czwartek, 3 lutego 2022

Kartkowe różności

Witajcie, kochani!
Znów wpadam szybciutko (byle do ferii, ale w tym roku u mnie dopiero od 14 lutego), żeby pokazać Wam karteczki, które zrobiłam już jakiś czas temu. Na trzydzieste urodziny pewnej miłej pani powstała taka:




Tutaj składaczek, który po złożeniu na płasko wygląda tak:


A tak w środku; na skrzydełku po lewej stronie jest miejsce na życzenia.




Tutaj karteczka na rocznicę śluby Agusi i jej męża.


Ostatnia z nich to kartka, która powstała… z kartki:) Tak to bywa, kiedy nagle ktoś wpada z prośbą o karteczkę z dzisiaj na wczoraj, a czasu brak. I jeszcze miał być spersonalizowany napis. Na szczęście znalazłam taką oto kartkę, którą zrobiłam już dawno, dawno temu:


Trochę ją upiększyłam, zmieniłam napis i mamy efekt:



Pozdrawiam Was serdecznie, kochani i do następnego spotkania,
Małgosia

60 komentarzy:

  1. Pierwsza na bogato, piękna! Wszystkie zresztą są śliczne, a składaczek dodatkowo zaskakujący.:)Łączę się z tobą w oczekiwaniu - też mam ferie od 14 lutego.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i każda w swoim stylu

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszej zachwyciła mnie kompozycja kwiatowa, a druga za to zaskoczyła środkiem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie sobie poradziłaś ze wszystkimi okolicznościowymi kartkami🤩
    Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wszystkie karteczki Małgosiu, ale najbardziej zachwyciła mnie pierwsza.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe karteczki i te piękne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie cudne Małgosiu! I jak wspaniale przerobiłaś tę dla "ktosia":)
    Uściski:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle ciekawie i pięknie. Urocze karteczki, Małgosiu. Jesteś mistrzynią, zawsze to piszę, bo przecież to najprawdziwsza prawda.
    POzdrawiam cieplutko, Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki a panienka z okienka cudowna .Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki Małgosiu- jak zwykle :) ja też recyklinguję kartki - jeśli można tak powiedzieć o tej ostatniej :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne prace Małgosiu, ale ta jedna moja najładniejsza :) jeszcze raz pieknie Ci dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie piękne,każda ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki !!! Ach znów mieć 30 lat :)
    Serdeczności Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczki piękne, Małgosiu!
    Jak zawsze u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kartki wszystkie jak zwykle u Ciebie. Zawsze mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne sa Gosieńko, ta ostatnia przerobiona mnie zachwyciła, niby nie wielka zmiana a jaki super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne, bardzo różnorodne karteczki, każda zachwyca inaczej. Najbardziej urzekła mnie chyba pierwsza. Uściski Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kartki, choć mnie najbardziej podoba się składaczek - jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu karteczki prima sort! Wszystkie śliczne bez wyjątku,
    jednak pierwsza skradła moje serducho. Cudna na bogato i kwiaty zachwycają:)
    Pozdrawiam serdecznie i baaaardzo zazdroszczę Ci tych feri;)
    Buziaki ślę:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta pierwsza karteczka wyszła ekstra :). Ty wyczekujesz ferii, a ja ferii + końca sesji, co w tym roku występuje jedno po drugim(o ile nie przytrafi mi się większa liczba poprawek). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu podziwiam Twoje zdolności i pomysły. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tyle pięknych prac. Jest co podziwiać. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj szumem wiatru za oknem Małgosiu
    Dziękuję za piękne życzenia.
    A karteczki cudne. Pierwsza najładniejsza. Panienka z okienka (pamiętasz może film?) też ciekawa. A ostatnia ładna, chociaż jak wiesz niebieski, to raczej nie mój kolor. Chociaż motylek mógłby przyfrunąć kiedyś:))))
    Pozdrawiam ciepło przesyłając uśmiech z Zielonych Stronek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ismenko.
      Oczywiście, że pamiętam uroczą Panienkę z okienka.

      Usuń
  24. U Ciebie Małgosiu zawsze jest na czym oko zawiesić ... piękne wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana
    Jak zawsze cudne Twoje karteczki, wciąż się zachwycam i jestem pełna podziwu dla Ciebie💖😀
    Serdeczności przesyłam🌼💚😊

    OdpowiedzUsuń
  26. Druga Karteczka zdobi mój kominek po zebraniu swiatecznych karteczek, dziekuje Gosiu :) fajny składaczek, taki z „niespodzianka”;) Dziekuje za pamiec i zyczenia 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agatko, dobrze, że poczta nie zawiodła.

      Usuń
  27. Małgosiu, siły masz niespożyte i wyobraźnię i rękę do kreowania kartek również. Podziwiam.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...