czwartek, 10 marca 2022

Kartki - kapliczki

Witajcie, kochani!
Dzisiaj u mnie znowu kartki wielkanocne, tym razem w formie składaczka. To kolejne karteczki tunelowe z zamknięciem. Izabelka nazwała je kartkami – kapliczkami i ta nazwa ogromnie mi się spodobała. A oto pierwsza z nich:




 

Druga z elementami zieleni.




 

Trzecia niezapominajkowa.




 

I ostatnia – pastelowa z mocniejszym elementem na froncie.

 



Złożone na płasko idealnie zmieszczą się w kopercie.
Pozdrawiam Was, kochani i posyłam wiele dobrych myśli,
Małgosia

68 komentarzy:

  1. Napracowałaś się Małgosiu, bardzo ładne wyszły Ci kartki wielkanocne. Te wzory papierków też śliczna.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ tworzysz cała parą. Masz chyba zamiar obdarowac w tym roku wszystkich znajomych. Przepięknie wyglądają z tą ich przestrzenią. A obrazki Jezusa cudne. Ja ostatnio szukałam Go w necie i przyznam, że ciężko znalesc coś typowo na Wielkanoc. Jajka, pisklaki, i baranki owszem. Ale Jezusa w oprawie Wielkanocy znalazłam jednego. Pozdrawiam Gosiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Sylwusiu. Ja dostałam kiedyś zapas starych kartek świątecznych od znajomej i powycinałam sobie z nich sylwetki Pana Jezusa do wykorzystania.

      Usuń
  3. Rzeczywiście kartki przypominają nieco kapliczki. Widzę Małgosiu, że ta forma bardzo Ci się spodobała. Wszystkie karteczki są niezwykle efektowne i pięknie się prezentują.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne. Troszkę pracochłonne, ale efekt wart pracy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu, zawsze tak pięknie tworzysz. Zachwycam się niezmiennie. Kartki są piękne, a ta forma kapliczek bardzo, bardzo mi się podoba:))) Jestem pod wrażeniem! Podejrzewam, że dużo pracy wymaga taka kartka, dużo materiałów, ale efekt jest niesamowity. Są cudowne.
    Buziaki kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznosci Małgosiu, kartki Wow, podziwiam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne Małgosiu- Mistrzyni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są genialne ale jak bym miała wybrać to ta niezapominajkowa. Jesteś wielka Małgosiu !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow az trudno wybrać najpiękniejsza. Wszystkie robia niesamowite wrażenie! Rewelacja Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te kapliczki, niesamowity efekt po rozłożeniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne karteczki. Jak zwykle wypracowane. Podoba mi się nazwa kartki kapliczki, bo w każdej jest Jezus:)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne kartki Małgosiu. Jesteś chyba mistrzynią nie tylko w składaczkach, ale chyba też w ilości tych kartek na swieta jaka robisz😏 Jak wysyłasz kartki to za jednym zamachem kupujesz znaczki w hurtowej ilości i zanosisz kartki? Panie na PP muszą być w szoku.
    Dziś niezapominajkowa jest najpiękniejsza. Ściskam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agusiu. Znaczki kupuję przez cały rok po kilka, niby na to samo wychodzi, ale jednak nie odczuwa się takiego "szoku finansowego". A zanoszę do wysłania wszystkie naraz (zazwyczaj około 50), panie na poczcie już mnie kojarzą:)

      Usuń
  13. Bardzo efektowne - podziwiam cie za ogrom pracy, jakie trzeba w nie włożyć, ja bym się chyba w połowie poddała.:) Mnie się najbardziej podoba ta z jajkiem na wierzchu - toż to Faberge!

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać że lubisz tą formę :) pięknie :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne składaczki !!
    Uwielbiasz chyba je robić, a ja z wielką przyjemnością je oglądam :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie przepiękne, na pewno wymagały wiele pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, trochę pracy przy nich było:)

      Usuń
  17. Cudne są , mnóstwo pracy ale jakie efektowne :) bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne kartki. Sprawiają wrażenie bardzo pracochłonnych. Pozdrawiam 🙂.

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj przedwiosennie Małgosiu
    Mam słabość do przydrożnych kapliczek. Ale takie karteczkowe zachwyciły mnie. Wszak można je postawić na półeczce.
    Pozdrawiam oczekiwaniem na Panią Wiosnę i nie tylko.... 

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje kapliczki są przepiękna, perfekcyjnie wykonane i te kolory.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu kochana Twoje wielkanocne kartki są niesamowite! Piękne!!!! Cudne są te formy!
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolejne piękne kartki. Tymi Twoimi "kapliczkami" jestem zachwycona. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  23. Te kartki są po prostu fantastyczne. Niby prosty pomysł ,ale niezwykle efektowny:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne karteczki- nie tylko forma zachwyca ale i dbałość o detale
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu karteczki są extra! Zachwycam się każdą po koleji i dumam jak one są zrobione, że tak pięknie się prezentują:)
    Pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękności zrobiłaś,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Niesamowite te kartki kapliczki. Każda z nich jest wyjątkowa, choć tworzona w jednym schemacie. Jak zwykle pozostaję w zachwycie na długi czas po odwiedzinach u Ciebie. Jesteś mega utalentowanym pracusiem. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana
    Piękne, jak zawsze😊
    Ja już dziś wysyłam świąteczne karteczki🤗
    Pozdrawiam miło na kolejne dni🌞😀🌼💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Morgano. Ja tez wyślę dużo wcześniej przed świętami.

      Usuń
  29. Przepiękne kartki, bardzo mnie zachwyciły, zarówno ich forma, która jest dla mnie zupełną nowością jak i dla ich cudne wykonanie. Wszystko ze sobą pięknie współgra i podkreśla najważniejsze co jest w tych świętach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...