sobota, 18 lipca 2020

Zimowa scena


Witajcie, kochani!

Dzisiaj dla odmiany mam dla Was powiew zimy, a to za sprawą kartki, która powstała do zabawy u Ulci. Wakacyjna wytyczna to… pełna dowolność; jak to Ula napisała: „każda z Was zrobi formę, jakiej nie robiła, a chciałaby zrobić”.


Od razu wiedziałam jaka forma pojawi się u mnie. Od dawna miałam ochotę zrobić kartkę – scenę według TEGO tutorialu, ale jakoś nie mogłam się zmobilizować. Tym razem się nie wahałam.

Kartka złożona na płasko wygląda tak:


A po otwarciu prezentuje taką oto zimową scenerię:








Bardzo przyjemnie robiło się tę karteczkę i jestem z niej zadowolona. Mam nadzieję, że i Wam się podoba.

Przesyłam Wam dobre myśli i serdeczne uściski,

Małgosia

93 komentarze:

  1. Małgosiu, zdolniacha jesteś pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O raju Małgosiu ile warstw to nie dla mnie 😬 Ale cudna jest, cudna !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna karteczka Małgosiu!!!
    Bardzo ciekawa ta forma.Piękna ta zimowa sceneria. Jestem pod wrażeniem.
    Ściskam,buziaczki 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak ciekawie rozkładanej kartki jeszcze nie widziałam.
    W twoim wykonaniu jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Można zaszaleć z tą formą kartki (obejrzałam tutorial, kiedyś spróbuję).
    Pięknie prezentuje się Twoja kartka Małgosiu, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że jestem zszokowana i zachwycona. Ty to jesteś mistrzyni!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka piękna i zrobiona fachowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mistrzostwo świata Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nooo, podziwiam! Takiej formy kartki jeszcze nie widziałam. Bardzo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Gosieńko jest niesamowita, piękna. Zakochałam się w tej scenerii i całej kartce. Ja od tak dawna sobie obiecuję że będę robiła takie różne rozkładane kartki w środku, a potem i tak kończy się na zwykłych. Choć nie powiem kilka, albo i kilkanaście takich różnie rozkładanych już u mnie powstało :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ fantastyczna praca!!! Nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwyciła mnie ta karteczka! Zimowa sceneria wewnątrz wygląda cudnie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się ta karteczka podoba, taka nastrojowa :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o kurczę, wygląda na skomplikowaną. Świetny środeczek ma!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Martuś. O dziwo nie jest wcale taka skomplikowana:)

      Usuń
  15. Podziwiam Małgosiu! Nie mam pojęcia jak to się robi, ale wygląda na bardzo trudne. Śliczna kartka! W tym upalnym dniu przynajmniej odrobinkę chłodu mi zaserwowałaś;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny składaczek! Zimowe miasteczko jest fantastyczne! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta karta jest piękna. Moje pragnienie zobaczenia śniegu jest bezpośrednio reprezentowane przez tę kartę. Pozdrowienia z Indonezji

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu no co ja mogę powiedzieć...zachwycam się wszystkim! Fantastyczna forma kartki , urocza sceneria w środku i extra wykonanie:)
    Brawo Małgosiu !!!
    Pozdrawiam i trwam w zachwycie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. REWELACJA ! a jaka fajna forma :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaskoczyłaś formą. Jestem pod wrażeniem tego zamkniętego widoczku:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te domki przestrzennie wygladaja zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam tutorial na taką kartkę ale nigdy nie spróbowałam. Wygląda wspaniale, świetna głębia i pięknie dobrane elementy. Brawo Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu u nas dziś taka potworna duchota, że z wielką przyjemnością obejrzałam Twoje kartki! Piękne są! A ta z zimową scenerią to cudo, normalnie papierowy pejzaż! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczywiście że się podoba,zastanawiam się jak Ty to tam wszystko zmieściłaś -:) ale przecież jesteś bardzo zdolna i kreatywna i nie boisz się takich wyzwań, dlatego takie cuda wychodzą spod twoich rączek 😍
    Buziaki dla Ciebie 😘

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna karteczka, jak zawsze wszystkie Twoje artystyczne prace 🧡🤗
    Serdeczności zostawiam na cały miły nowy tydzień 🌞🌼🙋

    OdpowiedzUsuń
  26. ŁAdna, ale mam nadzieję, że zimy i w tym roku nie będzie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Łukaszu. Też nie tęsknię za zimą:)

      Usuń
  27. Przewspaniała karteczka Małgosiu, jestem pod ogromnym wrażeniem. Pozdrawiam milutko i gratuluję talentu.:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie widziałam takiej kartki. Jest rewelacyjna !. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  29. Niesamowicie wygląda ta kartka. Super efekt przestrzenny. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię takie przestrzenne kartki, a Twoja wyszła niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Małgosiu karteczka na pierwszym foto bardzo ładna ale jak ją juz się otworzy to o raju jaka cudna. Piękna sceneria się w niej rozgrywa. Pozdrawiam kochana:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dla Ciebie stworzyć coś tak ładnego to bułka z masłem. Super kartka. Zapisze sobie ten tutorial.

    OdpowiedzUsuń
  33. Małgosiu, piękna i pomysłowa kartka!a do tego ten zimowy klimacik,, pozdrawiam serdecznie 🌺

    OdpowiedzUsuń
  34. Nieważne, że w środku sceneria zimowa. Ważne, że wyszła cudnie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Małgosiu jest genialna !! Zarówno forma jak i grafika i dodatki mnie urzekły. Są genialne !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie widziałam jeszcze takiej formy.Karteczka jest bardzo urokliwa i nastrojowa, iście Bożonarodzeniowa :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękna karteczka, sceneria cudowna.:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Małgosiu, karteczka jest cudna!!! Można patrzeć i paatrzeć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Rewelacyjna kartka :-) Kojarzy mi się z taki rozkładanymi książkami dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anetko. Te książeczki są właśnie konstruowane na tej zasadzie.

      Usuń
  40. Cudna!! bardzo podobają mi się właśnie takie kartki- tutek zapisałam i będę próbować ;) dzięki Małgoniu

    OdpowiedzUsuń
  41. Mega karteczka! Aż ciężko oderwać oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow! Genialna jest Małgosiu!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...