środa, 23 lutego 2022

Album „Alicja w Krainie Czarów”

Witajcie, kochani!
W końcu powstał – album dla Jadzi, która (powiem Wam w sekrecie) jest najprawdziwszą Alicją z Krainy Czarów. To nie miał być album na zdjęcia, tylko do oglądania, więc postawiłam na rozkładane elementy, bo one zawsze dają ciekawy efekt. Ale zdjęcia też się w razie czego zmieszczą w kilku kieszeniach i kopertach, do tego jest parę kart na zapiski. Do wykonania albumu wykorzystałam dwie kolekcje papierów z Alicją – „Alice” Stamperii oraz „Time to Dream” ScrapMir i jeszcze jakieś pojedyncze papierki z innych kolekcji. Zapraszam Was do oglądania, tylko uprzedzam – zdjęć jest sporo, a nawet kilka filmików obrazujących działanie niektórych mechanizmów składaczkowych.











































I jeszcze taka kartka shaker powstała z resztek:


Miałam wielką frajdę robiąc ten album, choć nie ukrawam, że było to duże wyzwanie. Mam nadzieję, że udało mi się sprawić radość Jadzi.
Pozdrawiam Was serdecznie, kochani i do następnego spotkania
Małgosia
 
Edycja: Kochani, jeśli chcecie, możecie dokładnie obejrzeć album na filmiku u Jadzi: TUTAJ
 

88 komentarzy:

  1. Małgosiu! Stworzyłaś dzieło sztuki. Masz niesamowite wyczucie piękna i harmonii. Album jest prześliczny, tyle w nim ukrytych elementów, skrytek i tajemnic. Idealny w temacie Alicji. Jestem nim zachwycona. Kartka z shakerem cudna. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczny album, istne cudeńko:) Oczy nie nadążają podczas oglądania, jest tak wszystko wspaniale zaprojektowane :) Brawo Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożesz Małgosiu stworzyłaś istne cudo ❤❤❤
    Już kolejny raz zaczynam czytać i oglądać post od początku i totalnie brakuje mi już słów zachwytu!!!
    Jesteś prawdziwą czarodziejkę, ten album jest najpiękniejszy jaki moje oczy widziały.
    Buziaki dla Ciebie😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu! Stoję i biję brawo. Album z Alicją jest piękny, wspaniały, cudny, niesamowity, oryginalny, zabawny, bajeczny... długo bym mogła achać i ochać nad nim. Podoba mi się też rola "do oglądania":)
    Myślę, że Jadzia podskakuje z radości, że ma takie cudo:)))
    Królowa albumów jest tylko jedna - MAŁGOSIA!
    Oczywiście wracam na górę, aby pooglądać jeszcze.
    Buziaczki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izabelko. Chociaż uważam, że do królowej mi daleko:)

      Usuń
  5. Małgosiu jest boski i wart czasu jaki na niego poświęciłaś. Co jedna strona do ładniejsza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne strony , widać ze całość bardzo pracowita, a i jeszcze nic nie zniszczyłaś i z resztek karteczka pięknie

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana 💖 😘 nie ukrywam, że obejrzałam kilkakrotnie ze łzami wzruszenia. Album jest po prostu ZJAWISKOWY! Nie wiem, nie wiem, nie wiem jak mam Tobie dziękować 💖🥰 za włożone w niego ❤️ ba, niejedno serce; tyle, ile w nim stron. Serdeczności posyłam 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam bardzo ciekawa tego albumu i ... obejrzałam go już trzy razy:))) Cudeńko Małgosiu, prawdziwe czary! Uwielbiam elementy pop up, mnóstwo z nimi pracy ale efekt jest zjawiskowy. Jesteś mistrzynią! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. I cóż ja mam napisać?
    Małgosiu album jest prze - pięk - ny!!!
    Pozdrawiam serdecznie i wracam na górę jeszcze raz go oglądnąć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny, bardzo pracochłonny, za co wielkie brawa dla Autorki😊🌷
    Serdeczności moc przesyłam kochana🌹😀💖

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest bajeczne, coś cudownego, powtarzam się ale jesteś bardzo zdolna i masz świetne pomysły.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudny album stworzyłaś 😀
    Widać,że włożyłaś w niego całe serce !

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu, oglądam każą kartkę i patrzę na każdy zakamarek tego album. Jest on tak cudowny, że wywołuje efekt WOOOOWWWWWWWWW

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny, wspaniały Małgosiu, nie może być inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  15. I co ja mam napisać? Kiedy szczeka mi z zachwytu z zawiasów wyskoczyła haha. Przecudny album Małgosiu stworzyłaś. Tyle cudownych pop-up, tyle fajnych ruchomych elementów. Podziwiam, że tyle skomplikowanych detali chciało Ci się zrobić w albumie. Piękny prezent🤩 Buziaki 😃 i lecę jeszcze raz obejrzeć zdjęcia i filmiki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jadzia szczęściara już go chyba ze 100 razy ogladała :) Zachwycająca praca Małgosiu:) brawo na stojąco :) i jako wisienka na torcie jeszcze ta karteczka- cacuszko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z zachwytu padłam i zaniemówiłam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Oglądałam z zachwytem, album to mistrzostwo świata, jest przepiękny, brak mi słów. Wykonałaś cudo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj napracowałaś się, stworzyłaś cudeńko. Każda strona piękna, następna piękniejsza, potem jeszcze i jeszcze. Małgosiu jesteś albumowym mistrzem.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały album Małgosiu :) Tyle pracy w niego włożyłaś, jest co oglądać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To jest nieprawdopodobne, ze można stworzyć takie cudo. Twój album to prawdziwa kraina czarów. A swoją drogą mam wydanie Alicji..." właśnie z tymi ilustracjami!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justynko. To chyba kultowe i najbardziej znane ilustracje Sir Johna Tenniela:)

      Usuń
  22. Czegoś tak wymyślnego to ja w życiu nie widziałam. Jesteś czarodziejką. Tematyka świetna i wykonanie - powtórzę się - mistrzowskie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu, ten album jest c u d o w n y!!!
    Mam mały bloczek z Alicją, leży już chyba 2 lata ... boję się go ciąć, nie chcę zniszczyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Danusiu. Tez miałam tremę przed pocięciem tych papierów.

      Usuń
  24. O raju jaki cudowny ten album, zachwycający :) pozdrowionka Gosiu

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj jeszcze lutym Małgosiu
    Ależ musiałaś napracować się nad tym cudeńkiem.
    Pozdrawiam nadzieją na lepsze, bezpieczniejsze jutro 

    OdpowiedzUsuń
  26. FANTASTYCZNY! Zazdroszczę, bo prawdziwą ucztą dla oczu i ducha musi być oglądanie tego albumu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę przyznać, ze jestem zaskoczona:) Pop up sama jestem coraz bardziej jestem zainteresowana, ale zaczynam od najprostszych i na razie się przyglądam, a tu taki wysyp wszystkich tych które chcę się nauczyć:)
    BRAWO! cudowny album stworzyłaś:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow ! Ten album jest naprawdę z magiczny i prosto z krainy czarów !!! To moja ulubiona bajka z dzieciństwa !!! A te elementy składane to już zupełny odlot !!! Cudny jak nie wiem co !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Małgosiu, ten album na pewno wypadł z Krainy Czarów! Super wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ on piękny. I pomysłowy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. WOW!! Istne cudeńko!!! Śliczne detale!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny album. Widać dbałość o każdy szczegół. Rewelacyjne rozkładane elementy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Prawdziwie bajkowy album stworzyłaś. Nie można oczu od niego
    oderwać, podziwiam !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniały!!! Ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Małgosiu normalnie rozwaliłaś system! Jestem pełna podziwu dla Twojej pracy i umiejętności, cudo wykonałaś:))) Album prezentuje się wybornie.
    Buziaki zasyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Zbierałam obie szczęki z podłogi :) Cudo, po prostu dech zapiera :) Można oglądać w nieskończoność i jeszcze raz i jeszcze ... Bardzo bym była zdziwiona i zaskoczona, gdyby się nie spodobał :) Pozdrawiam cieplutko i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Małgosiu dopiero dziś mogłam wejść na spokojnie na bloga. Od razu zajrzałam do Ciebie i zaniemówiłam! Ten album to cudo nad cudami! O rany, istna bajka!!! Właściwie to lepsza wersja wszystkich wersji książek o Alicji! Jesteś niezwykła, a Twoje albumy są niesamowite! Alicja skradła me serce! Idę na górę jeszcze raz popatrzeć.
    Buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Małgosiu, oglądałam zdjęcia cztery razy i zaraz obejrzę je jeszcze raz. Filmiki pokazujące działanie mechanizmów również. Jestem pod ogromnym wrzeniem! Album - CUDO!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  39. Album piękny, oryginalny i pełen niespodzianek. Można by rzec, że wręcz zaczarowany :)

    OdpowiedzUsuń
  40. To coś co nazywasz albumem, to po prostu dzieło sztuki najwyższej. Podziwiam za trud i czas włożony w jego realizację. Niesamowity i niepowtarzalny. Wart najwyższych ocen. Małgosiu jesteś artystką przez duże A. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Malgosiu, ale mnie zastrzelilas tym albumikiem. Jest absolutnie cudowny. Magiczny. Na pewno bylo to ogromne wyzwanie biorac pod uwage detale. Sliczny jest, tak starannie wykonany. Gdzie kupilas takie niesamowite papierki z Alicja w krainie czarow? Nigdzie takich nie widzialam. Nie moge oderwac oczu od tego albumiku. Pozdrawiam Cie Kochana serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kasieńko. Papiery Stamperii były na pewno kupione w internetowym sklepie Zielone Koty, a papiery ze ScrapMir dostałam.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...