piątek, 11 lutego 2022

Album „Skarby Babci Basi”

Witajcie, kochani!
Zgodnie z zapowiedzią dzisiaj chcę Wam pokazać pierwszy w tym roku album. Zrobiłam go z papierów Lemoncraft „Silence” w ciekawej różowo – niebieskiej kolorystyce. Takie dziewczęco – chłopięce kolory będą fajnie pasować do zdjęć, które się tu znajdą, bo album przeznaczony jest na fotografie największych skarbów Basi – jej kochanych wnuków. Zapraszam do oglądania.
























Tymczasem ciągle trwa produkcja kartek wielkanocnych.
Pozdrawiam Was serdecznie, kochani i do następnego spotkania,
Małgosia

81 komentarzy:

  1. Przepiekne dzieło, delikatne kolorki I cudne wykonanie. Brawo.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu cudo, cudo i jeszcze raz cudo!! Przepiękna kolorystyka i bardzo podoba mi się zapięcie. Idę jeszcze raz pooglądać:).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna sprawa taki album :) pomieści cała czwórkę Basinych wnuczątek :) Brawo Małgosiu, mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńko! Kolory , zdobienia delikatne kart🤩

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudo!!! Poprosze Małgosiu jakies szkolenie dla mnie z albumów Hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudo, piękny w każdym calu

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny cudowny album, piękne kolory i super zamykany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest piękny Małgosiu! Wszystko mi się w nim podoba - cytaty cudne, papiery i ich kolory i oczywiście skrytki, zakamarki i te detale, które tak umiejętnie włączasz w kompozycję. Chwile Basi i jej skarbów będą miały wspaniała oprawę:)
    Uściski:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały album- wiadomo! czekam na karteczki wielkanocne, może mnie zainspirujesz? Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Album jest prześliczny. Gdy się go bierze do rąk, wręcz przemawia, żyje. To niesamowite, że Małgosia potrafi swoim pracom nadawać życie.Jestem zachwycona, tak będą w nim moje Skarby. Dziękuję Ci Małgosiu za tyle radości i piękna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basieńko, robić albumy dla Ciebie to prawdziwa przyjemność.

      Usuń
    2. A ja się ogromnie cieszę:-)i cenię sobie te cudeńka.

      Usuń
  11. CUDOWNY!! Pięknie go ozdobiłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiedziałam Małgosiu, że jak do Ciebie zajrzę to dostanę oczopląsu i palpitacj serca!
    Bajecznie piękny album, kolorki extra a to zapięcie super całość się prezentuje 🤩
    Serdeczności zasyłam 😊🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Mam nadzieję, że nie będę musiała zwracać kosztów za okulistę i kardiologa:):):)

      Usuń
  13. Cudo ja każdy Twój album:-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie, no. Znowu padłam. Jestem zakochana w tych albumach. Ten dodatek niebieskiego jest boski. Świetnie pasuje do całości. Podziwiam i pozdrawiam gorąco Gosiu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu super ten album. Zresztą jak wszystkie Twoje. Myślę że każda babcia ma swoje skarby i to rewelacyjny pomysł na prezent dla niej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu, zrobiłaś kolejny fantastyczny album! Wszystko mi się w nim podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały album, ale wiadomo - robiła go Mistrzyni!
    Miłej niedzieli Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny,widać ile pracy w niego włożyłaś.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne papiery wybrałaś, ale to Ty go wykorzystałaś po mistrzowsku. Album powala na kolana- CUDO!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale śliczny! I jaka fajna forma z tym okienkiem i zamknięciem z przodu :) Podziwiam Małgosiu :) i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem pod wielkim wrażeniem!
    Piękne kolory, piękne wykonanie, cud... miód... :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu cudowny album, jestem zakochana w Twoich albumach, mistrzostwo. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu bardzo uroczy ten album. Wszystko mi się w nim podoba i kolorystyka taka delikatna, i napisy, karteczki, zamknięcie. Cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu, co mam napisać - piękny jest ten album. Jak zapełni się zdjęciami, stanie się jeszcze piękniejszą pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny album Małgosiu, jestem pewna, że Basia jest nim zachwycona. Ze zdjęciami "skarbów" będzie bezcenną pamiątką.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny album, dopracowany w każdym calu .

    OdpowiedzUsuń
  27. Uroczy. Jestem pewna, że Basia pomysłowo go wykorzysta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Już okładka zachwyca, że o środku nie wspomnę. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana
    Przepiękny, jestem zachwycona tym albumem📖🌼💖
    Każda babcia chciałaby go mieć, ja także😀
    Pozdrawiam serdecznie🌸😘

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniale ten album wygląda. I jaki porządny!

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj środkiem lutego Małgosiu
    Szczęściara z tej Basi. Trochę jej zazdroszczę. Ale wiem, że się jej należało to cudeńko.
    Niech wiosenny wiatr przywiewa sny o kolorowych łąkach.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześłiczny album. Tyle w nim przeróżnych detali. Cudne go ozdobiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Babcia Basia na 100% zachwycona ... jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękny album.Perfekcyjnie wykonany i ozdobiony:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniały album! Przepięknie ozdobiony, świetnie rozmieszczone strony i rozwiązania do eksponowania zdjęć. Babcia Basia będzie wzruszona... to pewne:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow ! Ten album jest mega !!! Przecudny jest !!! Bardzo ładna kolorystyka i piękne wykonanie ! Brawo !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...