niedziela, 6 marca 2022

Trójkąt

Witajcie, kochani!
U mnie kolejne kartki wielkanocne (zdradzę Wam, że mam już zrobione czterdzieści cztery karteczki wielkanocne, tak więc na ten rok jestem zaopatrzona). Na każdej z nich widzimy okazały trójkąt, wobec czego zgłaszam je do zabawy u Bogusi.


Najpierw powstały te dwie:


Potem dwie kolejne.



I jeszcze taka parka:



A na koniec ogromne podziękowania dla hojnej Jadziulki za wielką pakę, o taką:


Kochani, posyłam Wam dobre i ciepłe myśli na ten trudny czas...
Małgosia

63 komentarze:

  1. Miło ogląda się piękne kartki z symboliką Zmatwychwstania.Dopracowany każdy szczegół, jesteś mistrzynią. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie sobie radzisz Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Małgosiu mnóstwo pięknych karteczek przygotowałaś, produkcja hurtowa ale jaka śliczna🤩
    Powodzenia w wyzwaniu kochana!
    Serdeczności ślę 😊🌷

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki Małgosiu. Wspaniały prezent otrzymałaś - będzie się działo:)
    Uściski przesyłam mocne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jakie piękne i jaka ilość !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kartki, podziwiam!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty jesteś mistrzynią. Piękne i precyzyjne. A ilość mnie zadziwia. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze karteczki stworzyłaś Małgosiu. Takie delikatne i piękne. Zachwycają oczy.
    Ściskam mocno i przesyłam moc pozytywnych myśli!

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, jesteś Małgosiu niesamowita, aż tyle kartek zrobiłaś!!Wow!!
    Piękne są te dzisiejsze.
    Buziaki kochana :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapominałam napisać, że piękny prezent Małgosiu dostałaś :).

      Usuń
  10. Małgosiu świetne te Twoje kartki z trójkątem. Widzę tu ogromny potencjał na wykorzystanie większych ścinków. Prezent od Jadzi rewelacyjny i na pewno go u siebie wykorzystasz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle pełna precyzja i umiejętność łączenia kolorów.
    Piękne kartki:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie kartki są po prostu urocze! Również przymierzam się do kartki z Chrystusem, bo mam taki sam wykrojnik.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne karteczki przygotowałaś, a po takim "zastrzyku" przydasi, to pewnie znowu przygotujesz mnóstwo cudeniek :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne karteczki stworzyłaś Małgosiu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. To się nazywa wena :) ja jak mnie weźmie to też lecę wybrany wzór hurtem :) najbardziej z tych kartek podoba mi się ta z koszykiem i zajączkiem - jest bardziej stonowana, ale wszystkie są ładne :) pozdrawiam serdecznie i ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu cudne karteczki i wspaniała niespodzianka:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu śliczne kartki i nieschematyczne. Podkradnę chyba od Ciebie pomysł. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyno! Aleś Ty zdolna i twórcza:) Tyle kartek wielkanocnych to na kilka lat pewnie by starczyło... cudne te Twoje kartki, co jedna to ładniejsza. Z przyjemnością do Ciebie zaglądam i poszukuję inspiracji. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny prezent dostałaś Małgosiu:) Karteczki bardzo mi się podobają, zachwycają pomysłem i pięknym wykonaniem.
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie piękne kartki! Ta z wielkanocnym koszyczkiem to mój faworyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu, pięknie i delikatnie :)
    Bardzo się cieszę, że bawisz się ze mną nadal :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu prześliczne kartki, mówisz że 44 sztuki zrobiłaś, a ja ani jednej, ale to dlatego że już nie wysyłam kartek 🙂
    Uściski kochana przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak kiedyś wyprodukowałam 60 kartek na Boże Narodzenie, to miałam zapas na kilka lat. Twoje kartki jak zawsze piękne, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu przesliczne te karteczki, zanim je pokazałaś zastanawiałam sie gdzie i jak użyjesz trojkata, wyszło super !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, 44 kartki. Ty chyba Gosiu nie śpisz po nocach. Te tutaj są śliczne. Pozdrawiam sedrecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe prace Gosiu :) a mega paka bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gosaczku Drogi ♥️ ilość kartek powala (na początku przygody z papierem takie ilości tworzyłam - Ty wiesz). Kochanie, 😘 życzę Tobie nieustającej weny i mnóstwa pomysłów 😉 Nie masz pojęcia jaką radość sprawiło mi przygotowując niespodziankę, ale Ty znasz to uczucie 🥰💖🌼 Serdeczności posyłam 😘

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej jaka ilość i jakie ładne te Twoje karteczki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana
    Wszystkie piękne, starannie wykonane, pomysłowe💖
    Pozdrawiam serdecznie🍀💚😊🌷

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...