wtorek, 8 lutego 2022

W tunelu i za kulisami

Witajcie, kochani!
Cieszę się bardzo, że moje tuneliki się Wam spodobały. Powstał jeszcze jeden, a że prawie cały w zieleni, więc wędruje do zabawy u Bogusi.


Oto i on:






Zrobiłam też składaczek zwany kartką kulisową. Oczywiście też składa się idealnie na płasko, a po pociągnięciu za boczne skrzydełka otwiera się widok na scenkę.






Jak widzicie u mnie ostro trwa produkcja kartek wielkanocnych, a korzystam z tego, że przymusowo zaczęłam wcześniej ferie za sprawą zapalenia krtani. Na szczęście ręce i głowa sprawne, więc karteczek przybywa.
A w następnym poście będzie pierwszy w tym roku album.
Pozdrawiam Was serdecznie, kochani. Pa, pa
Małgosia

62 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem Twoich tunelików - są prześliczne. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne kartki. Zarówno tunelowa oraz za kulisami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Co też ludzie nie wymyślą , sa przepiekne a do tego jak ma się talent I się to lubi to cudenka wychodzą.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne cudne karteczki stworzyłaś Małgosiu :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu, piękne kartki, a ta zielona z tunelem ogromnie mi się podoba, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace,to otwierane okienko rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne kartki 😀
    Ta pierwsza fantastyczna !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem Twoich kartek, zachwycają za każdym razem!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu, obie karteczki - rewelacja!!!
    Dziękuję za udział w mojej zabawie i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Bogusiu.Już myślę nad trójkątami:)

      Usuń
  10. Piękna ta kartka zza kulis i forma atrakcyjna. Pozdrawiam, zdrowiej szybko :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki Małgosiu,ten tunel coraz bardziej mnie zachwyca 🙂
    Zdrówka życzę ♥️
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu twoje kartki są zachwycające ponieważ ja robię tylko z motywami religijnymi , więc dla mnie wszystkie bez względu na formę piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Teresko. Kartki z motywami religijnymi lubię najbardziej, bo najlepiej oddają istotę świąt.

      Usuń
  13. Wspaniałe te Twoje składaczki Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie fajne formy! Piękne karteczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie formy są bardzo efektowne, śliczne karteczki stworzyłaś Małgosiu. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowności Małgosiu, a o albumiku coś wiem:-) Kochana jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale sie kochana rozkręciłas, świetne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne kartki Małgosiu. Produkcja hurtowa u Ciebie😊😉 ale to dobrze bo lubię oglądać Twoje karteczki. Są zawsze dopieszczone i cudownie skomponowane. Buziaki😘

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Małgosiu coraz dłuższym dniem
    No i nareszcie moje kolory:)))) Ten tunel z poprzedniego postu też fajny.
    Podoba mi się ten Zielony Luty
    Życzę Ci wielu słonecznych promyków

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosiu, toż to małe arcydzieła u Ciebie ppwstają, jestem pod ogromnym wrażeniem :) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pełen podziw za tak pracochłonne karki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne kartki. Bardzo przestrzenne. Wyobrażam sobie ile pracy w nie włożyłaś nie mówiąc o ilości papieru. Efekt fantastyczny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Haniu. Czasu trochę potrzeba, papierów też:)

      Usuń
  23. Te formy są świetne, zwłaszcza ,,tunelowa,, ..... piękne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały efekt dają te formy. Kartki przestrzenne i wyglądają jak scenki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne składaczki! To odwzajemniona miłość 😀

    OdpowiedzUsuń
  26. Szalejesz Małgosiu, kartki cudowne !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Urocze! I piękne papiery użyłaś Małgosiu.
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana
    Piękne, subtelne Twoje prace, jak zawsze jestem zauroczona💚😀
    Serdeczności przesyłam moc💖😊

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne prace wychodzą wychodzą z Twojego warsztatu. Widać, że polubiłaś się ze składaczkami, kartki są cudne i bardzo oryginalne! Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne są Twoje składaczki :) Pozdrawiam cieplutko i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...