czwartek, 3 marca 2022

Marcowe mapki u Ani

Witajcie, kochani!
Dzisiaj pokażę Wam dwie kartki, które powstały do mapkowej zabawy u Ani, będą to oczywiście kartki wielkanocne.


Przyznam szczerze, że pierwsza mapka mnie onieśmielała i wydała mi się trudna, tymczasem z tej kartki jestem bardzo zadowolona:


A do drugiej mapki zrobiłam taką oto karteczkę:


Na obu pojawiły się baranki, które dostałam kiedyś od Ewci - w końcu doczekały się swojego przeznaczenia.
I obie kartki razem.


A na koniec odrobina wiosny w doniczce.


Pozdrawiam Was bardzo ciepło, kochani. Trzymajcie się.
Małgosia


52 komentarze:

  1. Małgosiu jak dal mnie bomba. Ta lewa mapka może i wygląda na trudną ale w rzeczywistości wcale taka nie jest!!Świetnie Ci te baranki przypasowały do kartek.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe, pastelowe kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki, a baranki przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki ! Baranki wyglądają cudnie, a Twoja osobista wiosna jest bardzo dorodna :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki cudowne, wiosenne a za oknem akurat biało i nadal pada snieg.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Urszulko. Mam nadzieję, że ten śnieg to tak tylko chwilowo.

      Usuń
  6. U mnie juz pada snieg i biało, piękne kartki , a ten hiacynt niech przywołuje wiosne jak najszybciej Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Teresko. Mam nadzieję, że śniegu już nie będzie.

      Usuń
  7. Baranki na Twojej kartce wyglądają obłędnie. Kartki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki obie.Baranki przepiękne na kartkach. Też się zastanawiam nad lewą mapką.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki są po prostu urocze. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie karteczki są śliczne, a baranki urocze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne Małgosiu!!! Te owieczki są cudowne! Bardzo mi się podobają :).
    Ja też kupiłam sobie hiacynta ale tak ładnie jeszcze się nie rozwinął:).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu cudowne karteczki zrobiłaś:)
    Cudowna kolorystyka, piękne detale i precyzja zachwyca za każdym razem.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj już w marcu Małgosiu
    Piękna jak zawsze karteczka. Szkoda tylko, ze owieczka, baranek(?) trochę smutna, ale jaka ma być dzisiaj?
    Pozdrawiam nadzieją, która na przedwiośniu jest najpiękniejsza

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki Małgosiu a z tymi barankami dodatkowo ,,przesłodkie,, :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu, cudne kartki. Tak, ta pierwsza mapka jest trudna, ale poradziłaś sobie świetnie. Doskonale stonowałaś delikatnymi papierami nagromadzenie elementów w centralnej części. Te owieczki są śliczne. Trzymaj się cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. O ile pamiętam to ja wymyśliłam tą lewą mapkę:))) Małgosiu - cudnie zinterpretowałaś obie mapki a baranek jest przesłodki.
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu, Tak, to Twoja mapka - niebanalna i wymagająca.

      Usuń
  17. Ta wiosna w Twojej doniczce to radość w czystej postaci :) śliczne barankowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne obie, a baranki urocze. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu, ale słodkie karteczki Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe kartki poczyniłaś. Jestem zachwycona Twoją wszechstronnością🙂

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne karteczki. Nie można oderwać oczu od tych od tych słodkich baranków. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana
    Piękne Twoje karteczki, jak wszystkie inne tutaj przedstawione😊💖
    Serdecznie pozdrawiam w pierwszym, słonecznym dniu wiosny🌞😀💛

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...