środa, 2 marca 2022

Wędrujący zeszyt i podziękowania

Witajcie, kochani!
Przychodzę dzisiaj z podziękowaniami za wszystkie życzenia (które dotarły różnymi drogami), kartki i prezenty, które dostałam od Was z okazji urodzin i imienin. Dziękuję z całego serca:
Agusi

Ani


Basi

Basi

Basieńka dołączyła też prezent dla mojej Mamci

Beatce

Ewci


Ewci

Ismenie

Lidzi


Morganie

Zosi


Poza tym brałam udział w zabawie „Wędrujący Zeszyt” zorganizowanej przez Basię.


Ode mnie zeszyt powędrował do Reni, a tymczasem spójrzcie: nawet tutaj znalazł się składaczek:)


Pozdrawiam Was serdecznie, kochani i do następnego spotkania,
Małgosia

48 komentarzy:

  1. Spóźnione ale od serca , przyjm Małgosiu życzenia zdrowia, pomyślności i samych pięknych słonecznych dni.Buziaki.🌷🌷🌷🌷🍷🍰🍰

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się Gosiu, że tyle osób pamiętało o Twoim dobrym serduszku:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i super że dziewczyny pamiętały o Twoich urodzinach i imieninach. To bardzo miłe, zwłaszcza ze większości pamiętała o Twojej miłości do motyli.
    Twój wpis w zeszycie super !!Wiadomo ze to TY :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Malgosiu spoznione, ale szczere wszystkiego naj nak najlepszego. Duzo zdrowia radosci i sil do pokonywania trudnosci. Podarunki przepiekne. Milo, ze Dziewczyny o Tobie pamietaly.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe upominki! Dołączam do życzeń: zdrowia, spokoju, szczęścia!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołączam się do życzeń, Podarunki piękne

    OdpowiedzUsuń
  7. Posyłam Ci Gosiu mnóstwo serdeczności, uścisków i usmiechów :) wspaniałe podarki dostałas ;0)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego co Najlepsze Małgosiu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dołączam się do życzeń i moc całusków przesyłam !!! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu dołączam się do życzeń, ściskam gorąco :)
    Wpis do zeszytu świetny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu, sto lat.
    Sama sobie muszę wybaczyć to zapominalstwo, bo w zeszłym roku gdzieś zapisałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja tą drogą dołączam do życzeń, by spełniły się marzenia i zdrowie dopisywało.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu - przyjmij i ode mnie spóźnione ale szczere życzenia. Przede wszystkim zdrówka i spokoju bo to wartości najcenniejsze. No i nieustającej weny twórczej! Piękne prezenty dostałaś a składaczek w zeszycie to znakomity pomysł. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego Kochana dużo szczęścia, zdrowia, spełnienia marzeń, dużo twórczej weny i wszystkiego czego zapragniesz. Cudne upominki dostałaś i przepięknie wypełniłaś stronę Wędrującego zeszytu <3.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie zostałaś obdarowana. Wszystkiego najlepszego dopiero teraz bo nie znam daty Twoich urodzin. Wpis do zeszytu bardzo osobisty i super. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Z poślizgiem, ale szczerze - wszystkiego najlepszego :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka i spełnienia najskrytszych marzeń😚🌼🌺🌻🌷🍀
    Wspaniałe prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdeczne życzenia z okazji imienin i urodzin.
    Jestem ogromnie ciekawa, jak Twój wpis w Wędrującym Zeszycie prezentuję się w rzeczywistości. Już nie mogę się doczekać, aż będę miała okazję go obejrzeć ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu. Specjalnie nie pokazałam na blogu całego wpisu, żebyś miała trochę niespodziankę.

      Usuń
  19. Małgosiu kochana, spóźnione ale szczere życzenia i ode mnie przyjmij. Przede wszystkim dużo zdrowia, siły, spokoju. Dużo pięknych dni, spełnienia marzeń oraz nieustającej twórczej weny. Wszystkiego najlepszego ❤.
    Śliczne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne prezenty i dowody pamięci dostałaś od blogowych koleżanek 😀
    Ciekawy pomysł z tym wedryjacym zeszytem ,ale u mnie ciągle brak czasu ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Beatko. A może się jeszcze skusisz?

      Usuń
  21. Małgosiu- ja (niestety) jak zawsze spóźnialska jestem i nie pamiętałam o Twoim świecie- dlatego szczere życzenia przesyłam, dużo zdrówka i uśmiechu na twarzy, by nic nie mąciło spokoju i radości ducha:)
    a Twój wpis do zeszytu mam przyjemność oglądać osobiście:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu, życzę Ci zdrowia i błogosławieństwa Bożego.
    Otrzymałaś piękne i kunsztownie przygotowane kartki i prezenty. Wspaniałe.
    A wpis bardzo mi się podoba i nawiązanie do książki :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Pieknie dziewczyny Cie obdarowaly, miło miec takie duszyczki wokoł siebie! Małgosiu spóźnione sto lat, ciepłe mysli przesyłam i bożych łask zycze 💚

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana
    Serdeczności moc przesyłam💝🤗🌼🍀

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...