wtorek, 26 czerwca 2018

Lubię składaczki


Witacie, moi mili!

To, że lubię składaczki nie jest chyba żadną tajemnicą. Dlatego nie mogłam się oprzeć i musiałam wypróbować ten, na który kurs zaprezentowała Ulcia, O TUTAJ. Szablon już zapisany na dysku i na pewno będzie jeszcze w użyciu.





Zrobiłam też kartkę zwaną „swing”, która prezentuje się tak:






A że dawno nie pokazywałam swoich „staruszek”, wyciągnęłam z czeluści dysku jeszcze taką swing card:




Tymczasem rozpoczęłam pracę nad… Ktoś zgadnie nad czym?


Ściskam Was mocno, mocno i do następnego spotkania,

Gosia

71 komentarzy:

  1. Będzie album Mistrza i Małgorzaty 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Superaśne są takie kartki składaczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są Twoje składaczki :-) Pewnie kolejny cudny albumik powstaje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Karteczki- składaczki wyszły magicznie. Szkoda, że nie mam takiego daru i talentu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Album Mistrza i Małgorzaty nadchodzi :D Świetne składaczki Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje karteczki są takie pomysłowe i piękne, zawsze budzą mój podziw Małgosiu. Z tych pięknych karteczek będzie pewnie następny album, czekam z niecierpliwością!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne składaczki! Dziś tylko się witam i życzę Ci Gosiu wspaniałego, wakacyjnego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki.
    Też powinnam się przekonać do składaczków. Teraz robię tyle ile "Ewinka każe" :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki składaczki cudowne. Wszystkie mi się podobają. bardzo dużo się na nich dzieje. Przepięknie. Buziaczki śle i pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosieńko! Wszystkie karteczki jak zawsze są Prześliczne , Ale dzisiaj najbardziej podoba mi się składaczek, Jest Przeuroczy - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne karteczki Małgosiu, szczególnie druga ma ciekawą kolorystykę. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki :) Zwłaszcza ta pierwsza - cudnie ją ukwieciłaś :)
    Czyżby kolejny album ???

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu cudne te składaczki, a z tych zdjęć to będzie pewnie jakiś retro album. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu.
      Będzie album nieco w stylu retro:)

      Usuń
  14. Kartki swing są świetne- sama forma jest ciekawa a Twoje wykonanie cudne :) składaczek cacuszko :) chyba kolejny albumik wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartki piękne, jak zwykle u Ciebie! a album będzie cudowny! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co jeden składaczek, to piękniejszy, a album też się świetnie zapowiada :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne składaczki wykonałaś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Olu. I witam Cię wśród obserwatorów.

      Usuń
  18. Oj wakacje Małgosiu rozpoczynasz pełną parą i powstanie album MiM.
    Czekam z niecierpliwością na niego-jestem ciekawa jak ułożą sie poszczególne strony w nim.
    A składaczki kochasz i one kochają Ciebie bo świetne zawsze powstają. Ten pierwszy mnie zachwycił. Pozdrawiam i wypoczywaj:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak, tak. Od razu widać że prócz albumów składaczki to Twoja wielka miłość. Świetnie Ci wychodzą. Ten jest uroczy za sprawą pięknych papierów, ciekawych dodatków i mistrzowskiego wykonania. Moje robótki wysłałam na wakacje a ja pakuję się i w sobotę wyjeżdżam do Toskanii. Album (który oglądam prawie codziennie i znają go najbliższe koleżanki) aż piszczy, by go zagospodarować. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Najpierw pomyślałam o albumie z kotami ale na jednym zdjęciu jest pies więc może po prostu ze zwierzaczkami? Składaczki jak zwykle cudne, wszystkie trzy.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, dziękuję. Pojawią się i zwierzaczki: kot Behemot i pies Banga.

      Usuń
  21. Ja też uwielbiam :) A Twoje składaczki są przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne składaczki! Ja obstawiam album:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe składaczki, a i album zapowiada się bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudny składaczek powstał :)
    JUż czekam na Twój album i umieram z ciekawości...

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjne kartki :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgosiu, zaintrygowałaś mnie pytaniem:-)A ja siedzę i oglądam Kubusiowy album, tak śliczny jak sam Kubuś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basieńko. I za wczorajszą rozmowę też.

      Usuń
  28. Wspaniałe składaczki powstały, Małgosiu!
    Ale u karteczkowej Mistrzyni nie może być inaczej.
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Małgosiu,nie ma chyba takiego składaczka,którego byś się nie podjęła :)
    I bardzo dobrze,ponieważ jesteś specjalistką w ich tworzeniu ;)
    Śliczne stworzyłaś ;) A i ta " staruszka " równie piękna ;)
    A Album,który się tworzy będzie kolejnym cudem ;)
    Pozdrawiam cię serdecznie :)*

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne te składakowe karteczki, musze i ja sięgnąć po ten format, bo jest bardzo wdzięczny i oryginalny, a zapomniałam o nim ;) Nooo... album się szykuje zapewne ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piekne skladaczki Malgosiu, jak malowanie, a mysle ze szykujesz jakis nowy albumik, czekam z niecierpliwoscia na efekt koñcowy, pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  32. Małgosiu, cudne te Twoje składaczki! już nie mogę się doczekać Twojego nowego albumu! pozdrowienia zasyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  33. A jak to się stało, że ja ten wpis przegapiłam? A takie fajne karteczki Gosieńko pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gosiu przesliczne skladaczkowe karteczki ! Bardzo mi sie podobaja, a album zapowiada sie super!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...