czwartek, 11 listopada 2021

Złote gody

Witajcie, kochani!
Zgodnie z obietnicą dzisiaj nie będzie kartek świątecznych (chociaż sporo ich powstało), za to pokażę Wam jaki box zrobiłam na pięćdziesiątą rocznicę ślubu państwa Stanisławy i Edwarda. A skoro to Złote Gody, nie mogło zabraknąć złotych elementów.




W środku ukwiecone doniczki i zakochane ptaszki.






Boxik pasuje do zabawy u Bogusi.


Poza tym w końcu zainaugurowałam nowy piekarnik wykonując całkiem udane gołąbki. A że nie zostałam obdarzona zbyt wielkim talentem kulinarnym, z całkowitym ogarnięciem parowego piekarnika o tysiącu różnych funkcji (i wszystko na dotyk) zejdzie mi pewnie do końca roku:)
Komentarz Mamci: Sama taki kupiłaś:)

Nie było to jak poczciwy gazowy staruszek:)

Pozdrawiam Was serdecznie, kochani i do następnego spotkania,
Małgosia

74 komentarze:

  1. Piękny box z okazji Złotych Godów - robi wrażenie. Podoba mi się ta forma. Wykonanie boxa wydaje mi się dość pracochłonne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu. Owszem, trochę pracy przy boxie jest.

      Usuń
  2. Z każdym nowym nabytkiem trzeba się najpierw oswoić:) Jestem pewna Małgosiu, że polubisz swój piekarnik - to fantastyczny zakup.
    Boxik przepiękny, urzekło mnie już samo wieczko a wnętrze jest jeszcze piękniejsze.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełko :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełko na pewno zachwyciło obdarowanych. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny box. Pięknie pasuję te złote dodatki <3. Co do piekarnika to ja się aż boję wymieniać mojego gazowego staruszka 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Roksanko. Mam wrażenie, że niektóre stare sprzęty były lepsze niż te nowości. A na pewno trwalsze:)

      Usuń
  6. piękna pamiątka, a ja kupiłam nową pralkę i tez już trzecie pranie i ciągle odkrywam coś nowego, funkcji od groma , ale może i ja dojdę do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny box Małgosiu :) a to złote serduszko to jak wisienka na torcie :) Zatem udanych wypieków ci zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elegancki box, cudnie wykonany, piękne kwiaty z gołąbkami. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu jak już opanujesz ten piekarnik, to wszystko Ci będzie w nim wychodzić nawet jak do kuchni masz dwie lewe ręce ( możemy sobie te ręce podać bo ja też lewizna).
    A box rewelka, bardzo mi się podoba, a że to złota rocznica to i złotych elementów nie mogło zabraknąć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Mam nadzieję, że jakoś go ogarnę:)

      Usuń
  10. Małgosiu przepiękny box. Bardzo podoba mi się, że tyle ma kwiatów i te złote elementy. Tak pięknie wszystko współgra.
    Co do piekarnika to dasz radę go oswoić :)). Ja tak miałam z nową płytą indukcyjną. Moja mamcia jak do nas przyjeżdża do dziś nie potrafi ani jej włączyć, ani na niej gotować, a ja już rozgryzłam co i jak :))).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justysiu. No właśnie, moja Mamcia też nie bardzo lubi te elektroniczne nowości, więc piekarnik spada na mnie (jakkolwiek to brzmi:)

      Usuń
  11. Małgosiu, box jest zachwycający. Pięknie go wykonałaś. Ta dekoracja w środku bardzo mi się podoba. Pierwszy raz widzę takie donice na kartce:) U mnie "na dotyk" dotykane są tylko podstawowe funkcje:))) Pozostałe mnie straszą:)))
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izabelko. Oj tak, jak poczytałam dokładnie instrukcję, to też jestem przerażona tym, co mogłoby się zadziać:)

      Usuń
  12. Buahahah Moja mamcia pewnie powiedziałabym to samo. :D Ja na nowoczesnych sprzętach się nie znam, gubię się i wole stare, a sprawdzone, hej.  :D Box jest idealny. Mam tak, że patrząc na Twoje parce, ja się zwyczajnie uśmiecham. Te złote dodatki, te doniczki ukwiecone, boskie. Tworzysz sercem całym. Najpiękniejszych dni Ci życzę. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. Ja też wolę te stare i dobrze znane, swoją drogą sama nie wiem, co mnie podkusiło kupić taki "kombajn":)

      Usuń
  13. Przepiękny box Małgosiu :)))
    Dziekuję za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I już mam ochotę na gołąbki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny box, chociaż osobiście nie przepadam za tą formą - zrobiłam tylko jeden albo dwa i więcej nie zamierzam. Ale u kogoś chętnie oglądam :) pozdrawiam serdecznie i ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam serdecznie ♡
    Naprawdę piękna rzecz. Cudowna pamiątka, najpiękniejsza ozdoba. Box cudo, napatrzeć się nie mogę :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna pamiątka na tak zacny jubileusz! Buziaki Gosieńko :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Parowy piekarnik?! Pierwsze słyszę ale wierze ze świetnie go obczaisz :) a box Wow! Elegancki w sam raz do okazji !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosieńko cały box jest super, ale ten środek, ten kwietnik i te gołąbki... coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj słoneczną sobotą Małgosiu
    No to kiedy mogę wpaść na te gołąbki?
    A pudełeczko cudne
    Pozdrawiam ciepło życząc spaceru pod rękę z kolorową Panią Jesienią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ismeno. Wpadaj w każdej chwili, gołąbki jeszcze są.

      Usuń
  21. Przepiękny boxik, te złote dodatki pięknie ozdabiają całość.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny box!! Cudnie go ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny box na wspaniałą rocznicę:) Gratulacje dla wszystkich:)
    buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak wiesz - box się nam podobał, a teraz już pojechał do świętujących :)

    Zazdroszczę nowego piekarnika - ja cały czas się zbieram do zakupu :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny box powstał na tę wyjątkową i niezwykle radosną rocznicę, Złote Gody, a zwłaszcza w dzisiejszych czasach, to wielkie osiągnięcie. A co do gołąbków… chodzą mi po głowie od kilku dni, a teraz będą mi chodzić jeszcze bardziej!
    Pozdrawiam serdecznie Małgosiu!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne pudełko, piękna rocznica :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne pudełeczko :) wszystkiego co najlepsze dla Pana Edwarda i Pani Stanisławy :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny prezent Małgosiu. Życzę udanego "oswojenia" piekarnika.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne,gustowne i bardzo bogate pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny box :) Piękie go pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki piękny box! Bukiet na wieczku jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękna pamiątka Małgosiu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna rocznica i cudny boxik :)
    A skoro już pierwsze udane danie wyszło z piekarnika, to teraz będzie już z górki :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale cudne pudełko i to złoto takie błyszczące - pięknie to wygląda. No i gratuluję kulinarnego debiutu z nowym piekarnikiem. U mnie kuchnia tradycyjna na gaz (płyta indukcyjna nie daje tego przyjemnego ciepełka), w piekarniku jedynie grill elektryczny, zresztą bardzo rzadko używany. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anetko. Płytę też mam gazową, jedynie piekarnik elektryczny.

      Usuń
  35. Bardzo elegancki box!
    A mieszkanko po remoncie nie do poznania🙂🙂😉

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...