sobota, 6 listopada 2021

I znowu świątecznie

Witajcie, kochani!
Produkcja kartek świątecznych trwa. Dzisiaj pokażę Wam dwie kolejne, a powstały one zgodnie z listopadowymi wytycznymi w zabawie u Anulki.


Pierwszą mapkę zinterpretowałam tak:


A tak drugą:


 I jeszcze kolaż:

Kratka jest, kolor czerwony jest, więc wszystkie wytyczne spełnione. Poza tym powstało jeszcze kilka innych karteczek bożonarodzeniowych, ale na nie przyjdzie kolej. Tymczasem pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze. Dobrze, że jesteście!
Uściski,
Małgosia

62 komentarze:

  1. Małgosiu jako wielbicielka wszelakich kratek przepadłam!:)) Śliczne są, zwłaszcza ta pierwsza w oko mi wpadła :).Cudne!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudenka zrobiłaś, masz rękę do kartek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, cóż za intrygująca twórczość! :) Ahh, zrobiło się bardzo nastrojowo.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki! Ja też lubię kratki a bardzo rzadko je wykorzystuję. Dobrze, że Ania dała taką wytyczną. Shaker uroczą ptaszynę kryje, a druga kartka ma piękną ażurową bombkę😀 Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i bardzo pomysłowe karteczki Gosiu, widać ze wena wróciła ze zdwojona siła!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne te Twoje świąteczne karteczki lubię bardzo motyw kratki a jeszcze czerwona krateczka to już wisienka na torcie. Super Małgosiu że udało Ci się spełnić wszystkie wytyczne. Obie kartki mi się szalenie podobają.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne karteczki Małgosiu- ptaszorek wybija się na pierwszy plan, ale ta druga taka w stylu retro również zachwyca:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu, cudne kartki i cudna na nich krateczka. Czuć świąteczny klimat! Ja jeszcze nie zrobiłam żadnej kartki bożonarodzeniowej. Jak nigdy wcześniej.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne,ja dopiero zacznę świąteczne kartkowanie , pewnie najpierw zacznę od zabawy u Ani

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfekcyjne! Nic dodać, nic ująć.:) Przepiękne papierki i elementy wykorzytałaś w tworzeniu tych karteczek.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie są śliczne a w szczególności ta pierwsza:) Serdeczności Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne sa, idziesz jak burza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. Muszę, bo chcę wysłać dużo kartek:)

      Usuń
  13. Ależ piękne karteczki a z shakerem jest najcudowniejsza. Ależ mi się podoba😍 Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki, szczególnie podoba mi się ta z ptaszkiem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne kartki! Każda z nich ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gil/rudzik na pierwszej kartce jest cudowny. Nie mogę się na niego napatrzeć.
    Pozdrawiam serdecznie, a w wolnej chwili zapraszam do mnie na dokończony wpis i biegu "Wolność na 5"

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne karteczki, każda z nich na pewno wywoła uśmiech na twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo udane i urokliwe kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam nieustannie Twoje cudne prace! Prześliczne kartki!
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  20. Małgosiu prześlicznie zinterpretowałaś wytyczne z zabawy, kartki są urocze i klimatyczne. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie bardzo mi się podobają, tekturka na pierwszej urocza.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak pięknie zinterpretowałaś wytyczne, kartki są śliczne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne karteczki i piękna interpretacja mapek :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obie kartki piękne i jak zwykle dopracowane w każdym calu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Karteczki są przepiękne, cudne, urocze. Wciąż podziwiam, pozdrawiam i serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe karteczki! Lubię przyrodę, dlatego ta z rudzikiem jest moją faworytką.
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...