piątek, 21 kwietnia 2017

Wymianka z krokusami

Hej, hej, moje kochane!

Lubicie krokusy? Bo ja bardzo. Te wiosenne kwiaty znalazły się na kwietniowych kartkach w zabawie u Lidzi – Czarnej Damy.


Mój składaczek trafił do rąk samej szefowej zabawy.





Składa się idealnie na płasko.


A ja dostałam takie cudo haftowane od Anetki.


No i jak tu nie lubić krokusów?

Przy okazji dziękuję za kolejne kartki wielkanocne, które dziś dotarły.

Gosi – za zajączka dzielnie pchającego taczkę z kurczaczkami.


Tinie – za wiosenne kolory i śliczne szydełkowe żonkile. Kochana, choćby kartka była cała pomarańczowa, kłótnia na pewno nam nie grozi:)


Buziaczki i do następnego spotkania,

Gosia

71 komentarzy:

  1. Gosieńko - czy mi się wydaje, czy blog troszkę zmieniony?? Fajnie - taki kwiatowy i motylkowy:)

    Śliczną wymiankę sobie zrobiłyście dziewczyny:)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko.
      Tak, zmieniłam szatkę bloga - postawiłam na biel i wiosenny motyw. A motylki - wiadomo:)
      Buziaczki.

      Usuń
  2. Krokusy są śliczne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki i te wymiankowe i te otrzymane świątecznie:) pozdrawiam ciepło! ps zmiany super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Madziu.
      Na wiosnę zmiany są wskazane:)

      Usuń
  4. Przepiękne kartki.
    Jakie zmiany na blogu. Na początku myślałam, że się zagubiłam, dopóki nie zobaczyłam motyli :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Moniś.
      Motyle zawsze doprowadzą Cię do mnie:)

      Usuń
  5. Ależ wiosenni się u ciebie Gosiu zrobiło. Składaczek cudeńko, a karteczka od Anetki śliczna (podziwiam te hafty) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Rewelacyjny składaczek! Aż iskrzy tymi pięknymi kolorami :)
    A zmiany w szacie jak najbardziej na duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wymianka!Zmiany super!Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te Twoje składaczki, po prostu są zachwycające :)
    Fajnie, że wymianka się udała :)
    A szata graficzna bloga super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowości widze :) Przepiękna kwiecista tapeta :) Składaczek nieziemski, cała łąka krokusów:0 Zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. Na wiosnę dobre są zmiany (na lepsze:)

      Usuń
  10. Uwielbiam krokusy, no i mam ponasadzane gdzie się da...a karteczka piękna:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Krokusowy składaczek jest uroczy!
    I śliczne karteczki dostałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne kartki i twoja i otrzymane 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale przepiękna karteczkę Gosiu wyczarowalas! Te żywe kolorki!!! Miodzio:) miłego weekendu zycze i slonca:);):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam krokusy, karteczkę składaczek zrobiłaś Gosiu piękną! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam krokusy, karteczkę składaczek zrobiłaś Gosiu piękną! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj widzę zmianę iście wiosenną i piękną :)
    Gosiu karteczka jest cudna,co by nie pisać zawsze się zachwycam Twoimi pracami.Tą którą dostałaś też jest piękna i delikatna:)
    Serdeczności najmilsze ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartka wyjatkowa :) Motyl lata nad krokusami i cieszy sie z ich widoku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, dziękuję. Motyl lata, a pszczółka zapyla:)

      Usuń
  18. Ciekawe wykonanie. Czy dobrze mi się wydaje i zmieniłaś Kochana szablon na blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Karolinko.
      Tak, zmieniłam szablon na wiosenny i jasny.

      Usuń
  19. cudowny składaczek kartki wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny wiosenny nagłówek! Czemu się nie dziwię, że na nim cudowne motylki;)
    Krokusowy składaczek przepiekny! Wciąż zastanawiam się jak przymocowałaś tego fruwajacego motylka?
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anuś. Motylki muszą być:)
      Kochana, fruwający motylek jest przyklejony na paseczku odciętym z takiej grubszej folii (takiej, na której są przykładowo przyklejone samoprzylepne perełki czy kryształki).
      Buziaczki.

      Usuń
  21. Gosieńko Ale piękny nagłówek sobie zrobiłaś, Karteczki krokusowe są urocze , Karteczki również piękne - Pozdrawiam Cię bardzo Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak piękna ta krokusowa karteczka. I jeszcze ten motylek na górze.
    Równie piekne karteczki do Ciebie dotarły.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu Kochana !!!
    Twoje krokusy są CUDNE !!!
    Ale to w czym je umieściłaś najbardziej mnie ujęło :)
    Wspaniały pomysł :) Ale Ty masz same wspaniałe pomysły ;)
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  24. cudny ten twój składaczek jaki kolorowy wiosenny

    OdpowiedzUsuń
  25. Gosiu , ależ u Ciebie zmiany na blogu , jakoś tak wiosennie się zrobiło i motyli się pojawiły ;) Pięknie:)

    A krokusowy składaczek wspaniały! Dopełnia tą wiosenną aurę :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Saruś.
      Z braku prawdziwej wiosny zrobiłam sobie wiosnę na blogu:)

      Usuń
  26. Fantastyczne kartki! Super zmiana na blogu!:)
    Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  27. I znów zaskakujesz formą! Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowna karteczka z krokusikami, ach jak to sie robi takie cuda :). W sprawie nagrody z Candy działam, ciut cierpliwości jeszcze Małgosiu poproszę :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Wioluś.
      Ze mnie bardzo cierpliwy człowiek, więc się nie przejmuj, kochana.

      Usuń
  29. wonderful !!!

    would you like to follow for follow ? Please let me know on my blog and dont forget to give me your links aswell :)

    New post - Baddie Cheerleader OOTD

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks but I'm not into fashion. I follow only craftwork blogs.

      Usuń
  30. Jestem zachwycona tym krokusowym składaczkiem, jest prześliczny. Haftowane krokusiki też są urocze - to świetna wymianka.
    Miłej niedzieli Małgoniu!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zachwycająca krokusowa karteczka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Patrze i patrze i napatrzec sie nie moge. Cudo. Bardzo mi sie podoba taka przestrzenna forma. Oj masz talent do tych karteczek i ten fruwający motyl. Bajecznie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  33. Patrze i patrze i napatrzec sie nie moge. Cudo. Bardzo mi sie podoba taka przestrzenna forma. Oj masz talent do tych karteczek i ten fruwający motyl. Bajecznie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...