poniedziałek, 1 listopada 2021

Komu grudniownik, komu?

Witajcie, kochani!
Zgodnie z obietnicą prezentuję Wam dzisiaj album na grudniowe wspomnienia, który powstał z pięknych papierów z motywami rozgwieżdżonego nieba. W oczekiwaniu na Boże Narodzenie można w takim albumiku wklejać zdjęcia z grudniowej codzienności (zamiast zdjęć mogą się tam znaleźć zapisane kartki, albo jakieś pamiątki, np. list do Mikołaja albo lista świątecznych zakupów). Oto on:






















Cyfry i motywy zdobiące strony są tak przyklejone, żeby zmieściły się zdjęcia zarówno w pionie…


jak i w poziomie…


a nawet ukośnie.


Mam nadzieję, że znajdą się chętni na przygarnięcie grudniowego albumiku. Wystarczy wyrazić taką chęć w komentarzu (do 15 listopada).

Grudniownik wskakuje też do zabawy u Bogusi ze względu na złote elementy zdobiące papiery.


Pozdrawiam Was serdecznie, kochani i do następnego spotkania,
Małgosia

76 komentarzy:

  1. Przepiękny ten grudniownik.Jestem szczęśliwą posiadaczką albumu od Ciebie ,więc życzę szczęścia osobom które ustawią się w kolejce po to cudo.
    Serdeczne uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny, chętnie stanę w kolejce.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu jest świetny, bardzo fajnych papierów do niego użyłaś. Pewnie już niedługo zabraknie chętnych bo Taką masę ludzi już obdarowałaś. Jako że mam już album od Ciebie chętnie odstąpię innym. Poza tym jakoś u mnie brak zwyczaju dokumentacji przedświątecznej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać Małgosiu, że Twój album prezentuje się zachwycająco. Zadbałaś o każdy szczegół i detal co jeszcze bardziej podkreśliło jego niezwykły urok🥰🌹 Oczywiście z ogromną radością ustawię się w kolejce po to cudeńko😁😘
    Pozdrawiam słonecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowności - oczywiście zgłaszam się do zabawy.
    Życzę spokojnego dnia. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycona Twoim albumem z chęcią wypełniłabym go swoimi zdjęciami. Zapisuję się.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny Małgosiu. Taki album - grudniownik - jest bardzo ciekawą formą utrwalenia przedświątecznych wspomnień. Będę kibicowała dziewczynom. Mam od Ciebie trzy albumy - jagodowy, hortensjowy i malutki jesieniuszek, dlatego nie staję w kolejce.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDOWNY- jak zawsze Małgosiu!!! Wspaniałe detale!!!
    Oczywiście bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle stworzyłaś piękny album :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Gosiu. Kolory niebieskie są przepięknie dopasowane,co nadaje zimowego uroku. Oczywiście nie mogę się napatrzeć i bardzo bym chciała, ale mam Twój album komunijny. Więc niech komuś kto nie ma się poszczęści.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest piękny i ja nie nie śmiem prosić, ale, ale jak pozwoli mi czas to zrobię podobny i już mi świta po głowie komu podaruję Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej same cudowności u Ciebie. Nie śmiem nawet o nim śnić ale chętnie bym przygarnęła :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny Małgosiu albumik przygotowałaś. Papiery jakie piękne i te dodatki. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny! Małgosiu jesteś jedyna do tej pracy, każdy album spod Twoich rąk jest piękny i każdy inny. Jestem ogromną fanką Twoich prac i chętnie stanę w kolejce po ten niesamowity album. Te strony w gwiazdeczki pobudzają wyobraźnię.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest przepiękny, oczywiście że ustawiam się w kolejce, twój album jest jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny, romantyczny album - jestem nim oczarowana. Życzę szczęścia wszystkim biorącym udział a Ciebie cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zachwycona Twoim grudownikiem Małgosiu, jest piękny i taki nastrojowy :) Bardzo chętnie bym go przygarnęła. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu, kolejne cudeńko. Brak słów, pięknie dobrane kolory, wykonany bardzo estetycznie będzie cieszyć nowego właściciela. Chętnie bym się zapisała, ale ja już mam od ciebie piękny album, niech ktos kto jeszcze nie ma, zachwyca się twoim dziełem. Buziaczki, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosiu zachwycasz grudniownikiem, cudownie skomponowany ;) mimo ze szczęście dopisało mi w zeszłym roku, to z przyjemnością ustawie się w tegorocznej kolejce i gdyby mi szczęście ponownie dopisało, w co wątpię, to obdaruje tym albumem moja bratowa, która urodziła wczoraj córeczkę, moja pierwsza bratanice, którzy będą mieć w tym roku wyjątkowy adwent :) pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agatko i gratuluję narodzin bratanicy.

      Usuń
  20. Śliczny, trochę przypomina kalendarz adwentowy. Spróbuję szczęścia i ustawiam się w kolejce chętnych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejne cudo ! Niestety przy walce z dachem i innymi remontowymi niedogodnościami nie miałabym kiedy zapełniać tego pięknego dzieła, dlatego niechętnie, ale ustąpię miejsca innym :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu, niezmiennie podziwiam twoje albumy - ile pracy musisz w nie włożyć, szok! Ten również jest zachwycający.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Złote rączki Małgosi poproszę by mnie wpisały na listę oczekujących na losowanie tego cudeńka. Czy ktoś Małgosiu może przejść obojętnie? Samą zapowiedzią już wniosłaś radość nadchodzących Świąt.Przytulam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu normalnie zaniemówiłam z wrażenia!!! Cudoooo zmajstrowałaś,każda karta pięknie ozdobiona, a kolorystyka jest prześliczna:)
    Jestem fanką niebieskości więc nie dziw mi się jak po raz kolejny nieśmiało ustawię się w kolejce. Może los będzie dla mnie łaskawy?
    Pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu ja wiem że Ty cuda tworzysz i kolejne takie cudo mogę teraz podziwiać !!! Cóż mogę napisać? no jest piękny i jakże by mi było miło gdybym mogła podziwiać go w realu !!! Także grzecznie ustawiam się w kolejce i czekam -:)
    Buziaki kochana.

    OdpowiedzUsuń
  26. cudnie, bajkowo Małgosiu! jak zawsze zachwycam się Twoim albumem:))) no i wiesz Kochana ustawiam się w długiej kolejce:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny album Małgosiu!!! Dziękuję za udział w mojej zabawie. Mam już od Ciebie album, więc odstępuję miejsce komuś, kto jeszcze takowego nie ma :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny... Kolorystyka bardzo mi odpowiada, ale w losowaniu udziału nie biorę - niech trafi do kogoś, kto zrobi z niego naprawdę dobry użytek. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny jest , ale mam juz jeden od Ciebie, niech sie też ktoś inny ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Coś cudownego stworzyłaś- ten album zachwyca i na pewno trafi w dobre ręce:)
    Buziaki przesyłam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj słońcem za oknem Małgosiu
    Chociaż trochę spóźniona, ale jeszcze o czasie, ustawiam się do długiej już kolejki. Może to cudeńko trafi do mnie?
    Pozdrawiam listopadowymi nostalgiami

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniały! Zauroczył mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Małgosiu kochana, mam już Twoje cuda, ale nie umiem oprzeć się temu przepięknemu albumowi więc nieśmiało i ja staję w tej długiej kolejce :). Zwłaszcza że zawsze grudzień i przygotowania do świąt dokumentujemy :). Album jest przepiękny - niczym noc polarna. Cudo!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny grudniownik! Mój ciągle leży niedokończony w szufladzie. Jako, że "niezdjęciowa" jestem nie ustawiam się w kolejce. Z pewnością trafi w ręce kogoś, kto go pięknie wykorzysta. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. I motywuję Cię niniejszym do skończenia Twojego grudniownika:)

      Usuń
  35. Przepiękny ten grudniownik- prosty i elegancki. Ja też się ustawię w kolejce i chętnie takie cudo przygarnę. Pozdrawiam serdecznie i ciepło

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaki piękny grudniownik :) Skoro juz tu trafiłam i zdążyłam , to się ustawiam :)Serdeczności ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękny!!! Niestety nie było troszkę w blogowym świecie i przegapiłam okazję zgarnięcia tego cuda.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Alinko. Jeszcze będą rozdawajki, zapraszam.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...