piątek, 15 lutego 2019

Kto mi dał skrzydła…


… kto mię odział pióry

I tak wysoko postawił, że z góry

Wszystek świat widzę, a sam, jako trzeba,

Tykam się nieba?

Kochani, witam Was serdecznie. Po prostu nie mogłam sobie odmówić zacytowania fragmentu Pieśni X mistrza Kochanowskiego. A to dlatego, że dzisiaj pokażę Wam kartki, na których właśnie skrzydła się znajdują. Wszystko przez Ewcię, która motyw skrzydeł zadała nam w lutowej odsłonie swojej zabawy.


Na karteczce bożonarodzeniowej na skrzydłach unoszą się dwaj aniołowie. Bystre oko zauważy, że to kolejny składaczek z zabawy w cięcie i gięcie u Ewinki.





Na kartce wielkanocnej znajdziemy trzy kurczaczki, które mają – choć małe i  nielotne – ale jednak skrzydełka.




Na kartce urodzinowej dla sympatycznej nastolatki na skrzydłach wzlatują motyle.




I czwarta karteczka, tym razem z pokolorowanym elementem – różaną wróżką z lśniącymi (brokatowym lakierem do paznokci:) skrzydełkami.






Poza tym dziś znowu nawiedziłam Urząd Skarbowy, żeby złożyć korektę zeznania podatkowego. Nawet nie pytajcie, jaki błąd zrobiłam, bo aż wstyd się przyznać, że taka gapa ze mnie. Dobrze, że porządkując dokumenty spojrzałam na kserokopię swojego PIT-u. Ech, mam nadzieję, że weekend będzie już spokojny i nudny:)

Pozdrawiam Was serdecznie,
Małgosia

90 komentarzy:

  1. Małgosiu, kartki są po prost wystrzałowe. Każda inna, piękna i elegancka. Muszę wrócić do tworzenia karteczek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu jak fajnie, że zacytowałaś Kochanowskiego :))) Piękny wstęp do twoich karteczkowych cudeniek :)) Wszystkie śliczne, ale lubię elfy więc ta ostatnia jest dzisiaj moją ulubioną :) I jeszcze ten elfik tuli kwiatka :). Małgosiu w takim razie po wielu przejściach w tygodniu jakie miałaś życzę Tobie nudnego weekendu :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu piękne kartki zrobiłaś :).

    Aniołki bożonarodzeniowe są super :).

    Pomysł z lakierem do paznokci też mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu, i znów muszę się powtórzyć... karteczki są przepiękne!
    Ta z elficzką skradła moje serducho.
    Miłego weekendu życzę, Gosiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu, wspaniale zinterpretowałaś temat wyzwania! Skrzydła w każdej odsłonie wyglądają nieziemsko :) Zatem nudnego weekedu Ci życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, skrzydlate kartki Małgosiu. Jak zawsze jestem pod ogromnym wrażeniem. Twoje prace są tak estetycznie wykonane! Żadnych krzywości, niedociągnięć - widać rękę mistrza... Mistrzyni.
    Uściski przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izabelko. Oj, znalazłaby się niejedna krzywizna:)

      Usuń
  7. Haha dobre z tym US...nie lubie tej instytucji wiec wspolczuje wizyty....a karteczki Gosienko piekne, w każdej znalazłam elementy ktore mi sie podobaja, rewelacyjna robota !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewcia zaproponowała świetny motyw, u mnie już też parę karteczek gotowych;)
    Małgosiu, Twoje jak zwykle przepiękne! Każda jest wyjątkowa i nie potrafię wybrać najpiękniejszej.
    Z US już myślałam że będzie łatwiej, że sami nas rozliczą, a tu jak zwykle:(
    Buziaczki Gosiu, odpoczywaj:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki Małgosiu, a urodzinowa dla nastolatki najpiękniejsza.:) Spokojnego weekendu, niech przyniesie ukojenie po ciężkich dniach. Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki a dwie ostatnie są najpiękniejsze. Gosieńko może nie nudnego weekendu ale bez większego bum:-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne skrzydlate kartki! Szczególnie te dodatkowo ukwiecone :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne interpretacje!!!!!!!!!! jaka różnorodność! wszystkie karteczki piękne! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu, pracowita dziewczynko, kiedy Ty to wszystko robisz?
    Wszystkie kartki piękne i każda inna, każda dopracowana!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Alinko. Wykorzystuję każdą wolną chwilkę:)

      Usuń
  14. Wspaniałe karteczki, jestem nimi zachwycony! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne wszystkie, ale wielkanocna niesie pełną wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześlicznie uskrzydliłaś swoje karteczki Małgosiu, są po prostu zachwycające!
    Ściskam Cię mocno i życzę Ci spokojnego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Są prześliczne! A ta z wróżką zachwyciła mnie szczególnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki,super wykonana,światnie zinterpretowałaś temat.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny jest ten składaczek w niebieskościach 1 A pozostałe karteczki też wspaniale wyglądają :-) Różowa z elfikiem taka słodziutka wyszła :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkie Twoje uskrzydlone karteczki zachwycające są :) pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem bardzo zachwycona pracami. Wszystkie takie anielskie, skrzydlate.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne pozycje, zwłaszcza to niebieskie pudełko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Klaudia. To nie pudełko, tylko kartka o takim nietypowym kształcie:)

      Usuń
  23. Wow, wow i jeszcze raz wow(jak tak dalej pójdzie, to zamienię się w psa (:), coś wspaniałego. I od razu poprawił mi się humor. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Te składaczki ciekawe, choć wydają się trudne:) Piękne karteczki powstają w te ferie:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosieńko. Wcale nie są trudne, a jeszcze Ewinka wyjaśnia wszystko mega jasno i przystępnie.

      Usuń
  25. Jakie piękne uskrzydlone kartki :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne prace, ta pierwsza wydaje się trudna, ale ciekawy efekt, wart spróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izabelko. Wbrew pozorom wcale nie jest trudna.

      Usuń
  27. Cudowne karteczki Małgosiu :)
    Każda ma swój urok,kolorowe,skrzydlate aż miło się patrzy :)
    Składaczek równie cudny !!!
    Pozdrawiam miło, buziaki 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Wszystkie cudowne, podziwiam pomysły! Pozdrawiam serdecznie Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Małgosiu przepiękne cuda stworzyłaś ze skrzydłami, są ekstra :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie karteczki pięknie się prezentują! Podziwiam Twoją Małgosiu przyjaźń z papierem:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale super karteczki, ale ja sie zapatrzyłam tylko na jedną, tą ostatnią, różową z elfem, jest cudna Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Małgosiu i znów zachwycasz swoimi pracami,wszystkie sa śliczne,jak na prawdziwą królową papierków przystało :)
    Serdeczności Gosieńko przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Odlotowe ! Podziwiam, jak potrafisz cudnie wyciąć takie małe elementy :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie karteczki śliczne są!! Składaczek zachwyca!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. piękne skrzydlate karteczki! jak zawsze z podziwem oglądałam wszystkie i każdą z osobna! pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniałe skrzydlate karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Małgosiu, piękne skrzydlate prace. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  38. Małgosiu - pięknie uskrzydliłaś swoje prace - jestem nimi zachwycona :-) Uściski i pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne są Twoje kartki Małgosiu!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne te skrzydła!
    Co jedno to piękniejsze :)

    Kwiatowa Wróżka chyba najbardziej mnie uwiodła <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne ,,uskrzydlone,, kartki ... wszystkie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Małgosiu ewinkowa forma świetnie się sprawdza, a Ty Mistrzyni składaczów jesteś niesamowita :-)
    Każda kartka inna i każda piękna i super pomysł na użycie lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękne kartki! Wróżką śliczniutka, ale moje serce skradła ta pierwsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkie cudne, ale najbardziej mnie złapała za serducho ta z wróżką. Nie sądziłam, że można tak pięknie kolorować zwykłymi lakierami! Coś pięknego! A co to za stempelek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Oj, nie wiem, co to za stempelek, bo dostałam odbitki od Ewinki:
      ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...