wtorek, 12 czerwca 2018

Czerwcowe bingo


Witajcie, kochani!

Pogoda się nieco popsuła, od wczoraj niemal ciągle pada, więc żeby poprawić sobie nastrój (tak tylko mi się napisało, bo przecież pogoda nie jest w stanie zniszczyć mojego optymizmu) poczyniłam trzy karteczki na zabawę u Ani. W czerwcu znów mamy bingo.


Pierwsza to bożonarodzeniowy składaczek. Mam nadzieję, że Marzenka wybaczy mi niecne wykorzystanie jej pomysłu na boki w kształcie choinki. Mamy tutaj białą bazę, Mikołaja z tekturki i również tekturkowy napis.





Kartka wielkanocna to również składaczek. Jest tu biała baza, papier w kwiaty i napis.





I kartka okolicznościowa w formacie DL, na białej bazie, zawierająca element z tekturki i napis.


Na koniec kolaż.


Składaczki wędrują do zabawy u Ewinki, a wszystkie kartki razem – prosto w paszczę żabola.


Jeszcze na koniec Wam się pochwalę, że od paru dni mam codziennie darmowe koncerty. Pewna utalentowana zięba upodobała sobie drzewo naprzeciwko mojego okna i całymi dniami wyśpiewuje wdzięcznym głosikiem swoje trele. Zaczyna wprawdzie o nieprzyzwoicie wczesnej porze, ale wybaczam jej to, bo tak miło zaczynać dzień, choćby i bardzo wcześnie, mając uszy pełne jej śpiewu. Dobrze, że na świecie są ptaki!

Buziaczki, moi kochani,

Gosia

54 komentarze:

  1. Śliczne i bardzo pomysłowe karteczki! Składaczki są urokliwe jak zawsze ale dziś zauroczyła mnie ostatnia - prawdziwe cudeńko.
    Pozdrawiam Cię Małgosiu bardzo ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak Gosieńko takie ptaszki to fantastyczna rzecz, a tych śpiewów to Ci zazdroszczę, bo moje ptaszki ostatnio się gdzieś przeniosły i póki co nie budzą mnie cudnym śpiewem... U nas też chłodno, popadało tylko trochę, a ja nie narzekam bo dla mnie teraz jest pogoda idealna, bo ja z tych co nie lubią gorąca :)
    Karteczki są śliczne, fajnie Ci wychodzą te składaczki, ten w formacie dl jest suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne składaczki Małgosiu.:) Lubię takie poranne koncerty, mi jeszcze wieczorem żabki kumkają z pobliskiego stawu. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu, śliczne karteczki :) I ta bożonarodzeniowa, i ta wielkanocna :) No ale ta okolicznościowa powaliła mnie na kolana! Przepiękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosieńko! Karteczki są Przeurocze, Bardzo mi się podobają, A u mnie wróbelki ćwierkają - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne składaczki !Zachwyca mnie jak zawsze kraciaste tło i bordowy kolor w zimowej kartce :-) A koronkowo-kwiatowy papier w wielkanocnej jest bardzo delikatny :-) Forma DL też wspaniale się prezentuje :-) Mnie budzą skrzeczeniem pustułki lub jerzyki ( nie rozróżniam większości ptaków) o 3 nad ranem .Ale na działce świergolą niesamowicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu świetne te Twoje składaczki , widać , że bardzo polubiłas te formy. Zachwyca choineczka i ukryty w środku napis , no i papier w krateczkę , który bardzo lubię. Świetny pomysł na format DL z serwetkami i cudowny bukiecik.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Super składaczki Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koncerty rozumiem, mamy pod swoim oknem gaik w którym gniazdują ptaki a rok temu był tam skowronek który całymi nocami poeknie koncertował, to było niesamowite!!! A karteczki oczywiscie swietne !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie ptaszki też się "wydzierają" od rana do późnej nocy, ale nie wiem jaki to gatunek bo tylko je słyszę - haha :) Mam wrażenie, że to kilka różnych ptaszków, bo ich trele różnią się od siebie. Ale i tak mają potężną konkurencję, bo późnym wieczorem swoje "śpiewy" rozpoczynają żaby :) To dopiero jest koncert :)
    Karteczki cudne :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu piekne składaczki Ci wyszły :) a co do koncertów to u mnie o 3,30 rano juz słychac pierwsze ćwierkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. U mnie też mniej więcej o tej porze:)

      Usuń
  12. Śliczne kartki. Bardzo lubię tekturki, mają coś w sobie z samej natury :) A i u nas skoro świt koncerty wszystkich ptaków. To tak jakby się zwoływały i listę obecności sprawdzały, bo każdy się odzywa i każdy innym głosem :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Madziu. Poszczególne gatunki mają swoje pory rozpoczynania śpiewu.

      Usuń
  13. Wspaniałe karteczki:)) Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta okolicznościowa jest przepiękna, choć i pozostałym niczego nie brakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu, piękne są Twoje karteczki. Karteczkę z choinkowymi bokami widziałam gdzieś na Pintereście i nawet przerysowałam sobie schemat. Wielkanocna bardzo radosna a już okolicznościowa to cudeńko. Taka zwiewna, delikatna i ten ptaszek i kwiaty. Z przyjemnością ogląda się takie piękne prace. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Zosiu. Ja ten pomysł podpatrzyłam u Marzenki ze "Świata cieni".

      Usuń
  16. Małgosiu z posta na post zacwycasz coraz bardziej ;) Twoje składaczki są rewelacyjne,kurcze ta czerwona z choinką jest przefajna ! Ale nr 1 dla mnie to kartka DL !!! Subtelna i taka romantyczna jak lubię.Pozdrawiam Cię serdecznie.
    Ps.Również kocham trele ptaszków ☺🐦

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne i bardzo pomysłowe w kształtach kartki przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne wszystkie, ale mam faworytkę:) to ta w formacie DL - cudna!!! U mnie za oknem też koncerty, które uwielbiam, czasem nawet pogwizduje wilga:) Pozdrawiam śpiewająco:))

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie niestety rano tylko psy szczekają... Cudowne są te karteczki Małgosiu, a ta Bożonarodzeniowa skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne i bardzo pomysłowe składaczki - każda ma w sobie dużo uroku. Ptasie koncerty nastrajają bardzo kreatywnie - jak widać na jednej z karteczek :-))) Uściski i pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu, piękne i różnorodne kartki! pierwsza zachwyca a fantastyczna! pozdrowienia zasyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne! Jestem pod wrażeniem. Nie mam takiego talentu, lecz podziwiam u innych.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gosiu cudne kartki- wszystkie, choć ta ostatnia mnie zachwyciła:)
    buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne składaczki!
    ptaszorkowa oczywiście mnie urzekła najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...