niedziela, 6 lutego 2022

Kartka tunel

Witajcie, kochani!
Takiego składaczka jeszcze u mnie nie było. Kartka - tunel daje fajny efekt głębi dzięki wielu warstwom i oczywiście składa się pięknie na płasko, więc bez problemu zmieści się w kopercie. A oto i ona:







Dzięki zielonej kolorystyce pasuje do zabawy u Bogusi.


Z rozpędu zrobiłam jeszcze dwie, tym razem wielkanocne.












Bardzo spodobała mi się ta forma, pewnie coś jeszcze powstanie.
Pozdrawiam Was serdecznie, kochani i do następnego spotkania
Małgosia

71 komentarzy:

  1. Piękne😍 zakupiłaś sobie maszynkę? Te koła i owale idealnie Ci wyszły😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Zakupiłam w końcu, trafiłam na fajną promocję. A kupiłam głównie ze względu na te koła czy owale - w wielu składaczkach są potrzebne, a ja mam duże problemy z równym cięciem (może trudno uwierzyć, ale tak jest, to przez moją wadę wzroku).

      Usuń
  2. Piękne karteczki Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mistrzostwo wszystkich, a ta wielkanocna z Jezusem cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu wielkanocne cudo !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny efekt. Jeszcze takiej formy nie widziałam. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i pomysłowe kartki Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ale fajne :) robią wrazenie :) ta niebieska Wielkanocna jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ol,la, la - Małgosiu przeszłaś samą siebie - obie karteczki cudowne!!!
    Dziękuję, że bawisz się ze mna dalej. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, cudowne te tuneliki ,jesteś bardzo zdolna.Brawo .Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne są Twoje kartki! Świetna forma, która daje sporo możliwości ... super!

    OdpowiedzUsuń
  11. No, no, kartki robią oszałamiające wrażenie.:) Ale ileż tu włożonej pracy, nawet sobie tego nie wyobrażam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justynko. Fakt, trochę pracy przy nich było:)

      Usuń
  12. Małgosiu, przecudne! Chyba nie znajdę słów, aby opisać swój zachwyt nad pracami, które pokazałaś. Brawo!
    Uściski serdeczne. Lecę na górę, popatrzę jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne kartki w formie tunelików. Podobają mi się wszystkie.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne karteczki i bardzo fajna forma:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne kartki w formie tunelów. Bardzo mi się podobają :-)/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana
    Jestem pełna podziwu dla Twojej kreatywności i Twoich zdolności artystycznych😀
    Karteczki wszystkie piękne💝😊
    Pozdrawiam najcieplej🍀🌷😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Znakomity efekt Małgosiu, ogromnie mi się te karteczki podobają.
    Przesyłam serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam Twoje kartki! Zachwyciła mnie ich forma, wyglądają prześlicznie! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  19. Takiej kartki jeszcze nie widziałam. Wszystkie są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne karteczki, jeszcze takich nie widziałam, mało ostatnio robię w papierze,teraz mam wenę na plątaninę nitek 😊
    Jak teraz masz maszynkę to już przepadłaś 🙂
    Serdeczności Małgosiu

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne i po mistrzowsku zrobione. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pomysł i świetne wykonanie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialne i oryginalne karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu przepiękne kartki, ale tym razem jestem szczególnie wielkanocna w niebieskości zauroczona. Świetne są te tunelowe kartki. Ja robiłam w kursie na fb w prostokącie, ale wycinanie bez maszynki daje popalić, a widzę że kupiłaś sprzęt i super dla Ciebie przy takiej ilości prac jakie robisz duże ułatwienie. Buziaki 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. Maszynkę kupiłam właśnie przez te otwory w składaczkach, które mi nigdy równo nie wychodziły.

      Usuń
  25. Wow Małgosiu jaka efektowna forma! Podziwiam ;) Bo tez pracowita .... a ta z Jezusem najbardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Są fantastyczne, przepięknie sie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne kartki- jak zwykle zachwycają detalami, ale ta forma- no petarda!! Cudne kartki- podziwiam, zachwycam się i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze takiego składaczka nie widziałam -rewelacyjna.Zadziwia mnie ile jest możliwości na składane kartki.Super Małgosiu,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo efektowna forma kartki, a ta z Jezusem najpiękniejsza. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ło matko i córko :) Jak tu u Ciebie pięknie! Pierwszy raz widzę takie karteczki i od razu się w nich zakochałam. Szukam właśnie jakiejś wyjątkowej formy na kartkę na urodziny dla pewnej 80 - letniej Pani. Ale to chyba dla mnie za wysokie progi :) Kartki CUDOWNE! Jesteś niesamowicie uzdolniona! Dużo zdrówka Ci życzę, kuruj się Małgosiu, żebyś na ferie była w pełnej formie. Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,Jolu. Myślę, że poradzisz sobie bez problemu, kartka nie jest trudna tylko czasochłonna. Tu jest przykładowy tutorial (tylko wymiary w calach):
      https://www.youtube.com/watch?v=SYyVoGNlfoo&t=1168s

      Usuń
  31. Piękne kartki.
    Właśnie mi przypomniałaś o tej formie karteczki Kiedyś jedną popełniłam. Muszę zaraz poszukać jej zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Chciałabym umieć się tak rozpędzić i stworzyć takie cudeńka i w większej ilości.

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne składaczki :) Efekt jest niesamowity :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...