje. Korzystaj Gosieńko i odpoczywaj ile się da :) A do mapki podeszłaś świetnie i super karteczkę zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kartka , takiej ciekawej jeszcze u Ciebie nie widziałam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jest. Podoba się mi Twoja karteczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna interpretacja mapki :)
    A nam Małgosiu życzę udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale swietna interpretacja mapki Gosiu:) brawo!!!! A wyróżnienia gratuluje no i zycze owocnych i twórczych wakacji :) sciskam !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosieńko! Życzę Ci Wspaniałych wakacji, Mydełka są urocze, A karteczka Przepiękna - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna kartka, super sobie poradziłaś z mapką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja niezbyt dobrze radzę sobie z minimalizmem :) Jestem zachwycona Małgosiu Twoim pomysłem na prostą mapkę, karteczka jest piękna!
    Życzę Ci wspaniałych wakacji i mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna bombka !!! Udanych,pięknych wakacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyzwaniowe wytyczne zrealizowane na 200% :-) Kartka piękna, a wygranej gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu, udanych, spokojnych i artystycznie twórczych wakacji. Karteczka jest świetna. Kolorystyka i dodatki są piękne, świąteczne. A papiery z tekstem kolęd uwielbiam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię minimalizm nie tylko w kartkach:)))
    Sliczna kartka, zawsze podziwiam Twoje umiejętności i kreatywność!
    Pozdrawiam serdecznie i miłych akacji życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, akacje są to śliczne i pachnące rośliny, ale nie są miłe bo kują, a ja Ci oczywiście życzę miłych wakacji:)
      Buziaki.

      Usuń
    2. Dziękuję, Anuś. Lubię waacje i akacje:)

      Usuń
  21. Świetna karteczka, gratuluję wygranej i życzę suuuper wypoczynku i twórczych wakacji :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna i ciekawa kartka:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wybaczam, bo kartka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...