wtorek, 16 listopada 2021

Grudniownik (i nie tylko) ma właściciela

Witajcie, kochani!
Nadeszła pora, żeby grudniowy albumik znalazł swojego właściciela. Aż tyle osób wyraziło chęć przygarnięcia go…

 

… a ja jak zwykle mam wyrzuty sumienia, że nie mogę obdarować wszystkich. Tymczasem grudniownik już nie może się doczekać kiedy trafi do…


Gratuluję, Aguś i proszę Cię o adres (mój mail jest na górze w zakładce Kontakt).

Postanowiłam oddać też w dobre ręce album jesienny, o TEN. Mam nadzieję, że trafi do kogoś, kto lubi jesień. A będzie to…


Justysiu, gratuluję, Twój adres już oczywiście mam.

Kochani, dziękuję Wam wszystkim za zabawę i na pewno jeszcze niejeden album będzie do wzięcia. Tymczasem pozdrawiam Was serdecznie i do następnego spotkania,
Małgosia

28 komentarzy:

  1. Małgosiu wielki masz serce i niedługo nie będzie osoby w wirtualnym świecie co nie będzie mieć od Ciebie albumu. Gratuluje serdecznie Adze i Justynce że tym razem los się do nich uśmiechnął.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu, Twoje albumy są piękne i niezwykłe. Uradują Justynkę i Agę.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wylosowanym :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu śliczne albumy , gratuluję Agnieszce i Justynie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wygranym, Małgosiu jesteś Wielka.Buziaki.❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW!! Wygrałam!! Ależ się cieszę!!!! Cudownie będzie go na żywo oglądać i dotykać :)
    DZIĘKUJĘ :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, ale się cieszę!!!!!! Małgosiu trzy razy czytałam posta czy oby na pewno dobrze widzę :))). Z całego serca dziękuję!!!! Jestem przeszczęśliwa!!!! Pamiętam ten cudny album z bajecznymi dyniami :))))). Ale mi Kochana niespodziankę zrobiłaś - najlesza w tym ciężkim listopadowym czasie. Gratuluję również Agniesi. No, ale się cieszę :)))). Cudny album z moją ulubioną porą roku :))).

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla zwycięzców zabawy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęściarom gratuluje z całego serducha !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla dziewczyn, będą miały piękne albumy od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne albumy będą piękna pamiątką. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje Dziewczynom- albumy zachwycają i będą skarbnicą wspomnień:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję dziewczynom wygrania takich pięknych albumów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Dziewczynom, to ogromne Szczęściary ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję koleżankom a Ciebie Małgosiu cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdecznie gratuluję Dziewczętom, niech się radują tymi pięknymi prezentami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj listopadowym przedpołudniem Małgosiu
    No i znowu nie miałam szczęścia :(((
    Ale zwyciężczyniom gratuluję
    Pozdrawiam ciepło mgłami snującymi się dookoła

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję dziewczynom, a Tobie Małgosiu dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję obdarowanym :)
    Dziękuję za zabawę Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za zabawę, a dziewczynom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla zwyciężczyń :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...