środa, 16 marca 2022

Mam 6 lat

Witajcie, kochani!


 

Z książki pod tytułem „Mam 6 lat” uczyłam się w zerówce, ech – kiedy to było?


A dzisiaj dokładnie sześć lat kończy mój blog. Bez żadnych podsumowań i statystyk zapraszam Was, kochani do udziału w urodzinowym candy. Do przygarnięcia to, co lubię robić najbardziej – album. A nawet trzy albumy. Żadnego jeszcze nie ma, ponieważ wykonam je według życzenia osób, dla których powstaną. Jeśli więc chcecie wspólnie ze mną poświętować i macie ochotę na albumik mojego autorstwa, wystarczy do końca marca wyrazić taką chęć w komentarzu i napisać jaki album Wam się marzy. Może być tematyczny (np. komunijny, ślubny, dziecięcy, męski, kwiatowy, z cytatami – możliwości jest mnóstwo). Może w jakiejś określonej kolorystyce? Może ze zdjęciami (przyślecie mi zdjęcia, które od razu umieszczę w albumie)? Postaram się jak najlepiej spełnić Wasze życzenia.
Dla chętnych banerek do zabawy (ale oczywiście nie ma obowiązku zamieszczać go na swoim blogu).


Pozdrawiam Was serdecznie, kochani i… jednak będzie słowo podsumowania. Dziękuję Wam z całego serca za Waszą obecność i wsparcie. Nawet nie wiecie ile dla mnie znaczycie...
Małgosia

74 komentarze:

  1. Jak ten czas szybko leci - to już sześć lat. A ja mam wrażenie, że znam Cię Gosiu od zawsze. Cieszę się, że do Ciebie trafiłam i mogę podziwiać tworzone przez Ciebie cuda nie tylko na szklanym ekranie ;). Życzę Ci kolejnych owocnych lat blogowania i dużo, dużo czytelników.

    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Karolinko. Może dane nam będzie się kiedyś poznać w realu.

      Usuń
  2. Gratuluje rocznicy , czas biegnie szybko, Twoje kartki i albumy są rewelacyjne.Ustawiam się w kolejce po album, jakbym miała wygrać to chciałabym taki rodzinny, zdjęcie nas, dzieci i wnuków sobie tam umiescic.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż trudno uwierzyć jak to szybko minęło :) Oczywiście ustawiam się w kolejce, bo uwielbiam Twoje albumy :) Marzy mi się taki do oglądania w kolorach pastelowych fiolet-szary-żółty :) Pozdrawiam cieplutko i oczywiście rocznicowe życzenia wraz z buziakami ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu , gratuluję ,ze tak długo piszesz i pokazujesz swoje prace , albumy są przepiękne , jeśli by los trafił do mnie to mam znajomego ks . Pawła , w czerwcu ma imieniny, widziałam ,że kiedyś robiłaś z cytatami o tematyce religijnej - taki by mi się marzyła, ale , ale za dużo wymagam - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Teresko. Nie wymagasz za dużo, bardzo chętnie robię prace o tematyce religijnej.

      Usuń
  5. Małgosiu, najserdeczniej gratuluję rocznicy i życzę jeszcze wielu owocnych lat blogowania. Cieszę się, że jesteś z nami i pokazujesz swoje przepiękne kartki i cudowne albumy.
    Grzecznie ustawiam się w kolejce, bo w przyszłym roku mój starszy wnuk pójdzie do I komunii świętej więc taki album by mi się marzył.
    Pozdrawiam najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ten czas leci, można by powiedzieć:) Czego mogę Ci życzyć? byś dalej miała tyle wspaniałych pomysłów i dalej tworzyła cudne prace i albumy. Cieszę się, że do Ciebie trafiłam i mogę podziwiać Twoje dzieła.Twoje albumy to prawdziwe dzieła sztuki i oczywiście chciałabym :) Jaki? taki dla mnie, kobiecy na zdjęcia mojej rodziny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieustającej weny, coraz piękniejszych prac i powodzenia w dalszym blogowaniu. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przede wszystkim gratulacje! Życzę ci, Małgosiu, żebyś nas oczarowywała swoimi pracami przez kolejne 6 lat, a nawet 6x6!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu przede wszystkim moje gratulacje z okazji urodzinek. Faktycznie strasznie ten czas goni, o dziwo jeszcze pamiętam jak Twój blog powstawał. Oby nadal Ci się chciało tak jak na początku.
    Oczywiście w rozdawajce udział wezmę, co do albumu to może jakiś dziecięcy na 3 latka Zosi .
    Pozdrawiam i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje Gosieńko, to piękna rocznica. Mam nadzieję, że uda Ci się ją zwielokrotnić! Tym razem i ja spróbuję szczęścia i ustawiam się w kolejce. W październiku będziemy z mężem obchodzić 40 rocznicę ślubu i pewnie trochę zdjęć się pstryknie:))) Buziaki kochana.

    OdpowiedzUsuń
  11. " Dopóki sił, będę stać:-)"- ja zawsze u Ciebie.
    Kochana Małgosiu, chyba nie ma takiej osoby, która nie chciałaby Twojego cudownego albumu, a dodatkowo z prawem wyboru. I nie ma takiej osoby, która Cię nie podziwia! Ale najpiękniejsze jest Twoje serce i za niego Ci dziękuję.Bądź z nami zawsze, bo swym pięknem rozjaśniasz mroki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu gratuluję rocznicy! Podziwiam Twoje albumy i kartki, są cudowne, nieziemskie i dziękuję, że mogłam się nimi osobiście pozachwycać. Jaki album? byłabym chętna na album w kolorze lila, na zdjęcia rocznicowe dla Syna i Synowej. Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka oraz wielu lat twórczej weny w tworzeniu Twoich dzieł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosięńko gratuluję Ci kochana rocznicy! I chętnie się zapisuję na Twoją rozdawajkę, bo super byłoby mieć kolejny album od Ciebie, tym razem bym prosiła o taki na naszą 20-tą rocznicę ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Juz 6 lat?! Musze sprawdzić ile ja w tym roku latek kończę 😊
    Gratuluje Gosiu baaaardzo i zycze kolejnych tworczych chwil i nieustannej weny i radosci z tego co robisz. Ja oczywiscie chetnie przygarnę Twoje dzieło ale nie dla siebie, mam zostac mama chrzestna Marysi, 7 dzieciątka naszych przyjaciół ale 1 córci wiec to wyjatkowe wydarzenie bedzie :) trzymam kciuki Hihi i jeszcze raz zycze wszystkiego co najlepsze na kolejne lata blogowania!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu kochana wszystkiego najlepszego i najpiękniejszego z okazji blogowych urodzinek! Życzę Tobie kochana wielu kolejnych, równie twórczych i wspaniałych lat, nieustającej weny i wszystkiego, o czym marzysz by spełniło się. Cieszę się ogromnie, że mogłam Ciebie w tym ogromnym wirtualnym świecie poznać :).
    Małgosiu mam już piękne albumy od Ciebie, ale tak bardzo podoba mi się wszystko, co wychodzi spod Twoich łapek, że nie umiem powstrzymać się :)). A co tam, zapisuje się :). Jeśli szczęście się do mnie uśmiechnie to poprosiłabym o album (może być taki malutki, harmonijkowy jak ma Bernardek do komunii) pełen kwiatów - jak w ogrodzie :). Byłby to prezent dla mojej mamci - ogrodniczki z wielkiej pasji :)).
    Buziaczki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna rocznica twórczej działalności! Gratuluję Małgosiu i dziękuję, że jesteś, że się z nami dzielisz swoją pasją, kreatywnością i inspirujesz nas na każdym kroku. Nawet nie wiesz, jak mocno dmuchasz w nasze twórcze skrzydła, odwiedzając nasze blogi i zostawiając tyle dobrych słów. Sprawiasz, że chce się chcieć. Dziękuję Małgosiu z całego serca! Chętnie ustawię się i ja w kolejce po Twój album. Od dawna zbieram się do zrobienia albumu z naszych wypraw górskich... Taka pamiątka ze zdobycia Korony Gór Polskich, z datami i opisami... Ale jeszcze tego nie zrobiłam, więc może Ty zechcesz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Małgosiu! piękna liczba wskoczyła! życzę Ci Kochana dużo zdrowia i nieustającej weny! cieszę się, że mogę stale podziwiać Twoje piękne prace:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu, piękna rocznica :) Życzę Ci z całego serducha, abyś w zdrowiu i z radością jeszcze bardzo długo prowadziła blog i cieszyła nasze oczy wspaniałymi pracami.
    Jeżeli udałoby mi się u Ciebie wygrać album, to chciałabym w różowo-fioletowej kolorystyce z cytatami.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosiu, gratuluję 6 lat blogowanie i życzę kolejnych owocnych lat w blogowaniu. Nie wezmę udziału w candy, choć uważam, że cudowne albumy tworzysz. Zawsze jestem pod ich wrażeniem po obejrzeniu zdjęć. Pozdrawiam 🙂.

    OdpowiedzUsuń
  20. Małgosiu, gratuluję tylu lat blogowania. Lubię do Ciebie zaglądać, bo zawsze coś ciekawego i ładnego pokazujesz. I oczywiście ustawiam się w kolejce po album.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu to już 6 lat, jak ten czas szybko leci. Życzę kolejnych pomysłów w tworzeniu kartek i albumów. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję Ci Małgosiu za 6 lat Twojego bycia tutaj z nami :) dziękuję za Twoje inspiracje, za Twoje każde odwiedziny na moim blogu, za każdy komentarz i za każdy uśmiech :) Dziękuję Ci za Twoje wielkie serducho otwarte na oścież :) Bądż tu z nami jeszcze długo, długo , długo :) Jeden albumik od Ciebie mam, ale gdyby na mnie trafiło to staje w ogonku po album komunijny dla bratanka :) Wszystkiego najpiękniejszego Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu kochana, dziękuję że jesteś, dziękuję że mogę podziwiać Twoje prace, Twoje albumy których nie umiem robić i nigdy nie będę robić -:)
    Życzę Ci kolejnych lat, oraz kolejnych pięknych i twórczych prac, a w życiu osobistym życzę Ci dużo zdrowia i casu na realizowanie marzeń...
    Oczywiście że nieśmiało stoję w kolejce, może mi szczęście dopisze i poproszę o album dla mojej wnuczki :)
    Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu gratuluję rocznicy i życzę Ci wielu kolejnych rocznic i nieustającej weny twórczej :) dziękuję że możemy oglądać Twoje piękne prace :) Ja się również ustawiam w kolejce, bo Twoje albumy są cudowne, a mój mąż ma w tym roku 40. Urodziny dlatego chciałabym taki męski album dla niego :) pozdrawiam serdecznie i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super Gosiu. Podziwiam z całego serca Twoją wytrwałość i chęci do działania. Cieszę się, że dzięki blogowi mogłam Cię poznać,dzięki czemu mogę się u Ciebie inspirować. Sześć lat to naprawdę niezły wynik. Mam nadzieję kiedyś dojść do takiej perfekcji jaką widzę u Ciebie. Jesteś kochochana. Życzę Ci wszystkiego najlepszego,i żeby zawsze Ci się chciało tworzyć.
    Więc jeśli by się zdążyło, że przypadkiem mnie wylosujesz to poproszę album dziecięcy dla dziewczynki, taki od urodzenia. Pozdrawiam gorąco i jeszcze raz Wszystkiego co Najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj końcówką zimy Małgosiu
    6 lat? Piękny wiek. Obie poznałyśmy się później, ale zawsze lepiej późno niż wcale:))) Cieszę się, że jesteś. Jesteś cudownym Aniołem, który ciepłym słowem potrafi podtrzymać na duchu.
    Nie znam drugiej takiej Osoby, która miałaby w swoim dorobku tak ogromną liczbę przepięknych karteczek, albumów, sładaczków... Każda otrzymana od Ciebie przesyłka stoi na honorowym miejscu. Jedna piękniejsza od drugiej. Podziwiam Twoją niezwykłą pracowitość i wyobraźnię artystyczną. Ja mam niestety dwie lewe ręce.
    Już zazdroszczę przyszłej posiadaczce lub posiadaczowi tego albumu. Oczywiście bardzo chciałabym, aby trafił on w moje ręce i wlał w moje serce radość, której tak potrzebuję, ale tyle razy już próbowałam.... Kto jednak wie, może losowanie w Prima Aprilis zrobi mi prezent? Wówczas sama będziesz wiedziała jaki album wleje w moją dusze radość.
    Ale nie to jest najważniejsze.
    Małgosiu życzę Ci kolejnych lat w blogosferze. Pięknych karteczek, które nadal będą źródłem radości, energii i optymizmu.
    Niech Twoje stronki nadal zachwycają:)
    Pozdrawiam ciepło przesyłając delikatny, żółty uśmiech budzących się forsycji 

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga!! Życzę Ci jak najwięcej postów, mnóstwa pomysłów i cudownych prac!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Małgosiu, dobrze, że jesteś! Dziękuję za Twoją obecność na moim blogu, za wszystkie dobre i tak miłe słowa, wsparcie i cudowne prezenty. Niech kolejne lata blogowania upłyną Tobie w spokoju, niech niosą satysfakcję, pozwalają poznać ludzi szczerych i dobrych! Wszystkiego co najlepsze💗
    Całuje mocno!

    OdpowiedzUsuń
  29. Małgosiu, gratuluję szóstej rocznicy bloga Twojego. Życzę jeszcze wielu twórczych lat blogowania. Miałam to szczęście otrzymać Twój przepiękny album niezapominajkowy więc ja poza kolejką :)
    Ściskam ...

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana!
    Wiesz, że z serca życzę Ci tylko powodzenia, tak jest i dziś😊
    Pozdrawiam słonecznie i nadal miłych spotkań na blogowych ścieżkach📖😀🌹💖🌼

    OdpowiedzUsuń
  31. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! I niekończącej się weny :) Wielu, wielu kolejnych pięknych, twórczych lat.
    Gdybym to ja miała zostać tą wylosowaną szczęściarą, poprosiłabym o albumik taki rodzinny, mama, tata i dwóch chłopców :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Małgosiu, gratuluję pięknej rocznicy i życzę jeszcze wielu lat blogowania. Oby wena nigdy Cię nie opuszczała. Zachwycaj nas kolejnymi cudnymi pracami. Oczywiście z wielką przyjemnością ustawiam się w tej długiej kolejce po albumik. Gdyby szczęście mi dopisało to poproszę o album z motywami kwiatowymi. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję 6 rocznicy blogowania i życzę dużo takich rocznic. Bardzo chętnie zaglądam na Twego bloga.Twoje kartki i albumy chyba wszystkich zachwycają.
    Ustawiam się w długiej kolejce. Może szczęście dopisze. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. O raju, kto by pomyślał, ze to już 6 lat, a pamiętam początki :)
    Gosiu, życzę Tobie nieustającej weny twórczej, choć chyba z Twoim doświadczeniem, to nigdy Ci jej nie zabraknie. Pięknie tworzysz :)
    Pozdrawiam, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego najlepszego z okazji 6 urodzinek bloga! Chętnie przyłączę się do zabawy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje Małgosiu! ❤
    6 lat, a ja mam wrażenie jak bym Cię znała dłużej...
    Życzę Ci Kochana nieustającej weny twórczej, zadowolenia i radości z tych pięknych papierowych prac które tworzysz!
    Cieszę się, że Cię poznałam w blogowym świecie i nawet znam Twój głos 😉☎️
    Z przyjemnością bawię się z Tobą i jestem chętna na album dziecięcy, to byłby prezent dla mojej wnusi która 28.03 skończyła 2 latka 😁
    Pozdrawiam serdecznie 😘🌷

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...