czwartek, 18 listopada 2021

I znowu (tak, zgadliście) kartki świąteczne

Witajcie, kochani!
Nie będzie to żadnym zaskoczeniem, że dzisiaj zaprezentuję Wam kolejne kartki bożonarodzeniowe. Produkcja trwa intensywnie, karteczek przybywa, będzie co wysyłać już niedługo. A oto pierwsza z nich; zrobiłam ją według wytycznych w zabawie u Ulci.




Na kolejnej wykorzystałam stempelek pokolorowany przez Ewcię. Swoją drogą to chyba kartka dla łasucha:)

Na tych dwóch mamy kolejno złotego aniołka i choinkę. To zwykłe tekturki pomalowane tanim mazakiem z Biedronki, który według napisu na etykiecie miał służyć do renowacji napisów na nagrobkach.



I jeszcze takie:






Tylko nie myślcie, że to koniec:)
Pozdrawiam Was serdecznie, kochani. Do następnego spotkania,
Małgosia

Edycja: Zgodnie z sugestią Ani kartki ze złotymi elementami (czyli pierwszą, trzecią, czwartą i szóstą)  zgłaszam do zabawy u Bogusi.



66 komentarzy:

  1. Śliczniutkie te Twoje karteczki Małgosiu!Dobrze że nie muszę wybierać ,bo nie wiemktóra mi się najbardziej podoba ,chyba wszystkie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwy hurcik a co jedna to ładniejsza:) Dziś najbardziej urzekła mnie pierwsza i ta dla łasucha. Masz Małgosiu mnóstwo fajnych pomysłów. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zbiór świątecznych kartek! Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki wspaniale, tradycyjne, super.Rozkartkowana jesteś na całego, jest wena twórcza.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne Małgosiu i pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. A to Małgosiu poszalałaś !! I Kto by pomyślał, że tak niewiele potrzeba żeby zrobić taką fajna kartkę. Wszystkie są świetne a te ze złotym poślij na zabawę do Bogusi, a sam raz się nadają . https://projectscrapx.blogspot.com/2021/10/zoty-w-listopadzie.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Zaraz wyślę złote kartki do Bogusi:)

      Usuń
  7. Wspaniałe kartki. Jest co podziwiać. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu produkcja swietna, kazda wyjątkowa i z serduchem Twoim ! Piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zachwycona :) Piękna karta :) Uwielbiam takie robótki ręczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu, ale fajnie trzaskasz te piękne kartki! buziaki wielkie dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam Twoje kartki. Śliczne są wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są śliczne :) Wspaniałe wzory!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne kartki Małgosiu. Mam te scrapki u siebie i nawet nie pomyślałam, żeby je tak wykorzystać:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezła produkcja kartek, ciężko wybrać tą naj, naj.. Bo wszystkie są śliczne.
    Pozdrowienia przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu, wszystkie karteczki sa przecudne!!! Dziękuję za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczności :) To już prawdziwy hurt :)
    Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudne kartki!!! Jak zawsze jestem pod wrażeniem Twoich prac! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartki piękne! Małgosiu skąd ty masz takie pomysły, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie bardzo udane. Też muszę zacząć w końcu robić karteczki na święta. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kartki. Najbardziej podobają mi się pierwsze trzy od góry i ta z ptaszkiem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Masę pięknych kartek wykonałaś🙂
    Mnie najbardziej podoba się z Aniołkiem!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zadziwiasz mnie Gosiu swoimi pomysłami na wykonanie kartek. Nie mogę się napatrzeć. Wszystko takie ładne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne, szczególnie urzekła mnie ta dla lasucha 🙂

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne cukiereczki pod choinkę. Podziwiam Cię Małgosiu, jesteś niesamowita, kochająśca to co robisz. Zazdroszczę:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Superaśne! Hihi taka ilość, to by mi wystarczyła do wysyłania w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj w końcu listopada Małgosiu
    Kartka z łasuchem lub ptaszkiem (gil?) może znaleźć się w mojej skrzynce pocztowej:))))))
    Ja w tym roku wyjątkowo mało poczty świątecznej wyślę. Opowiem w liście
    Pozdrawiam razem z odchodzącą rudą Panią Jesienią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ismenko. Jedna z tych kartek trafi do Ciebie.

      Usuń
  27. Jak dużo ślicznych karteczek :), a ja daleko w lesie :) :) Pozdrawiam adwentowo.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne bez wyjątku :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale śliczności, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...