wtorek, 2 lipca 2019

Słodkości


Witajcie, kochani!

Uwielbiam słodycze pod każdą postacią. Muszę się bardzo ograniczać, żeby nie popaść w słodyczoholizm i nie przybrać zbyt monstrualnych rozmiarów. Mam naprawdę duże możliwości w dziedzinie pochłaniania słodkości (potrafię przykładowo zjeść na raz pudełko ptasiego mleczka:) Wydawałoby się więc, że z tematem słodkości na kartkach nie powinnam mieć problemów. A tymczasem zupełnie nie mogłam się zmobilizować do zrobienia choćby jednej małej karteczki na zabawę u Ewci Hubki.


Nawet miałam już sobie odpuścić, ale w końcu wymodziłam dwie kartki, niestety bez pokolorowanych elementów. Trudno, nic już więcej nie zdziałam. Chyba po prostu jestem lepsza w jedzeniu słodkości niż w tworzeniu z nimi prac.



A ponieważ w wielkanocnej znalazła się rameczka, więc wrzucam ją też do zabawy u Ewci, gdzie ćwiczymy kompozycję.


Przesyłam Wam słodkie uściski i jeszcze słodsze buziaki,

Małgosia

66 komentarzy:

  1. Super karteczki, Małgosiu.
    Ja też jestem słodyczolubna :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kartki Małgosiu! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem Gosiu że często nie jesteśmy zadowolone ze swoich kartek, ale Twoje naprawdę są prześliczne. Mimo trudnego tematu świetnie dałaś sobie radę.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozbawiłaś mnie Gosiu tym słodyczocholizmem.
    Piękna kartka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. karteczki świetne! Jutro wrzucę:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. super :D ja chyba podzielam twoje hobby jedzeniowe <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki :) Też lubię słodycze(niestety) :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki Małgosiu.:) Oj ja też jestem słodyczolubna, choć nie powinnam. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, apetyczne karteczki.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze karteczki Małgosiu, bije z nich sama słodycz :)
    Słodkości też lubię,na moje nieszczęście -:)
    Miłego dnia Ci życzę ♥️

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu jest tak apetycznie że nic tylko wyjąć tego pierniczka z kartki i zjeść 😊 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyszności na kartkach! Przyznaję bez bicia, e te wypieki to u mnie całoroczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajowa ta z pierniczkiem :)
    Hmm, całe opakowanie? Serio? ja bym chyba.. : P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Martusiu.
      Całe, całe. Najłatwiej "wchodzi" przy dobrej lekturze - ani się obejrzę, a już pudełko puste.

      Usuń
  14. Ależ śliczne, uroczy ten pierniczek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodkie te Twoje kartki i takie miały być. Fajnie że jednak się zmobilizowałaś, wyszło jak zawsze super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie kartki, radosne kolorowe i słodkie ... super.
    Co do słodyczy - kiedyś potrafiłam jak Ty na raz zjeść całą zawartość pudełka z ptasim mleczkiem czy całą 300 gramową czekoladę ... no cóż, było minęło, teraz słodycze omijam z daleka :D :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Danusiu.
      O, to może i mnie kiedyś minie - mam nadzieję:)

      Usuń
  17. Znowu piękne karteczki . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu, karteczki już samym wyglądem są słodziakami:) Takie kolorowe, śliczne.
    A co do słodyczy...też uwielbiam:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. What a BEAUTIFUL collection of cards, Malgosia!!!!!!!!! Hugs, my dear friend.

    OdpowiedzUsuń
  20. hahahaha Fajowa jesteś!!!! Ja też jem słodycze... powiedzmy, że za dużo. ;D Najgorzej, kiedy są obok... wtedy przechlapane... :D Tak czy siak... kartki wykonałaś naprawdę prześliczne. Pozdrawiam najserdeczniej... no i wiesz co... brat robi dziś ciasto... wątpię, by zostało do rana. hahahah ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Haha Gosieńko co do ptasiego mleczka własnie zajadam karmelowe:-) Taka naszła mnie ochota gdy zobaczyłam w biedronce że nie mogłam się powstrzymać:-D dobrze że na 5 sztukach się skończy bo całego opakowania to jeszcze nigdy nie zjadłam pomimo swojej nadwagi:-D
    Karteczki śliczne jak zawsze-najbardziej podoba mi się pierniczkowa. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne i słodkie kartki, Małgosiu!
    Uściski przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wbrew pozorom to trudny temat ale Ty Małgosiu świetnie sobie poradziłaś. Obie karteczki wspaniale się prezentują i są niezwykle pomysłowe.
    Przesyłam buziaki - oczywiście słodziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu to możemy podać sobie rękę bo ja jestem takim łasuchem :))) Ponad wszystko kocham pierniczki i ich obłędny zapach :))). Kochana poradziłaś sobie super, kartki śliczne, ale ta z ciastkiem to mój faworyt :)). Buziaczki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  25. A mnie się Twoje kartki bardzo podobają, zwłaszcza ta kompozycja na bożonarodzeniowej :) pozdrawiam ciepło Małgosiu

    OdpowiedzUsuń
  26. Kartki piękne Małgosiu, a w zawodach na pałaszowanie słodyczy mogę startować!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu.
      Może zorganizujemy takie zawody?:):):)

      Usuń
  27. Piekne sa :):):) Małgosiu robienie słodkich karteczek tez Ci swietnie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciasteczko jest mega:) choć obie podobają mi sie jednakowo:) co do słodyczy, to ostatnio ograniczyłam kupienie bo w domu jest aż troje łasuchów;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kartki śliczne i apetyczne :-)

    Ze słodyczami u mnie jest tak, że jak nie jem, to nie jem, ale raz na jakiś czas przychodzi taki taki dzień, że muszę, bo inaczej się uduszę, a że słodyczy w moim domu nie znajdziesz, to w ruch idzie... cukierniczka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anetko.
      U mnie w domu zawsze są jakieś słodycze:)

      Usuń
  30. Kartki wspaniałe i niepowtarzalne!!! Słodkie pozdrowienia zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...