czwartek, 28 czerwca 2018

Kochamy kwiaty


Witajcie, moi mili!

Chyba wszyscy kochają kwiaty. A jaki to wdzięczny temat do wykorzystania w rękodziele. Dlatego bardzo się ucieszyłam, gdy w czerwcowej edycji kartkowej wymianki u Lidzi pojawiły się kwiaty właśnie.


Moja kartka powędrowała do Marioli, która poprosiła o frezje. Taki oto frezjowy składaczek:





Ja natomiast dostałam kartkę od Reni. Nie było łatwo zdecydować się, bo lubię wszystkie kwiaty, ale w końcu wybrałam irysy. Reniu, jeszcze raz dziękuję!


A skoro jestem przy temacie kwiatów, to przy okazji pokażę Wam jeszcze jeden kwiatowy składaczek.






Oba składaczki trafiają oczywiście do zabawy w cięcie i gięcie u Ewinki.


Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego spotkania,

Gosia

58 komentarzy:

  1. I oba są śliczne :-) Pięknie wykorzystałaś skrzydełka i ścianki do ozdobienia ich cudnymi kwiatami :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziekuję za cdowne frezje

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje składaczki Małgosiu niezmiennie czarują:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Temat wymianki bardzo wdzięczny to i karteczki cudne! Twoje składaczki jak zwykle świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Papierowa magia Małgosiu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są Twoje składaczki, Małgosiu!
    Uściski przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosieńko! Twoja karteczka z frezjami jest Przecudowna - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację Gosiu, chyba każda z nas uwielbia kwiaty. Przygotowałaś przepiękne składaczki. Ten ostatni najbardziej przypadł mi do gustu.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakwieciło się u Ciebie Gosiu :) karki cudne a składaczki fantastyczne, zwłaszcza ten ostatni bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne karteczki Małgosiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja kartka zachwyca , wychodzą Ci te składaczki perfekcyjnie :)
    Również uwielbiam kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie cudne!! Śliczne te frezje, u mnie w ogródku tylko białe kwitły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu obie kartki sa cudowne ale ten pierwszy składaczek jesy najładniejszy. Piękny jest ten papier i te wycięte kwiaty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Papier to "Violet Love" ze Studio75, a frezje wydrukowałam z Internetu:)

      Usuń
  14. Piękne kartki. Podziwiam za te składaczki tak cudnie ozdobione. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne są Twoje składaczki :)
    Pozdrawiam serdecznie ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Składaczki rewelacyjne, a jak pięknie ozdobione :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne składaczki i oczywiście karteczka którą dostałaś :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama nie wiem co napisać. Bardzo mi przypadły do gustu Twoje składaczki. Swietne papiery a kwiaty idealne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod wrażeniem Małgosiu, Twojej pracy. Przecudne składaczki. Od Reni dostałaś piękną karteczkę.
    ps. muszę wrócić do zabawy u Lidzi!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosieńko kolejne dwie piękne karteczki nam tu pokazujesz, ja się nimi zawsze zachwycam :) Buziaczki kochana.

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu cudne składaczki przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje składaczki Małgosiu zawsze zachwycają :) Bardzo, bardzo podoba mi się ten drugi - cudeńko.
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  23. Składaczki klasa sama w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgoś karteczki są magiczne,wszystko co robisz cieszy oczy.
    Pozdrawiam najmilej :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam frezje za ich zapach :-). Piękne składaczkowe kartki, podziwiam niezmiennie tę cudowną formę. Z gustem, elegancko...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ach Gosiu, mistrzostwo te Twoje rozkwiecone skladaczki !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne są te karteczki. Składana forma bardzo mi się podoba i świetnie odnalazłaś tu miejsce na kolekcję Craft O`Clock :) A z jakich papierów lub firmy masz te frezje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justynko. Frezje nie są z papieru scrapbookingowego (po prostu znalazłam w internecie obrazek z frezjami, wydrukowałam i wycięłam), a papier w tle to "Violet Love" ze Studio75.

      Usuń
  28. Śliczniutkie :) Ja kocham kwiaty więc wszystkie prace z nimi dla mnie są WOW :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...