piątek, 26 listopada 2021

Kartkowałam i… wygrałam

Witajcie, kochani!
Kolejne karteczki, tym razem nie składaczki, polecają się Waszej uwadze. Ta powstała na rocznicę ślubu wspaniałej pary:



A te mogą być na imieniny lub urodziny:


No i muszę się Wam pochwalić – wygrałam candy u Agusi. Oprócz wybranego przeze mnie chustecznika (moje ulubione sikoreczki!)…


… dostałam aż tyle cudowności:

I piękny składaczek.


Dziękuję, Aguś!

Pozdrawiam Was serdecznie, kochani i do następnego spotkania,
Małgosia

72 komentarze:

  1. Gratuluję Małgosiu wygranej. Piękny prezent.
    Kartki prześliczne:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki wykonałaś. Gratuluję wygranej. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki, piękna czcionka no i gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje a karteczki cudowne ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki Małgosiu. Sliczne kwiatki na nich wylądowały. Buziaki 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej :)
    Karteczki pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne karteczki, ale i wygrana zachwyca:) Gratuluję Małgosiu i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje 🙂
    Kartki świetne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartki w Twoim wykonaniu. Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. O Tak wygrana super na bogato Moje gratulacje. Ja coś nie mam szczęście w takich rozdawajkach.
    A karteczki jak zawsze cudne, jedyne w swoim rodzaju. Nie sposób ich pomylić z innymi wiadomo że Twoje :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluje wygranej :)
    Piękna kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej :) Piękny prezent i piękne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję pięknej wygranej, cudne kartki poczyniłaś.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne kartki Małgosiu, jestem nimi zachwycona.
    Gratuluję wspaniałego prezentu i gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje Gosieńko, piekna wygrana. A kartki zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu gratuluje z całego serducha. A Twoje kartki piekne i eleganckie :) fajna czcionka napisów 😆

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki !!! Wspaniały prezent wygrałaś.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  18. Karteczki piękne i oczarował mnie chusteczki😊
    Pozdrawiam kochana cieplutko, zdrówka życzę🧡🤗

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kartki, ale tym razem moją uwagę przyciągają kwiaty na nich umieszczone. Chyba ostatnio mam fioła na ich punkcie. Nadają dla kartek bogatszego wyglądu.
    Chustecznika i przydasiow gratuluję. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  20. Małgosiu wszystkie karteczki piękne i bardzo precyzyjnie wykonane:)
    Ta rocznicowa i z fioletowymi kwiatami mnie zachwyciły, kwiaty foamiranowe boskie zmajstrowałaś!
    Kochana gratuluję wygranej i pięknych prezentów:)
    Buziaki ślę:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Niestety ja nie umiem takich pięknych kwiatów robić, te pochodzą z wielkiej paczuchy, którą dostałam od Jadzi z bloga Sercem tworzone.

      Usuń
  21. Piękne kartki wykonałaś.
    Gratuluję wygranej! Fajne upominki otrzymałaś z tej okazji. Pudełko jest śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu, piękne karteluszki, a wygrana fantastyczna:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne karteczki i gratulacje wielkie - piękna wygrana :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne kartki!!!
    Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu karteczki są śliczne!!! I jaki piękny prezent otrzymałaś, gratuluję tak wspaniałej wygranej :). Chustecznik jest piękny!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję Małgosiu i cieszę się razem z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje Małgosiu !!! a kartki jak zwykle zachwycające :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Karteczki jak zwykle przepięknie się prezentują! Gratuluję wygranej.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne, gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  30. Przede wszystkim gratuluję Gosiu! A karteczki piękne! Szczególnie zachwyciły mnie te kwiatki z foamiranu na pierwszej.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudne karteczki :) gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje Małgosiu :) karteczki sa śliczna , zwłaszcza pierwsza -rozczulająca :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudne karteczki!!!
    Gratuluję wygranej :) Wspaniała zawartość!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Małgosiu muszę zbiorowo pochwalić , cudne te Twoje karteczki, a ten pop up box rewelacja z mojej ulubionej kolekcji, Wspaniałe nagrody dostałaś od Agnieszki. Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję wygranej! Kartki są śliczniutkie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Kartki piękne, zwłaszcza ta z fioletowymi kwiatami bardzo mi się podoba. No i oczywiście gratuluję wygranej. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...