sobota, 16 czerwca 2018

Album w kwiatach


Kochani, witam Was serdecznie!

Jak dobrze, że są weekendy, prawda? Zwłaszcza takie piękne i słoneczne jak dzisiejszy.

Z powodu braku czasu album wygrany w CANDY przez Monikę robił się długo. Ale dziękuję Moniczce za cierpliwość i cieszę się, że album kwiatowy się spodobał. Jak to u mnie – sporo miejsc na zdjęcia i zapiski, tagi, obrazki, kieszonki, zakamarki… Nawet mały ogródek się zmieścił, a którym zamieszkała motylowa wróżka. Zapraszam do wspólnego oglądania.








































A teraz na swoją kolej czeka album dla maleńkiego Kubusia. Już nawet papiery przycięłam i co nieco przygotowałam. No i mam nadzieję, że podczas wakacji w końcu uda mi się zrobić „Album Mistrza i Małgorzaty”. Ale czas pokaże.

Tymczasem pozdrawiam Was bardzo ciepło i do następnego spotkania,

Małgorzata (bez mistrza:)

66 komentarzy:

  1. Małgosiu super pomysł na album, a ogródeczek i płot z kluczem - przecudne. Gosiu jesteś mistrzem.:) Pozdrawiam cieplutko, życząc udanego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny album :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny jak i pozostałe. Płotek z kwiatowym ogrodem robi wrażenie. Gosiu Ty jesteś sama w sobie Mistrz Małgorzata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty zawsze jak już coś zaprezentujesz to prawdziwe arcydzieło i właśnie taki jest ten album. No arcydzieło totalne!!! No a ten mały ogród mnie normalnie wprawił w ogromny i mogłabym to podkreślić OGROMNY ZACHWYT! Jestem absolutnie zachwycona, Ty totalnie inspirujesz. <3

    Pozdrawiam radośnie, życzę cudownego weekendu. :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapiera dech w piersiach Małgosiu! A ogródek? Jest zachwycający! Podziwiam, zachwycam się niezmiennie Twoimi pracami.
    Uściski Małgosiu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł z ogródkiem rewelacyjny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu, album jest zjawiskowy! Jeśli pozwolisz to podpatrzę kilka pomysłów i wykorzysta je w moich albumach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na takie cudo warto było czekac. Jak zawsze Małgosiu przepiekne papiery , dodatki no i perfekcja w wykonaniu. Piękny jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosieńko! Przeuroczy Albumik,Ten ogródeczek jest Cudowny - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow Gosiu!!! Przepiękny:) swietna robote robi czarna baza i te rameczka ktore widac, bardzo mi sie to podoba :) ogród mistrzowski !!! Sciskam zatem i powodzenia w realizacji planów z mistrzem Małgorzato ;):):) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. I znów mi szczęka opadała, oj Gosieńko jak Ty pieknie te albumy tworzysz, a już ta rozkładana stronka z motylkami (która daje efekt 3d) jest genialna i zachwycająca. Kochana już tu widać album mistrza i Małgorzaty - to znaczy to jest mistrzowski album Małgorzaty :) Buziaki ślę i miłej niedzieli CI życze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać jak na dłoni, że cierpliwość popłaca! Cudo stworzyłaś!!!! Jestem zauroczona! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny , pracochłonny album. Na pewno warto było trochę poczekać :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Arcydzieło Małgosiu. U mnie też totalny brak czasu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny album ,ale się napracowałaś...

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejne cudeńko :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Następne cudeńko wyszło spod Twoich rączek Małgosiu:))
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny ten album. Jestem zauroczona Małgosiu Twoją pracą!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny ten album Gosieńko. Taki wiosenny i radosny

    OdpowiedzUsuń
  20. Małgosiu WOW!WOW!WOW!
    Przepiękny album,dopieszczony,cudowny w każdym calu. Uwielbiam je oglądać u Ciebie,to jest jak uczta i muzyka w jednym😚
    Buziaki zostawiam 😚😚😚😚😚😚😚

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu, cudny! a ten ogródek kwiatowy genialny:)) pozdrowienia zasyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny !!!!!!!!!! Jak wszystkie Twoje albumy!!! Te wszystkie detale.... ah :) Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny jest Twój album :)Widziałam go u Moniki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Za każdym razem, gdy oglądam Twoje albumy podziwiam pomysłowe rozwiązania. Każda strona jest dopieszczona i zachwyca detalami. To prześliczny album Małgosiu, jesteś mistrzynią :)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu - album jest po prostu obłędny, prześliczne papiery wykorzystałaś do ozdobienia kart a ten przestrzenny motyw z płotkiem prezentuje się nadzwyczajnie. Mistrzostwo w każdym calu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Małgosiu, jestem szczęściarą, album jest piękny,dziękuję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, dziękuję. Cieszę się, że album Ci się podoba.

      Usuń
  27. Jestem pod wrazeniem cudownego albumu .Jestes mistrzynią w tym co robisz Małgosiu.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Obłędny album Małgosiu :)
    Wiadomo....po mistrzowsku jak zawsze,inaczej być nie może ;)
    Ściskam i buziam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gosiu z Twoich rączek to cudeńka same wychodzą. Wspaniały album. Każda strona taka dopieszczona, tyle detali. Okładka rewelacyjna a ten ogródek z motylkową wróżką mnie zauroczył-świetny pomysł. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. fantastyczny album ogródek super

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...